Betygen i slutet istället för ibörjan tack!

Medlem
Betygen i slutet istället för ibörjan tack!

Jo. Förstår inte varför ni måste envisas med att visa betyget i början av artikeln? Detta gäller ju BARA mindre relseaser med. Mastodont releaser på 2sidor få inte det utan får det i slutet.

Hur man än vänder och vrider på det kommer ju betyget färga texten man sedan läser, tycker det är riktigt sunk.

Finns det någon tanke bakom att ni gör så?

Inaktiv

bra observation


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Antikvitet

När vi hade betyget enbart i slutet önskades det från läsarhåll att det skulle visas i början.

Nu menar jag inte att vi vänder vind för våg, vi har förstås lagt in betyget i början därför att vi tycker att det passar där. Det jag försöker peka på är helt enkelt att hälften verkar vilja ha det i början, andra hälften inte.

En stor mängd människor läser inte våra recensioner, de tittar på betyget och klickar på bilderna. Det finns ingen vits med att komplicera sajten onödigt för dem. Jag är övertygad om att du som kritiskt tänkande individ (för så uppfostras vi i Sverige) kan ta ställning till texten även om du sett betygssammanfattningen innan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

En stor mängd människor läser inte våra recensioner, de tittar på betyget och klickar på bilderna. Det finns ingen vits med att komplicera sajten onödigt för dem. Jag är övertygad om att du som kritiskt tänkande individ (för så uppfostras vi i Sverige) kan ta ställning till texten även om du sett betygssammanfattningen innan.

Precis, jag brukar inte läsa alla recensioner men jag brukar se vilket betyg spelet fick.

Medlem

Är det möjligt att man kan välja att se det i slutet istället? Alltså att det är förvalt att det visas i början, men att man kan välja att ha det i slutet under inställningar. Förutsatt att det är tekniskt möjligt.

Annars kan man alltid lösa det hela med adblock:)

Redaktör

Det är tyvärr ett rätt omfattande tekniskt jobb att ordna det, så nej.


signatur
Medlem

Tycker det är bra som det är. Jag vill se betyget direkt, därefter kan jag bilda mig en egen uppfattning.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Egentligen föredrar jag också att se betyget i slutet, men det är inte värt att ändra på det. Jag kan leva med som det är.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar