30 minuter Gameplay från MGS V: The Phantom Pain – bygg och skydda mother base från inkräktare!

Robot
30 minuter Gameplay från MGS V: The Phantom Pain – bygg och skydda mother base från inkräktare!
Medlem
30 minuter Gameplay från MGS V: The Phantom Pain – bygg och skydda mother base från inkräktare!

Bara att lämna in ledighetsansökan till chefen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

detta kommer att bli riktigt bra

Medlem

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Bara att lämna in ledighetsansökan till chefen.

Det gjordes när releasedatumet avslöjades! Nu är det vänteleken som återstår.

Medlem

Till er sam har Ground Zeroes och fick med Mother Base koden. Tänk på att ni måste ha kvar eran fysiska kopia av Ground Zeroes för att kunna låsa upp sakerna
sakerna.

Typ i med mgs5, peta in koden från Gz, skifta skiva till Gz, uppdatera, sen är det klart att nyttja extra god saker på din Bas i Mgs5. (detta är vad jag hört, tror även detta står i bladet där koden ligger på) ska kolla när jag kommer hem.

Medlem

Garrison!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Locktail:

Till er sam har Ground Zeroes och fick med Mother Base koden. Tänk på att ni måste ha kvar eran fysiska kopia av Ground Zeroes för att kunna låsa upp sakerna
sakerna.

Typ i med mgs5, peta in koden från Gz, skifta skiva till Gz, uppdatera, sen är det klart att nyttja extra god saker på din Bas i Mgs5. (detta är vad jag hört, tror även detta står i bladet där koden ligger på) ska kolla när jag kommer hem.

omöjligt att förstå vad du menar.

Medlem

Bara jag som blir lite skrämd av ambitionerna i spelet? Varför visar de så mycket av spelet innan release? Det känns...lite för mycket? Stör mig på hela "Fulton"-grejen som känns superfånig...

Antingen blir det ett sjuhelvetes spel eller ett kaotiskt fiasko.

Medlem

..... snyft... önskar jag kunde köpa detta spel med ett gott samvete...

Medlem
Skrivet av krumpli:
Skrivet av Locktail:

Till er sam har Ground Zeroes och fick med Mother Base koden. Tänk på att ni måste ha kvar eran fysiska kopia av Ground Zeroes för att kunna låsa upp sakerna
sakerna.

Typ i med mgs5, peta in koden från Gz, skifta skiva till Gz, uppdatera, sen är det klart att nyttja extra god saker på din Bas i Mgs5. (detta är vad jag hört, tror även detta står i bladet där koden ligger på) ska kolla när jag kommer hem.

omöjligt att förstå vad du menar.

För att nyttja Mother Base koden man fick med i sitt ex av Ground Zeroes. För att koden skall funka måste du ha kvar din fysiska kopia av Ground Zeroes, alltså inte ägt spelet och behållit koden om du sålt spelet. Med andra ord du behöver Grund Zeroes Och Phantom Pain för mother base koden skall funka.

Medlem

Ser sjukt bra ut faktiskt. Köpte mig en monster dator igår med så maxa detta blir inga problem!

Medlem

Metal Gear Manager!!!

Vill SÅÅ ha detta men måste avsluta Witcher 3 först.
Detta blir nog ett vinternöje (om jag kan hålla mig, är kroniskt kär MGS spelen och känner förbokningsnerven rycka hårt)

edit:

Verkar finnas så mycket att göra, bygga, samla, utforska, sköta om o.s.v. Kan nästan föreställa mig hur timmar flyger förbi utan att man tagit ett enda steg fram i storyn!
The sims möter Metal Gear.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av trifix:

Bara jag som blir lite skrämd av ambitionerna i spelet? Varför visar de så mycket av spelet innan release? Det känns...lite för mycket? Stör mig på hela "Fulton"-grejen som känns superfånig...

Antingen blir det ett sjuhelvetes spel eller ett kaotiskt fiasko.

MGS har alltid varit innehållsrika. MGS1 tog väl drygt 12 timmar att klara ut, vilket var mycket på den tiden. Och MGS4 är dubbelt så långt som MGS1.

Att de visar 30min här och 45min där i MGS5 spoilar inte så mycket. Tycker dessutom att de visar om väldigt mycket material.

