Rainbow Six: Siege

Robot
Rainbow Six: Siege

Fiender, byggnader och förvirrade journalister får sig en läxa i metodisk förstörelse när FZ taktikar loss i det efterlängtade spelläget Terrohunt till Rainbow Six: Siege.

#tom-clancys-rainbow-six-siege, #fallout-3, #ubisoft-montreal, #rainbow-six, #counter-strike-global-offensive, #battlefield


Medlem
Rainbow Six: Siege

"någonstans i gränslandet mellan gamla Resident Evil, Counter-Strike: Global Offensive och Battlefield"

Inget köp med andra ord.
Rainbow Six va och bör vara mellan Battlefield och Arma 3, men det är ju visserligen inte iochmed Siege som spelserien blivit kokt i bajs...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inget köp här heller i nuläget, kanske när det hamnar i rea-backen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan tänka mig att det är fint lir om man kör det med en kompis, men kanske inte med en massa målbrottsdrabbade ryssar :-/ Finns det split screen eller?

Geeks Gaming

Kör dom samma Peer2Peer system som Betan så kommer de aldrig bli ett köp från min sida.

Medlem

Blekt och svagt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Så en cod-klon?
Kommer ihåg då rainbow var taktiskt och krävde lite tankeverksamhet.

Medlem

Såg bättre ut än vad jag trott, ett steg i rätt riktning iaf.
Men långt ifrån vad jag ÖNSKAR av ett R6. Kanske nästa spel.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Så jävla dåligt. Varför ryker det om kulorna? Otroligt dåligt. Sen rör de sig väldigt stelt. Raven Shield är i nuläget fortfarande mycket bättre. Till och med Rouge Spear.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Werzion:

"någonstans i gränslandet mellan gamla Resident Evil, Counter-Strike: Global Offensive och Battlefield"

Inget köp med andra ord.
Rainbow Six va och bör vara mellan Battlefield och Arma 3, men det är ju visserligen inte iochmed Siege som spelserien blivit kokt i bajs...

Inget köp nej. Men det faller ju redan på att det är Ubisoft. Men jag förstår inte RE-jämförelsen... Är det styltiga kontroller i tredjeperson med meny-omladdning och fasta kameravinklar?


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Verkar ju bättre nu än tidigare. Men nej, jag håller mig till Arma 3.

Medlem

Det här blir ett givet köp efter dom tagit bort hit markers!

Kanske inte blir vad Raven Shield eller dom äldre en gång i tiden var, och jag saknar verkligen att planera med kartan när man spelade med AI's enbart.

men jag tror helt klart det här kommer bli något mer taktiskt och roligt än BF som jag oftast spelar bara i brist på någon bättre shooter!

Medlem

Kommer man kunna stänga av att man ser konturen på ens teammates genom väggarna?

Och kommer dem minska antalet metalhinder och väggförstärkningar som karaktärerna springer omkring med, för nu är det känns det alldeles för mycket per gubbe.

Medlem

Tänkte på Counter-strike när jag såg filmen.


signatur

autograph

Medlem

Ser ju ut som det är gjort för 10 åringar..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Allt för att fånga Amerikanernas intresse, blä

Medlem

fan har dom gjort? kaos

Medlem

Ser bra mycket roligare ut än CS.

Medlem

Uplay...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar