Någon har klarat hela Fallout 3 som bebis

Robot
Någon har klarat hela Fallout 3 som bebis
Medlem
Någon har klarat hela Fallout 3 som bebis

Satan vad tråkigt det måste ha varit. Men men, grattis antar jag..

Medlem

Vad är meningen om han moddat hela skiten så att det är som en vanlig playthrough? Är det att man går långsammare? Eller finns det andra skillnader?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det finns ett sätt att komma Out of bound när man spelar som Bäbis och fortsätta storyn utan moddar.

Medlem

Undra hur det hade sett ut i 3'e person.... (kanske visas, men orkar inte se igenom allt)

Skribent
Skrivet av Squeek:

Undra hur det hade sett ut i 3'e person.... (kanske visas, men orkar inte se igenom allt)

Som i bilden längst upp, dvs som en mini-vuxen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Rolig idé :).

Mini-me :).

När jag såg rubriken så trodde jag först att det handlade om en bebis som lirat igenom spelet.

Medlem
Skrivet av Toffelfabriken:

När jag såg rubriken så trodde jag först att det handlade om en bebis som lirat igenom spelet.

Haha första tanken som slog mig också faktiskt. Hade varit fränare

Medlem

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S

Orka bry sig.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S

Om man orkar lägga tid på att spela igenom spelet som bebe, så har man redan bevisat att man har väldigt annorlunda prioriteringar i livet. Fan, jag behöver längre semester!

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av mrFluffy:

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S

Orka bry sig.

Japp det orkar jag, ser ju ingenting i 480...


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:
Skrivet av mrFluffy:

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S

Om man orkar lägga tid på att spela igenom spelet som bebe, så har man redan bevisat att man har väldigt annorlunda prioriteringar i livet. Fan, jag behöver längre semester!

Alltså, det är en knapptryckning iväg att göra det. Semester vad är det?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Squeek:

Undra hur det hade sett ut i 3'e person.... (kanske visas, men orkar inte se igenom allt)

Som i bilden längst upp, dvs som en mini-vuxen.

Det var som fasen, jag hade glömt att HUD'en fortfarande visades i 3'e person... kanske får fräsha upp mina minnen lite

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av mrFluffy:

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S

Orka bry sig.

Vadå "Orka bry sig"? Om man har intresse av att titta på videon så är väl det gött om den inte är helt suddig?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vad är meningen om han moddat hela skiten så att det är som en vanlig playthrough? Är det att man går långsammare? Eller finns det andra skillnader?

moddat hela skiten? lilla vän om du tar dig tiden att läsa artikeln noggrant nästa gång och inte läsa en liten bit och sedan få för dig en massa så inser du vart du gjorde dig ett misstag.

Spelaren använde sig av en mod så att pipboy ska fungera bättre, för tydligen strular den om man buggar i spelet så du kan spela igenom det som bebis.

Vart står det att han använder sig av flera mods? Och du kryper fram segt som bebis i början så du kommer ha samma fart geom hela igenom spelningen då, hur vore det att börja läsa artiklar bra och inte skumma igenom eller vad du nu gjorde?

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Hur kan man ha en youtubekanal 2015 och inte ladda upp sina videos i 1080p :S

För att det tar löjligt stor plats att spela in skiten samt ett år att ladda upp den (inklusive antalet gånger man får ladda upp igen för att YouTubes komprimering förstört stora delar av videon)?

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Kleptoman:

Vad är meningen om han moddat hela skiten så att det är som en vanlig playthrough? Är det att man går långsammare? Eller finns det andra skillnader?

moddat hela skiten? lilla vän om du tar dig tiden att läsa artikeln noggrant nästa gång och inte läsa en liten bit och sedan få för dig en massa så inser du vart du gjorde dig ett misstag.

Spelaren använde sig av en mod så att pipboy ska fungera bättre, för tydligen strular den om man buggar i spelet så du kan spela igenom det som bebis.

Vart står det att han använder sig av flera mods? Och du kryper fram segt som bebis i början så du kommer ha samma fart geom hela igenom spelningen då, hur vore det att börja läsa artiklar bra och inte skumma igenom eller vad du nu gjorde?

Precis, eller kanske titta på videon.

Och ni som klagar på att inte är 720p han streamar ju och spelar in samtidgt,, kanske därför han spelar in i 480p för att inte få kass framerate.

1
Skriv svar