Mafia III avtäckt! Se den brutala trailern!

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Skez:

Jag hoppas också verkligen man får veta vad som hände med Joe.

Skrivet av Fusionn:

Aha så nu får man veta vad som hände med Vito men kommer man få veta vad som hände med Joe?

Är inte det ganska uppenbart? He wasn´t part of the deal.

Mjo men man vet aldrig om Joe lyckades ta sig ifrån Maffian levande och gömmer sig troligtvis?

Medlem

Blir nog bra det här ska ni se. Joråsattääeh..

Medlem

Fan.. nu när jag såg gameplay, då vart jag lite "meh.." ville ju vara med i en Mafia "familj som förr, fast på 60-talet.

Medlem

Vilken besvikelse..Detta spel såg inte ut att ha någonting Mafia i sig alls.
Den borde heta Gangster. För det är exakt vad d kändes som. Att man var en gangster.

Mafia var stil. Dom hade en klädkod, dom hade ett speciellt levnads sätt.

Gameplay såg riktigt riktigt dåligt ut. Kändes verkligen som crazy taxi blandat med max payne 3.

Dom borde börjat om från början.
Gjort ett spel som utspelar sig i Chicago cirka 1910-1930. Finns hur mycket potential som helst.

Att varje bil man krockade med började brinna är ju bara löjligt. Alltså wtf?
Lätt att få nåt och se bra ut när man som någon skrev ,
-lägger in bra musik i en påkostad video.

Synd.

Medlem

Aj aj aj...Det här kan jag ju inte köpa...Eftersom huvudkaraktären är en mörkhyad man så blir det ju omöjligt för mig som vit CIS-man att identifiera mig med honom...
Mycket synd eftersom allt annat med honom, vietnam-delen och våldsam psykopat-delen kan jag verkligen identifiera mig med.

Obs. Ironi

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Aj aj aj...Det här kan jag ju inte köpa...Eftersom huvudkaraktären är en mörkhyad man så blir det ju omöjligt för mig som vit CIS-man att identifiera mig med honom...
Mycket synd eftersom allt annat med honom, vietnam-delen och våldsam psykopat-delen kan jag verkligen identifiera mig med.

Obs. Ironi

Skummade igenom tråden och hittade ingen post som gav uttryck för något liknande.

Medlem

Mafia 1 är ett utav av mina favoritspel. Jag tycker inte tvåan alls nådde upp till samma känsla och story som ettan, även omt våan inte var dålig

Dock kommer jag inte uttala mig om hur trean kan bli, det befinner sig ju trots allt i ett alpha/betastadie, och det enda vi sett är en ca 2 min lång gameplayvideo.
Jag hoppas på bra fysik i spelet, älskade hur bilen kunde böjas som en banan när man hamnade fel in i ett hushörn med t.ex. en V16 Phaeton

Medlem
Medlem

Wow! Blev riktigt sugen! Lite smaklöst med att han skar halsen av mannen på slutet i dessa IS-tider. Men som helhet en trailer som definitivt gav mersmak!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

05/08/2015 Dagen alla blev maffia experter

k3m
Medlem
Skrivet av Takachimaya:

Eller hur... ännu en "film"-trailer som inte säger någonting om spelet. Vad tjänar en sådan här trailer för syfte?

Uj uj uj! Så maffigt härlig trailer Trailern säger oss många saker. Att det bl.a. blir ett våldsamt spel, med åldersrekommendationen M

k3m
Medlem
Skrivet av Mirage:

Mafia 3, also known as "Crap GTA copycat".

Det jag såg i gameplay ger ju INGEN som helst Mafia känsla, snarare GTA. Besviken. Sen hjälper det inte att jag verkligen avskyr 70-talet som tidsepok.

Men, jo tjena! Mafia är definitivt ingen GTA kopia. Se bara på Mafia 2. Så olik GTA som det bara går. Sedan så är Mafia serien bättre än GTA. GTA är så jädra tråkig spelserie. Åk dit, skjut i hjäl 30 pers så där lagom lösaktigt. Kort sekvens med engelskt slang och sen samma igen. Nä, sämre spelserie får man leta efter. Jag vet många som spelar GTA, och alla de är tanklösa personer med lite förstånd! Tyvärr finns det många sådana där ute, därför spelet säljer så bra.

Medlem
Skrivet av Dumledanco:
Skrivet av Tompa8989:

Aj aj aj...Det här kan jag ju inte köpa...Eftersom huvudkaraktären är en mörkhyad man så blir det ju omöjligt för mig som vit CIS-man att identifiera mig med honom...
Mycket synd eftersom allt annat med honom, vietnam-delen och våldsam psykopat-delen kan jag verkligen identifiera mig med.

Obs. Ironi

Skummade igenom tråden och hittade ingen post som gav uttryck för något liknande.

Nähä?
Det är väl ungefär reaktionen på hela spelbranschen som många ''speljournalister'' och anhängare från en viss del av spektrumet ständigt gör.

Medlem
Skrivet av Choppar:

Vilken besvikelse..Detta spel såg inte ut att ha någonting Mafia i sig alls.
Den borde heta Gangster. För det är exakt vad d kändes som. Att man var en gangster.

Mafia var stil. Dom hade en klädkod, dom hade ett speciellt levnads sätt.

Gameplay såg riktigt riktigt dåligt ut. Kändes verkligen som crazy taxi blandat med max payne 3.

Dom borde börjat om från början.
Gjort ett spel som utspelar sig i Chicago cirka 1910-1930. Finns hur mycket potential som helst.

Att varje bil man krockade med började brinna är ju bara löjligt. Alltså wtf?
Lätt att få nåt och se bra ut när man som någon skrev ,
-lägger in bra musik i en påkostad video.

Synd.

Håller med... Kände inte alls av Mafia vibbarna man fick av de tidigare spelen :\

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Mirage:

Mafia 3, also known as "Crap GTA copycat".

Det jag såg i gameplay ger ju INGEN som helst Mafia känsla, snarare GTA. Besviken. Sen hjälper det inte att jag verkligen avskyr 70-talet som tidsepok.

Men, jo tjena! Mafia är definitivt ingen GTA kopia. Se bara på Mafia 2. Så olik GTA som det bara går. Sedan så är Mafia serien bättre än GTA. GTA är så jädra tråkig spelserie. Åk dit, skjut i hjäl 30 pers så där lagom lösaktigt. Kort sekvens med engelskt slang och sen samma igen. Nä, sämre spelserie får man leta efter. Jag vet många som spelar GTA, och alla de är tanklösa personer med lite förstånd! Tyvärr finns det många sådana där ute, därför spelet säljer så bra.

Läste du ens vad jag skrev? Låt mig tydliggöra för dig, jag pratade om 3an (Det vi sett), inte om serien i sig. Jag har lagt ner oerhört många timmar i denna spelserie, jag vet mycket väl vad Mafia 1-2 är för spel. Mafia 3, så som jag skrev, ser mer ut som en GTA wannabe klon.

Läsförståelse är inte din starka sida, va?


signatur

I drank what?

Medlem

Grymt besviken på det jag har sett, ser riktigt risigt ut emellan åt. Det som är värst är stt det laggar, ser dom ej det själva?! Rullar ju endast i 30fps, som att få sand i ögonen. Nä fy fan, blir absolut inget köp om de inte rycker upp sig 8 gånger. 120hz måste man väl iaf kunna kräva 2016 (när det släpps alltså )..

tråkig tidperiod för mafian.. intressantare klädstil och personligheter från 1920-talet till 55 eller ngt .. sen verkar det som dom bara blev arga gangsters utan stil och finess

Medlem

Är den gråhåriga mannen Vito?

Edit: Nvm, läste dåligt.

Medlem

Hoppas det blir bra, sugen på något nytt liknande GTA

Medlem

hemsk röst på han som snackade gillade inte alls vill se riktig gameplay först.

Medlem
Skrivet av Takachimaya:

Eller hur... ännu en "film"-trailer som inte säger någonting om spelet. Vad tjänar en sådan här trailer för syfte?

Få småttingarna att förbeställa.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Varenda jäkla spel nuförtiden ska erbjuda "öppna världar" som det ska ta 500 timmar att ta sig igenom och samtliga kör på det där halvgoofy "cinematiska" tjafset.

