Döden™ – gameplay-debut från Dark Souls III

Robot
Döden™ – gameplay-debut från Dark Souls III

From Software visar äntligen mer från efterlängtade Dark Souls III.

#dark-souls-iii, #bloodborne, #dark-souls


Medlem
Döden™ – gameplay-debut från Dark Souls III

ståfräs.

Medlem

!"#!$@ kan itne annat än att hålla med bleetzer!

Bloodborne i all ära, men Dark Souls tilltalade mig mer, och detta ser ut att vara det jag behöver


signatur
Medlem

Combat från det lilla vi såg(och hört) ser ut att vara grymt förbättrat!

Medlem

Gillar hur fienderna ser lite mer läskiga ut, snubben som svävar fram och håller i ett eldjärn... mmmh! Kan vara bra för mig att värma upp med Bloodborne nu när det ändå är på digital-rea.

Medlem

Butter smoooth 24 FPS

Medlem

Ge mig NU!

Herregud vad jag ryste, detta såg fruktansvärt bra ut. Dark Souls serien är förmodligen top 3 all time för mig inom alla spelkategorier. Jag har aldrig haft äran att spela Demon Souls eller Bloodborne då jag inte äger konsoler längre tyvärr.

Men man får tacka gudarna att Dark Souls 1-3 finns och kommer på PC, så att jag och många fler får uppleva dom.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag känner redan frustrationen!

Medlem

Köpte faktiskt uppgraderingen till Dark Souls II: Scholar of the First Sin idag, är ju lite skillnad på fiendeplacering mot standard.

Ser fram emot 3:an.
Bloodborne var dock också ett väldigt bra spel men annorlunda och mer "action". (Det enda spel jag har Platinum Trophy på)

Medlem
Skrivet av Pierre:

!"#!$@ kan itne annat än att hålla med bleetzer!

Bloodborne i all ära, men Dark Souls tilltalade mig mer, och detta ser ut att vara det jag behöver

Det är mer likt BB än DS dock.

Hoppas bara detta spel har coop annars får dom inga pengar ifrån mig.

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Pierre:

!"#!$@ kan itne annat än att hålla med bleetzer!

Bloodborne i all ära, men Dark Souls tilltalade mig mer, och detta ser ut att vara det jag behöver

Det är mer likt BB än DS dock.

Hoppas bara detta spel har coop annars får dom inga pengar ifrån mig.

Alla deras spel har co-op, men på lite annorlunda sätt.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Pierre:

!"#!$@ kan itne annat än att hålla med bleetzer!

Bloodborne i all ära, men Dark Souls tilltalade mig mer, och detta ser ut att vara det jag behöver

Det är mer likt BB än DS dock.

Hoppas bara detta spel har coop annars får dom inga pengar ifrån mig.

Alla deras spel har co-op, men på lite annorlunda sätt.

Ja på ett riktigt värdelöst sätt.

Medlem
Skrivet av pinky:

Gillar hur fienderna ser lite mer läskiga ut, snubben som svävar fram och håller i ett eldjärn... mmmh! Kan vara bra för mig att värma upp med Bloodborne nu när det ändå är på digital-rea.

Tyckte han i buren, som man ser bakom snubben som svävar, var mkt läskigare ;P

Medlem

Ser riktigt bra ut! Förutom den där Bloodborne-blodeffekten när man träffar fienderna. Kanske blir första gången man nånsin tar "violence: low" eller "blood: off"

Medlem

Åh älskar verkligen Dark Souls, mys pys!

Medlem

Omg kan knappt vänta hoppas PVPn blir bättre och mer intressanta bossar, tvåan var lite svag med kreativitet.

Medlem

Ser underbart ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

My body is ready!

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Ser riktigt bra ut! Förutom den där Bloodborne-blodeffekten när man träffar fienderna. Kanske blir första gången man nånsin tar "violence: low" eller "blood: off"

Haha, jag tänkte precis tvärtom. Bloodborne red pixel gore, yes yes!

Medlem

Suck, spelen hittils har varit frustrerande nog och jag har äntligen "lagt det bakom mig", men nu....

Medlem

Ser tungt ut! Förmodlingen bara jag...Bloodborne var bra!...men jag skulle vilja att de lämnar det "snabba" fäktandet och går tillbaka till det mer långsamma och strategiska fäktandet (Demon´s Soul, Dark Souls I, II)

Medlem

Ser ut som ett mellanting stridsmässigt tycker jag. Bästa från 2 olika system? Kan bli sjukt bra.
Hoppas de kan hålla högre fps än i bloodborne. Men med tanke på hur grafiken ser ut så lär väl det bli typ samma.

Medlem

Ser ut som Bloodborne vad gäller striderna, och blir det så blir det inget köp för min del, trots att jag äger alla Souls-spelen och till och med köpte en PS3 så jag kunde spela Demon's Souls när det kom ut.

Jag är otroligt besviken.

Inaktiv

Så länge Dark Souls 3 håller sig så långt borta från Bloodborne det bara går, så kan det bara bli bra. Bloodborne var ett skämt på alla sätt. Rustningar var värdelösa, vapnen var otroligt få och det fanns inget spelrum för "fashion souls". Det enda som imponerade lite var bossfighterna, men kanske bara för att dem var nya.

Medlem

Holy fucking shit, det märks att influenserna från Berserk är mer än bara lite flavour insmyget här och där denna gången.

1
Skriv svar