Premiär för Fighter Squadron i Star Wars: Battlefront – luftstrider med ikoniska farkoster

Robot
Premiär för Fighter Squadron i Star Wars: Battlefront – luftstrider med ikoniska farkoster
Medlem
Premiär för Fighter Squadron i Star Wars: Battlefront – luftstrider med ikoniska farkoster

Ser inte helt fel ut

Medlem

fy fan ser så dåligt ut... Hypad trailer som fan, sen 10Vs10 haha vilken skämt... 30fps Cinematic movie feeling!

Medlem

varför vill folk flyga i rymden istället för det här?

Medlem

Synd det är ett eget mode, och inte kombinerat med vanlig strid, så som BF serien är.


signatur

I drank what?

Första gången det såg intressant ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snyggt, läckert ljud, häftiga klipp.
Men som spel tycker jag tyvärr det ser fruktansvärt tråkigt ut.

Får väl hoppas att jag har fel men intresset för detta har näst intill försvunnit :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tråkigt att PC-versionen kommer bli en tråkig konsollportning med, känns som Dice valt Playstation som huvudplatform allt för länge. Bf3s huvudplatform var ju också Playstation, likaså Bf4 och kvaliteten för PC-versionen har ju blivit därefter


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av Dumlen:

Tråkigt att PC-versionen kommer bli en tråkig konsollportning med, känns som Dice valt Playstation som huvudplatform allt för länge. Bf3s huvudplatform var ju också Playstation, likaså Bf4 och kvaliteten för PC-versionen har ju blivit därefter

Blekansikte har mycket visdom ...

De flesta bortser från detta och hoppas att det ska bli perfekt. Vad har historien lärt oss?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Får inte riktigt den där "krigskänslan" som man får av 64 spelare med fordon som i BF4 t ex.

Jag är inte imponerad hitills. Är det 10 vs 10 i detta spelläge? Sen 20 vs 20 med infanteriläget?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hade kunnat bli ett fantastiskt spel om det inte var ett DICE spel. sen skämtet med BF4 så har ju noll förtroende för dom. suck.

Medlem

10 vs 10 kan säkert funka, Sen är där väl 10 datorstyrda per sida också. Det funkar i titanfall t.ex.

Medlem

32 vs 32 i BF är inte så jävla roligt som så många försöker att få det att framstå.. blir lätt jävligt rörigt i hotspots...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Thane:

varför vill folk flyga i rymden istället för det här?

S - T - A - R Wars, inte Sky Wars ...

Medlem
Medlem
Skrivet av Remus:

Får inte riktigt den där "krigskänslan" som man får av 64 spelare med fordon som i BF4 t ex.

Jag är inte imponerad hitills. Är det 10 vs 10 i detta spelläge? Sen 20 vs 20 med infanteriläget?

Jag får inte mycket krigskänsla av 64 idioter som springer omkring slumpmässigt heller. Men visst, är det kaos man är ute efter så kan jag förstå att man vill ha fler spelare.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det där var spiken i kistan för mig, blir inget köp av Battlefront för min del.
Vilken smörja.

Medlem

Får hoppas dom gjort om flygkänslan sen alphan för det var bland det sämsta jag kört.

Medlem

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Thane:

varför vill folk flyga i rymden istället för det här?

S - T - A - R Wars, inte Sky Wars ...

Star W-A-R-S också får du inte glömma..... Krig alltså. Stora helvetiska krig där folk skriker och det smäller och brakar loss titt som tätt.

Med 20 vs 20 så känns det mera som ett litet gängkrig eller en enkel CS match med någon till spelare.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av darkthunder:

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.

Vilken logik! Hur tänkte du där egentligen? Ska man strida i stjärnor istället?

Och ingen SW film utspelades ju på någon planet med skepp som flög omkring.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Medlem

Och jag som lovade mig själv att aldrig köpa ett spel av DICE igen men efter över två år som Planetside 2 pilot måste jag säga att det här ser lockande ut


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Oneone:

fy fan ser så dåligt ut... Hypad trailer som fan, sen 10Vs10 haha vilken skämt... 30fps Cinematic movie feeling!

PS4 kör 20vs20 och i 60 FPS.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.

Vilken logik! Hur tänkte du där egentligen? Ska man strida i stjärnor istället?

Och ingen SW film utspelades ju på någon planet med skepp som flög omkring.

Snarare strida BLAND stjärnorna. I RYMDEN alltså. Heter ju Stjärnornas Krig på svenska. Inte Luftvärnets Krig.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.

Vilken logik! Hur tänkte du där egentligen? Ska man strida i stjärnor istället?

Och ingen SW film utspelades ju på någon planet med skepp som flög omkring.

Snarare strida BLAND stjärnorna. I RYMDEN alltså. Heter ju Stjärnornas Krig på svenska. Inte Luftvärnets Krig.

Luftvärnets krig? Det är ju ännu sämre.

Du ha skrivit 'planet wars' eller något liknande. Ska man göra sig lustig så kan man iaf. vara konsekvent.

Men återigen, filmerna uttspelades sig på planeter så vad är problemet. Det är inte precis ett nytt tie-fighter de gör, eller hur?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det ser epic utt, kan inte vänta för det

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.

Vilken logik! Hur tänkte du där egentligen? Ska man strida i stjärnor istället?

Och ingen SW film utspelades ju på någon planet med skepp som flög omkring.

Snarare strida BLAND stjärnorna. I RYMDEN alltså. Heter ju Stjärnornas Krig på svenska. Inte Luftvärnets Krig.

Luftvärnets krig? Det är ju ännu sämre.

Du ha skrivit 'planet wars' eller något liknande. Ska man göra sig lustig så kan man iaf. vara konsekvent.

Men återigen, filmerna uttspelades sig på planeter så vad är problemet. Det är inte precis ett nytt tie-fighter de gör, eller hur?

Ska vi gå efter vad filmerna gjorde kan det nämnas att alla strider mellan skepp utspelade sig i rymden där, samt att stora delar av de tre filmer som räknas utspelade sig i rymden, på skepp och på rymdstationer varav inga förekommer i detta spel.

Medlem

Meh!? This is not the game we are looking for!

Denna 'rails-shooter' är för mig så ointressant det bara kan bli. Fortsätter hoppfullt vänta på att någon har tillräckligt med 'cojones' för att göra en ny 'x-wing vs tie fighter' ...

Medlem

De hade mig redan vid Pew Pew Pew ..... Hihi

12
Skriv svar