Det är sådana som du som postar "Jag har inte tid för långa spel" och glatt slänger dina pengar på The Order 1866.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Choppar:

Vilken besvikelse..Detta spel såg inte ut att ha någonting Mafia i sig alls.
Den borde heta Gangster. För det är exakt vad d kändes som. Att man var en gangster.

Mafia var stil. Dom hade en klädkod, dom hade ett speciellt levnads sätt.
.

Eftersom du verkar veta så mycket om Mafian så tycker jag att det är konstigt att du glömt bort att ordet gangster kommer ifrån förbudstiden i Amerika och syftar på medlemmarna i en mafiagruppering.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Mafia 3, also known as "Crap GTA copycat".

Det jag såg i gameplay ger ju INGEN som helst Mafia känsla, snarare GTA. Besviken. Sen hjälper det inte att jag verkligen avskyr 70-talet som tidsepok.

Tur att spelet inte utspelar sig på 70-talet utan år 1968


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Mjauv:

Varenda jäkla spel nuförtiden ska erbjuda "öppna världar" som det ska ta 500 timmar att ta sig igenom och samtliga kör på det där halvgoofy "cinematiska" tjafset.

Det är sådana som du som postar "Jag har inte tid för långa spel" och glatt slänger dina pengar på The Order 1866.

Ja? Guilty as charged. Det finns så oerhört mycket roliga spel jag vill hinna spela igenom samtidigt som jag ska balansera samliv med frugan, arbete, träning, vänner etc. så då blir det ett genuint problem med för många jättespel som tar en halv livstid att beta av.

1968 känns som nutid , om man är född 1972 .. och saknar historiskt värde.

k3m
Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Mirage:

Mafia 3, also known as "Crap GTA copycat".

Det jag såg i gameplay ger ju INGEN som helst Mafia känsla, snarare GTA. Besviken. Sen hjälper det inte att jag verkligen avskyr 70-talet som tidsepok.

Men, jo tjena! Mafia är definitivt ingen GTA kopia. Se bara på Mafia 2. Så olik GTA som det bara går. Sedan så är Mafia serien bättre än GTA. GTA är så jädra tråkig spelserie. Åk dit, skjut i hjäl 30 pers så där lagom lösaktigt. Kort sekvens med engelskt slang och sen samma igen. Nä, sämre spelserie får man leta efter. Jag vet många som spelar GTA, och alla de är tanklösa personer med lite förstånd! Tyvärr finns det många sådana där ute, därför spelet säljer så bra.

Läste du ens vad jag skrev? Låt mig tydliggöra för dig, jag pratade om 3an (Det vi sett), inte om serien i sig. Jag har lagt ner oerhört många timmar i denna spelserie, jag vet mycket väl vad Mafia 1-2 är för spel. Mafia 3, så som jag skrev, ser mer ut som en GTA wannabe klon.

Läsförståelse är inte din starka sida, va?

Haha! Missade inte 3an. Dock så uttryckte du dig slarvigt. Så jag tycker misstaget ligger på dig. Sist så ska inte jag sjunka till din nivå, med personangrepp.

k3m
Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av anon_98854:

Varenda jäkla spel nuförtiden ska erbjuda "öppna världar" som det ska ta 500 timmar att ta sig igenom och samtliga kör på det där halvgoofy "cinematiska" tjafset.

Det är sådana som du som postar "Jag har inte tid för långa spel" och glatt slänger dina pengar på The Order 1866.

Ja? Guily as charged. Det finns så oerhört mycket roliga spel jag vill hinna spela igenom samtidigt som jag ska balansera samliv med frugan, arbete, träning, vänner etc. så då blir det ett genuint problem med för många jättespel som tar en halv livstid att beta av.

Ingen tvingar dig att spela de. Låt oss ha de, som uppskattar de. Finns nog många korta spel.

Medlem

Vito och Tony? Där dog Maffia spelet .... GTA Ripoff såg det ut som men men...


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Klyschigt värre...
Och huvudkaraktären är batman?

Skeptisk till detta.

Skriv svar