Mafia 3 - Gameplay Preview

Medlem
Mafia 3 - Gameplay Preview

Set in 1968 Mafia 3 has a new protagonist named Lincoln Clay, he is part black, part white, what matters, due to the beginning of his story be in New Orleans back, where the violence was racism of the day -a-day at that time. Clay suffered much so, it was also an orphan, always looking for a family, he found the army during the Vietnam War. And, just to talk at first, he saw things.

Lincoln Clay is not the set man in the world, but it's hard to blame him for that. After returning home from war, find a new family in "black mob," he loses it again when the Italian mafia kill them, gives a headshot of Clay, and let him die. Then he picks up all these ingredients and do what you have to do well so brutally, releasing a wave of revenge that will lay waste to all Italian Mafia and leave the leadership of organized crime of empty city.
A space where Clay is more than interested in filling.

But there are several groups seeking power in New Orleans. For every brutal act of pure violence, which it does by using his skill with knives, it causes people to approach him. As Clay, you can join several gang leaders in the palm of your hand to serve you as lieutenants in his crime empire. Cassandra and Haitians, Vito Scaletta, who heads the faction of Italians, Burke and the Irish men. All three will bring you special unlockable benefits if you can join them, or will betray and attack you if they feel they are throwing away their piece on this cake with crime flavor.

#blogg

Medlem
Mafia 3 - Gameplay Preview

Kul att de verkar tänka lite utanför de tidigare två spelens ramar. Men är det en pressrelease du lagt ut? Tycker den var lite märkligt skriven.

Medlem
Skrivet av Ivan:

Kul att de verkar tänka lite utanför de tidigare två spelens ramar. Men är det en pressrelease du lagt ut? Tycker den var lite märkligt skriven.

Bra fråga.. Fick detta i mail från en som är på Gamescom så ingen aning då jag inte är där

Inaktiv

Tycker helt ärligt att det ser sådär ut. Gillade verkligen både ettan och tvåan och tycker det är kul att det verkar vara runt Vietnam-eran nu men det lilla jag fick se på klippet ovan var inte särskilt intresseväckande för mig men jag ska avvakta med att döma spelet tills jag sett mer.

Det jag störde mig på var att körningen verkade lite stel och att bilar verkar explodera oerhört enkelt, bara av att bli påkörd av en annan bil eller när den rullar. Inte ens i GTA 5 exploderar bilar sådär lätt och Mafia har jag alltid upplevt försökt ta den lite mer realistiska vägen, men dom kanske har en helt annan approach den här gången?

tldr; bilar exploderar för enkelt och körningen ser lite stelt ut men avvaktar med att döma tills mer gameplay finns att se.

Medlem

Nej, fy fan. Ser ut som Michael Bay har designat effekterna. Alla bilar exploderar.. REALLY?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Gillar allt jag såg i gameplayet, förutom att bilarna sprängs så fort du nuddar dem lite. Annars såg det riktigt nice ut, gillar att de försöker tänka nytt

1
Skriv svar