Se det maffiga introt till Destiny: The Taken King

Robot
Se det maffiga introt till Destiny: The Taken King
Medlem
Se det maffiga introt till Destiny: The Taken King

Ny subclass är helt klart ett steg i rätt riktning. Mer RPG!

Inaktiv

Destiny är som mjölk och varje dlc är som en tesked Oboy. Hur många teskedar till kommer det ta innan spelet smakar något.

Kommer även denna DLC vara överglorifierad och totalt skita i problemen spelet har?

Medlem

The Taken King, does he have a very particular set of skills, skills he have acquired over a very long career?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Har inte fattat ett skit av detta spelets "storhet"(?), men å andra sidanhar jag aldrig fattat FPS på konsol. Kan inte träffa något som rör sig med en gamepad.
Men känns det inte som om dom bestämde sig för att det var en succé typ Halo innan det släpptes och bara bestämde sig för att det skulle bli en oändlig framgångssaga trots att ingen verkar spela det. Eller är det bara gamlingar som jag som inte bryr sig? Det kanske faktiskt är superstort och askul?

Medlem
Skrivet av Nygårda:

Destiny är som mjölk och varje dlc är som en tesked Oboy.

Kommer även denna DLC vara överglorifierad och totalt skita i problemen spelet har?

Menar du att O'boy är äckligt eller bara rent överskattat? Tycker själv O'boy är en fantastisk dryck och förstår därför inte referensen.

Inaktiv
Skrivet av rekvim:
Skrivet av Nygårda:

Destiny är som mjölk och varje dlc är som en tesked Oboy.

Kommer även denna DLC vara överglorifierad och totalt skita i problemen spelet har?

Menar du att O'boy är äckligt eller bara rent överskattat? Tycker själv O'boy är en fantastisk dryck och förstår därför inte referensen.

Beror helt på hur många teskedar du skopar i, kan vara smart att lägga till i meddelandet.

Medlem
Skrivet av redruM:

The Taken King, does he have a very particular set of skills, skills he have acquired over a very long career?

Medlem
Skrivet av redruM:

The Taken King, does he have a very particular set of skills, skills he have acquired over a very long career?

Nope, he got a spaceship with one of gamers worst enemies, red ring of death!!!

Medlem

Har inte förbeställt spel på snart över 7-8 år (före 2014). Valde att förbeställa Destinys 900kr-utgåva där man fick spelet + 2 expansioner. Destiny vann helt enkelt mitt förtroende kring förbeställningar. Efter att spelat igenom The dark below så har jag mina polare inte ens rört House of Wolves. Förbeställningar från mig lär nog inga utgivare få de kommande 7-8 åren förutom Rockstar och möjligtvis Bethesda! Besvikelsen var så överflödig efter att nått så gott som maxnivå (light level) efter att grindat sönder instanserna om och om och om igen.

Medlem

Är det någon som känner till en smart ekonomisk deal för en som vill uppgradera till Taken King och äger vanilla-skivan?

Just nu känns det som det billigaste alternativet är att köpa den där Legendary Edition-skivan för 598kr.

Medlem

Raaaaaaaap destiny är bäst!!! Detta kommer att bli så fett!!!

Medlem

Det finns ett alternativ att bara ladda ner expansionen för motsvarande summa (400$)

Medlem

Vilka är dessa problem spelet dras med egentligen som så många påpekar?

phi
Medlem

Very grind. Much fun. Wow.

1
Skriv svar