Premiär för Fighter Squadron i Star Wars: Battlefront – luftstrider med ikoniska farkoster

Inaktiv

haha är det här d starwars som alla pratat om?

Inte för att trampa på några tår här nu men det här ser ju ut som ett jävla skämt !!

Står på alla fans sida som säger "Wtf" is this shit !!.

Jag menar, Is this it? Låga texturer (ingen high end rigg här inte), Bf4 explotioner som blev *Gääääsp* efter Battlefield 3 (dom kunde väl ffs kommit på något nytt?) och Små tighta banor.. (Metro in the future?) *sigh*

Imo så ser det ut att vara grymt tråkig gameplay som jag ialf tröttnade på redan 5 min in i videon o va tvungen att stänga av, lika så alla andra videos på detta spel jag sätt, förstår verkligen inte hypen över detta.

Visst, ljudet är ju mer elr mindre exakt som det från filmerna men allt annat är ju ett skämt.
10 matcher av pew pew pew skulle leda till att jag avinstallera skiten dirr, men så har jag också aldrig gillat starwars filmerna elr dess karaktärer.

Sen va det 10 vs 10 va? Vad hände med 64 speleare elr ialf 32 för att få den riktiga Battlefield känslan?

Nästan så jag lägger ner å spelar på PC snart va fan...
Kommer ändå inga riktiga AAA spel för PC ägare så lika bra att köpa ps4 kanske o joina alla andra med konsoler ist för high end riggen man har nu.

Medlem
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Thane:

varför vill folk flyga i rymden istället för det här?

S - T - A - R Wars, inte Sky Wars ...

Borde det inte heta S - P - A - C - E Wars då? Har inte sett dom flyga mycket på solarna


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Were outnumbered"
"never tell me the odds"
Ummm......

Medlem

Experience eller vad det är som ploppar upp på vänster sida.. Urk

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Thane:

varför vill folk flyga i rymden istället för det här?

S - T - A - R Wars, inte Sky Wars ...

Borde det inte heta S - P - A - C - E Wars då? Har inte sett dom flyga mycket på solarna

Kan även påpeka att Star/Stjärnornas kan även antyda på att det utspelas "bland" stjärnorna. Inte nödvändigtvis I STJÄRNAN.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Thane:

varför vill folk flyga i rymden istället för det här?

S - T - A - R Wars, inte Sky Wars ...

Borde det inte heta S - P - A - C - E Wars då? Har inte sett dom flyga mycket på solarna

Kan även påpeka att Star/Stjärnornas kan även antyda på att det utspelas "bland" stjärnorna. Inte nödvändigtvis I STJÄRNAN.

Ofc - men ska man vara petig och hacka på folk så tja... hehe


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Cpt_JackHammer:

haha är det här d starwars som alla pratat om?

Inte för att trampa på några tår här nu men det här ser ju ut som ett jävla skämt !!

Står på alla fans sida som säger "Wtf" is this shit !!.

Jag menar, Is this it? Låga texturer (ingen high end rigg här inte), Bf4 explotioner som blev *Gääääsp* efter Battlefield 3 (dom kunde väl ffs kommit på något nytt?) och Små tighta banor.. (Metro in the future?) *sigh*

Imo så ser det ut att vara grymt tråkig gameplay som jag ialf tröttnade på redan 5 min in i videon o va tvungen att stänga av, lika så alla andra videos på detta spel jag sätt, förstår verkligen inte hypen över detta.

Visst, ljudet är ju mer elr mindre exakt som det från filmerna men allt annat är ju ett skämt.
10 matcher av pew pew pew skulle leda till att jag avinstallera skiten dirr, men så har jag också aldrig gillat starwars filmerna elr dess karaktärer.

Sen va det 10 vs 10 va? Vad hände med 64 speleare elr ialf 32 för att få den riktiga Battlefield känslan?

Nästan så jag lägger ner å spelar på PC snart va fan...
Kommer ändå inga riktiga AAA spel för PC ägare så lika bra att köpa ps4 kanske o joina alla andra med konsoler ist för high end riggen man har nu.

do it! köp den, klart du ska ha en ps4

Inaktiv
Skrivet av Ducci:
Skrivet av Cpt_JackHammer:

haha är det här d starwars som alla pratat om?

Inte för att trampa på några tår här nu men det här ser ju ut som ett jävla skämt !!

Står på alla fans sida som säger "Wtf" is this shit !!.

Jag menar, Is this it? Låga texturer (ingen high end rigg här inte), Bf4 explotioner som blev *Gääääsp* efter Battlefield 3 (dom kunde väl ffs kommit på något nytt?) och Små tighta banor.. (Metro in the future?) *sigh*

Imo så ser det ut att vara grymt tråkig gameplay som jag ialf tröttnade på redan 5 min in i videon o va tvungen att stänga av, lika så alla andra videos på detta spel jag sätt, förstår verkligen inte hypen över detta.

Visst, ljudet är ju mer elr mindre exakt som det från filmerna men allt annat är ju ett skämt.
10 matcher av pew pew pew skulle leda till att jag avinstallera skiten dirr, men så har jag också aldrig gillat starwars filmerna elr dess karaktärer.

Sen va det 10 vs 10 va? Vad hände med 64 speleare elr ialf 32 för att få den riktiga Battlefield känslan?

