Lara Croft utforskar gamla ruiner i nya gameplay-klipp från Rise of the Tomb Raider

Robot
Lara Croft utforskar gamla ruiner i nya gameplay-klipp från Rise of the Tomb Raider
Medlem
Lara Croft utforskar gamla ruiner i nya gameplay-klipp från Rise of the Tomb Raider

köptarmen is strong in this one.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Det ser ju snyggt ut och så men.. Tomb Raider är det fan inte. De fyra första spelen var helt fantastiska i och med att de verkligen satte utforskandet och pusslandet först.. strid var något du tvingades in i, inte något du sökte. Aristokraten Lara skulle fan aldrig lönnmörda någon.. så jag antar att jag skiter i det här och dammar av min PSOne


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Det ser ju snyggt ut och så men.. Tomb Raider är det fan inte. De fyra första spelen var helt fantastiska i och med att de verkligen satte utforskandet och pusslandet först.. strid var något du tvingades in i, inte något du sökte. Aristokraten Lara skulle fan aldrig lönnmörda någon.. så jag antar att jag skiter i det här och dammar av min PSOne

Croft skall döda vargar, punkt slut!

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Text

"De var bättre för?" Du kanske inte minns att Lara hade mer vapenssystem med sig i de första spelen än en modern soldat. Hur man bara tömde magasin med en k-pist i varje hand och att man var tvungen att döda vissa monster och människor för att komma vidare.

Medlem

Jag gillade förra spelet och det här verkar åt samma håll så jag är klart intresserad.


signatur

"Assumption is the mother of all fuckups..."

Medlem

Dubbelskott med pil var ju bara störtlöjligt.


signatur

I drank what?

Medlem

Kommer bli köp. Gillade det senaste. Har inga problem med att de ändrar från första spelen. Jag är ett fan och ja kommer testa även detta.

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Det ser ju snyggt ut och så men.. Tomb Raider är det fan inte. De fyra första spelen var helt fantastiska i och med att de verkligen satte utforskandet och pusslandet först.. strid var något du tvingades in i, inte något du sökte. Aristokraten Lara skulle fan aldrig lönnmörda någon.. så jag antar att jag skiter i det här och dammar av min PSOne

Håller med, detta känns inte alls som Tomb Raider.

Medlem

Såg riktigt tråkigt ut

Medlem

Jag kommer att köpa det, jag gillade förra spelet starkt.

Medlem

Den ständigt flämtande hjältinnan återvänder!

Medlem

Är detta verkligen Tomb Raider?

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Det ser ju snyggt ut och så men.. Tomb Raider är det fan inte. De fyra första spelen var helt fantastiska i och med att de verkligen satte utforskandet och pusslandet först.. strid var något du tvingades in i, inte något du sökte. Aristokraten Lara skulle fan aldrig lönnmörda någon.. så jag antar att jag skiter i det här och dammar av min PSOne

Kan hålla med lite grann. Jag gillade förra spelet men där fanns det en mening med allt, jag hade faktiskt inte förväntat mig att detta spel skulle fortsätta med en försvagad Lara som mördar hit och dit, jag förväntade mig att spelet skulle vända till de mer klassiska, där man klättrar, utforskar och dödar när man måste. Har dom tänkt göra 3-4 spel till innan Lara mognar till den Lara vi är så vana vid, eller? Vad hände med spelet där det var Lara vs. den outforskade Tomben. Jag saknar.

Medlem

Hade hoppats på att de skulle fokusera på stealth istället för massmördar-Lara den här gången, men men...

Undrar hur strikt speldesignen är. Kan man välja att skippa slaktandet och helt enkelt smyga sig igenom hela spelet? Får hoppas på det, det skulle passa Lara och hennes akrobatiska skills klart bättre.

Medlem

Skulle vara unberbart med ett Lara i stil med DX.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Den ständigt flämtande hjältinnan återvänder!

Haha, eller hur!? Hon stönar och stånkar så mycket att tjejen tror man tittar på porr när man spelar..

Jag fick en dålig deja vu av första trailern.
Det blir så jävla tjatigt och fjantigt när var enda gång hon går på en bro, klättrar i berg eller ska göra ett hopp till exempel så ska bron rasa, eller sten rasa och hon håller alltid på att ramla ner. Varje stege och till och med marken rasar ihop till ett sjunkhål.
Vid slutet av spelet var jag redigt less. Inte speciellt svårt att förutse heller. Man hoppade till typ dem 2 första gångerna det hände, men sen...

Nä, jag tror förra spelet räckte för mig. Även om det fanns mycket jag gillade med det. Jag tror det kommer bli lite för likt.

1
Skriv svar