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

är du säker? för jag gjorde det samma och insåg att man måste lägga till MGS5 voucher manuellt till kassan. hoppas du inte fått kortet får då kan det vara försent. jag snackade med support och dom fixade det åt mig efter att jag beställde kortet.

Medlem
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av sgtbastard:

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

är du säker? för jag gjorde det samma och insåg att man måste lägga till MGS5 voucher manuellt till kassan. hoppas du inte fått kortet får då kan det vara försent. jag snackade med support och dom fixade det åt mig efter att jag beställde kortet.

Beror väl på vart man köper? jag köpte ett 980 igår på Inet och fick med automatiskt.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av sgtbastard:

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

är du säker? för jag gjorde det samma och insåg att man måste lägga till MGS5 voucher manuellt till kassan. hoppas du inte fått kortet får då kan det vara försent. jag snackade med support och dom fixade det åt mig efter att jag beställde kortet.

Beror väl på vart man köper? jag köpte ett 980 igår på Inet och fick med automatiskt.

ah juste! jag köpte från webhallen. silly me

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av trifix:

Bara jag som blir lite skrämd av ambitionerna i spelet? Varför visar de så mycket av spelet innan release? Det känns...lite för mycket? Stör mig på hela "Fulton"-grejen som känns superfånig...

Antingen blir det ett sjuhelvetes spel eller ett kaotiskt fiasko.

MGS har alltid varit innehållsrika. MGS1 tog väl drygt 12 timmar att klara ut, vilket var mycket på den tiden. Och MGS4 är dubbelt så långt som MGS1.

Att de visar 30min här och 45min där i MGS5 spoilar inte så mycket. Tycker dessutom att de visar om väldigt mycket material.

MGS var ca 8 timmar, Kortaste spelet i serien.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Skönt att invasions inte kommer att vara påtvingade. Frågan är bara om man kommer att förlora personal och resurser om den som attackerar vinner.

Medlem

30 min gameplay är väl hela spelet? Sen 12timmar film.

Medlem
Skrivet av trifix:

Bara jag som blir lite skrämd av ambitionerna i spelet? Varför visar de så mycket av spelet innan release? Det känns...lite för mycket? Stör mig på hela "Fulton"-grejen som känns superfånig...

Antingen blir det ett sjuhelvetes spel eller ett kaotiskt fiasko.

Dom visade väldigt mycket nytt i detta nya klippet, men annars har dom inte visat mycket utav storyn eller vilka banor som finns i spelet. Klippen från E3 2014 och 2015 som är runt 30-40 minuters långa visar bara 2 olika miljöer, där dom gör ungefär likadana grejer, använda fulton ballongen och infiltrera ett sidemission.

Jag hoppas innerligt att spelet är stort och har lång speltid, annars blir det flopp.

Medlem

Jag är så jävla taggad inför det här spelet och vad jag har väntat ^^ den här månaden kan inte vara drygare.

Medlem
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av sgtbastard:

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

är du säker? för jag gjorde det samma och insåg att man måste lägga till MGS5 voucher manuellt till kassan. hoppas du inte fått kortet får då kan det vara försent. jag snackade med support och dom fixade det åt mig efter att jag beställde kortet.

Kupongen låg i själva kartongen för mitt MSI 980Ti-kort. Köpt det på Dustin.
Matade in koden nyss och nu bara ligger den där i mitt Steam-bibliotek och gror. Så den 1 September(?) kommer den att blomma ut i all sin skönhet!

Medlem

Oj, hoppar nog det här spelet. Har inte den tiden att investera i ett tv-spel.
Siktar på enklare spel som Rainbow 6, WRC och Battlefront


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

Helgerån med MGS till PC!!!
MGS spelar man på teven i soffan sedan begynnelsens tider.

Medlem
Skrivet av Pippolei:
Skrivet av sgtbastard:

Fick en kupong med detta spel när jag köpte ett 980Ti. Hade ingen aning vad det var innan. Men det verkar klart intressant.

Helgerån med MGS till PC!!!
MGS spelar man på teven i soffan sedan begynnelsens tider.

Trådlös handkontroller? Trådad kontroller med usb förlägning? Detta har funnits sedan urminnes tider

1
Skriv svar