Mer nattkrig i Battlefield 4: Night Operations

Robot
Mer nattkrig i Battlefield 4: Night Operations
D.K
Medlem
Mer nattkrig i Battlefield 4: Night Operations

"additional netcode improvements."

Déjà vu?

Medlem

Oj?! Nu verkar dem ju faktiskt ha gjort det mörkt på riktigt, istället för att göra allting blått

Medlem

Blir skoj. Minns BF2 Special Forces med Night Fight.

Medlem
Skrivet av Honken:

Oj?! Nu verkar dem ju faktiskt ha gjort det mörkt på riktigt, istället för att göra allting blått

Direkt jag läste din text så tänkte jag på BF3's Tehran Highway... men framförallt DLC-mapen Death Valley o.O

Medlem

Dom kanske skulle FIXA spelet så det går ens att starta då dom fuckat up allt med deras plugins som dom vägrar uppdatera. EA ni är ett gäng rövhål och jag hoppas ni alla får rövcancer!

Medlem

Spelar folk fortfarande den här tåg kraschen till spel?

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Dom kanske skulle FIXA spelet så det går ens att starta då dom fuckat up allt med deras plugins som dom vägrar uppdatera. EA ni är ett gäng rövhål och jag hoppas ni alla får rövcancer!

Skyll på Google Chrome istället som sluta stödja dom plugins som behövs. Firefox fungerar utmärkt, IE går det med


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Spelar folk fortfarande den här tåg kraschen till spel?

Japp det gör vi, och det är riktigt nice att dom förtsätter att släppa gratis material, och finslipar vidare fast dom inte ens behöver göra det.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Tycker själv att bf4 är en flamsig skit shooter, utan någon som helst känsla för "taktiskt" spelande.

Medlem

Älskar BF4. Ser fram emot denna twist.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Spelar folk fortfarande den här tåg kraschen till spel?

Drygt 50 000 som spelar just nu.

Medlem

Ser roligt ut, hoppas att spottingen begränsas kraftigt i nattkartorna för att inte göra en repris på Gulf of Oman-fiaskot.

Medlem

+ Nytt innehåll
- Måste installera 50 gig för BF4 igen, och jag har bara ssd diskar nu

Medlem

Äntligen!! Väntat på detta sen man fick reda på att det skulle komma, för typ 8månader sedan.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Honken:

Oj?! Nu verkar dem ju faktiskt ha gjort det mörkt på riktigt, istället för att göra allting blått

Direkt jag läste din text så tänkte jag på BF3's Tehran Highway... men framförallt DLC-mapen Death Valley o.O

Precis! "Natt"... My azz

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Spelar folk fortfarande den här tåg kraschen till spel?

Skriver folk fortfarande den här sortens inlägg?

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av skogsvilden:

Spelar folk fortfarande den här tåg kraschen till spel?

Japp det gör vi, och det är riktigt nice att dom förtsätter att släppa gratis material, och finslipar vidare fast dom inte ens behöver göra det.

Dice/Dice LA/Viceral ska verkligen ha en eloge för att dom fortfarande förser BF4-folket med mera mums. Ser fram emot att få testa 60Hz och 120Hz tickrate servers som är på kommande.

Medlem

Underbart med nattbanor! Helt klart mer effektfullt!

Medlem

Ser ju riktigt snyggt och coolt ut.... men vet i fan om jag kommer gilla att man ser så dåligt


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Dom kanske skulle FIXA spelet så det går ens att starta då dom fuckat up allt med deras plugins som dom vägrar uppdatera. EA ni är ett gäng rövhål och jag hoppas ni alla får rövcancer!

Vad för problem är du har exakt, är det battlelog plugin som inte vill fungerar som det ska?

Medlem

Snyggt, synd att det är så jävla tråkigt :/
Blir insurgency några år till känns det som innan BF kommer ikapp när det kommer till gameplay.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Dom kanske skulle FIXA spelet så det går ens att starta då dom fuckat up allt med deras plugins som dom vägrar uppdatera. EA ni är ett gäng rövhål och jag hoppas ni alla får rövcancer!

Vad är det som inte funkar?

Medlem

Det jag hoppas på är att de tar vara på allt ljus nu eftersom det kommer skapa hela känslan. Spårljus och explosioner m.m!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av WolfGrin:

Dom kanske skulle FIXA spelet så det går ens att starta då dom fuckat up allt med deras plugins som dom vägrar uppdatera. EA ni är ett gäng rövhål och jag hoppas ni alla får rövcancer!

Vad är det som inte funkar?

Hans dator :pPpPPp

Medlem

på konsoll så rullar det hyffsat nu för tiden


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ingen änterhake? Pass

Medlem

Häftigt med nattbanor, deras idiotiska 3D-spotting kommer dock förstöra känslan helt.

Spamma Q, skjut mot de illröda ikonerna, vinn.

Hardcore var det som gällde när man väl spelade.

Inaktiv
Skrivet av svidishkaboj:

Häftigt med nattbanor, deras idiotiska 3D-spotting kommer dock förstöra känslan helt.

Spamma Q, skjut mot de illröda ikonerna, vinn.

Hardcore var det som gällde när man väl spelade.

Tråkigt men sant. Dock är det bara att spela hardcore så slipper man det där.

Medlem

Trevligt. Grymt kul spel fortfarande.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

12
Skriv svar