Mörkret faller över Cities: Skylines i expansionen After Dark

Robot
Mörkret faller över Cities: Skylines i expansionen After Dark
Medlem
Mörkret faller över Cities: Skylines i expansionen After Dark

PEPP!

Medlem

Riktigt bra spel, många glada timmar i det. Blir ett köp så fort det släpps.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Några har sagt att den blir gratis men det stämmer inte, right?
Blir ett köp vilket som

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Några har sagt att den blir gratis men det stämmer inte, right?
Blir ett köp vilket som

Hade ju helt klart varit trevligt om det blev gratis, men det tvivlar jag på. Tycker de åtminstone kan patcha in dygnscykeln som har varit en efterfrågad funktion sen dag 1. Men skulle det nu kosta så blir det ett givet köp.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cenorida:

Några har sagt att den blir gratis men det stämmer inte, right?
Blir ett köp vilket som

Hade ju helt klart varit trevligt om det blev gratis, men det tvivlar jag på. Tycker de åtminstone kan patcha in dygnscykeln som har varit en efterfrågad funktion sen dag 1. Men skulle det nu kosta så blir det ett givet köp.

Dygnscykeln blir gratis står det i patch notes.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Funderat på att återvända till spelet på sistone, men lär nog avstå tills detta är ute! Underbart!

Medlem
Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cenorida:

Några har sagt att den blir gratis men det stämmer inte, right?
Blir ett köp vilket som

Hade ju helt klart varit trevligt om det blev gratis, men det tvivlar jag på. Tycker de åtminstone kan patcha in dygnscykeln som har varit en efterfrågad funktion sen dag 1. Men skulle det nu kosta så blir det ett givet köp.

Dygnscykeln blir gratis står det i patch notes.

Härligt. Colossal Order vet verkligen hur man stryker PC-spelarna medhårs.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cenorida:

Några har sagt att den blir gratis men det stämmer inte, right?
Blir ett köp vilket som

Hade ju helt klart varit trevligt om det blev gratis, men det tvivlar jag på. Tycker de åtminstone kan patcha in dygnscykeln som har varit en efterfrågad funktion sen dag 1. Men skulle det nu kosta så blir det ett givet köp.

Dygnscykeln blir gratis står det i patch notes.

Härligt. Colossal Order vet verkligen hur man stryker PC-spelarna medhårs.

Ja, trevligt om de tar efter paradox i detta. Gratis patch med det viktigaste och en del med godis som kostar.

Medlem

Älskar detta spelet. Så blir ett bra tillägg ^^

Medlem

Tröttnade tyvärr alldeles för snabbt på Skylines. Vet inte riktigt vad det var, men det kändes som det saknades något. Älskade de gamla Simcity-spelen. Nu har ju spelet ett stort antal moddar så det kanske är dags att prova igen.

Medlem

Ja nu jäklar ska Helltopiavillage få se på totalt jävla mörker!

Medlem

Kul! Är ett riktigt roligt spel som jag kan komma tillbaka till när som helst


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av wwraver:

Tröttnade tyvärr alldeles för snabbt på Skylines. Vet inte riktigt vad det var, men det kändes som det saknades något. Älskade de gamla Simcity-spelen. Nu har ju spelet ett stort antal moddar så det kanske är dags att prova igen.

Det är inte lika charmigt som Simcity men möjligheterna är oändliga i Skylines. En sak som fick mig att tröttna var att jag tyckte det var ganska svårt att hitta rätt i menyerna, de är inte speciellt bra och förmodligen det enda stora minuset med spelet. Började lira det igen förra veckan och har lirat nästan non-stop sen dess och det till stor del tack vare alla mods!

1
Skriv svar