Nästan så jag lägger ner å spelar på PC snart va fan...
Kommer ändå inga riktiga AAA spel för PC ägare så lika bra att köpa ps4 kanske o joina alla andra med konsoler ist för high end riggen man har nu.

do it! köp den, klart du ska ha en ps4

Det har lutat åt att införskaffa en ps4 som ska stå bredvid min dator ett bra tag nu faktiskt ^^. Har under åren/t som gått sätt fler o fler lir som tilltalar mig på konsol så lutar starkt åt ditt "Klart du ska ha en ps4a " : )

Fan alla spel som pc ägare fått på senaste känns som dåliga portningar, AAA spel med 100% buggar som först blir "Bra" efter 1 - 4 månader och inget som verkligen pressar dagens gaming datorer till max.

Fan sitter på ett 780 o en high end cpu (nyligen inköpt) o dom ända spelen jag spelar och som fortf är "roliga" (imo) är indie games då alla andra spel med "AAA grafik" ändra buggar, laggar elr är så o optimiserade så det är hemskt (Batman Arkham Knight tex).

Ok Ok GTA V på PC kan vi bortse ifrån då vi alla vet hur grymt bra optimiseradt det va : )
Rockstar <3

Medlem

Knappast kan det spela så stor roll att det utspelar sig i luftrummet ovanför en planet istället för ute i rymden? Själv spelade jag förr mycket Rogue Leader och vill minnas att en del av mina favoritbanor där utspelade sig nära marken.

Jag hoppas på att de inför lite mer intressanta objectives och förhoppningsvis släpper de kanske även banor som utspelar sig i rymden. Men i första hand är jag väldigt glad över att de har med spellägen som detta där flygandet är i fokus!

Medlem
Skrivet av Aquarius:

Ser inte helt fel ut

Jag ville bara säga, om din avatar. Den är grym... yo thumbs up yo!

Medlem

Fler spelare är inte alltid bättre. Jävla gnäll jämt asså.

Medlem

Jag är trött på BF3, BF4 och Hardline. Star Wars verkar bara bli mer likt dessa spel för varje utvecklingsdag som går och det kommer säker att sluta med ett nytt BF med Star Wars skrud. Det ska bli intressant att se men jag är skeptisk.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.

Vilken logik! Hur tänkte du där egentligen? Ska man strida i stjärnor istället?

Och ingen SW film utspelades ju på någon planet med skepp som flög omkring.

Snarare strida BLAND stjärnorna. I RYMDEN alltså. Heter ju Stjärnornas Krig på svenska. Inte Luftvärnets Krig.

Luftvärnets krig? Det är ju ännu sämre.

Du ha skrivit &amp;#039;planet wars&amp;#039; eller något liknande. Ska man göra sig lustig så kan man iaf. vara konsekvent.

Men återigen, filmerna uttspelades sig på planeter så vad är problemet. Det är inte precis ett nytt tie-fighter de gör, eller hur?

Ska vi gå efter vad filmerna gjorde kan det nämnas att alla strider mellan skepp utspelade sig i rymden där, samt att stora delar av de tre filmer som räknas utspelade sig i rymden, på skepp och på rymdstationer varav inga förekommer i detta spel.

Bortsett från Empire och Return of the Jedi där det var minst lika mkt strider på markplan och striderna i rymden faktiskt var i minioritet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Bortsett från Empire och Return of the Jedi där det var minst lika mkt strider på markplan och striderna i rymden faktiskt var i minioritet.

Jag måste ha sovit när Luke förstörde den första Dödsstjärnan i originalet, och sen när Lando m.fl förstörde den andra Dödsstjärnan i Return of the Jedi. Bortsett från dessa "små" detaljer, och allt pang-pangande mellan skeppen runtomkring, så ja: Star Wars är bara massa markstrider. /sarkasm


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Propy:
Skrivet av darkthunder:

"STAR" Wars? Snarare Air Wars.

Vilken logik! Hur tänkte du där egentligen? Ska man strida i stjärnor istället?

Och ingen SW film utspelades ju på någon planet med skepp som flög omkring.

Snarare strida BLAND stjärnorna. I RYMDEN alltså. Heter ju Stjärnornas Krig på svenska. Inte Luftvärnets Krig.

Luftvärnets krig? Det är ju ännu sämre.

Du ha skrivit &amp;amp;#039;planet wars&amp;amp;#039; eller något liknande. Ska man göra sig lustig så kan man iaf. vara konsekvent.

Men återigen, filmerna uttspelades sig på planeter så vad är problemet. Det är inte precis ett nytt tie-fighter de gör, eller hur?

Ska vi gå efter vad filmerna gjorde kan det nämnas att alla strider mellan skepp utspelade sig i rymden där, samt att stora delar av de tre filmer som räknas utspelade sig i rymden, på skepp och på rymdstationer varav inga förekommer i detta spel.

Bortsett från Empire och Return of the Jedi där det var minst lika mkt strider på markplan och striderna i rymden faktiskt var i minioritet.

Jag hävdade inte att de delar som utspelade sig i rymden var i majoritet, bara att de var stora. Särskilt Empire minns jag utspelar sig till mycket stor del på Millennium Falcon.

Medlem

Säga vad man vill, men ljud och grafik är PÅ PLATS!

känns krystat och halvfärdigt på ngt sätt.... som dom har gjort vad dom kunnat inom ramarna för en snäv budget

det hade kunnat se ut såhär om dom inte begränsat sig till konsollerna
http://www.youtube.com/watch?v=ZWoGkrt5Upg

12
Skriv svar