Se mellansekvens från Gears of War Ultimate Edition till Xbox One

Robot
Se mellansekvens från Gears of War Ultimate Edition till Xbox One
Medlem
Se mellansekvens från Gears of War Ultimate Edition till Xbox One

Remakes, HD edition, extented editon, etc. blablabla. Inte ens riktiga uppföljare. Imponerande line-up till super-dunder konsolerna.

Ambassadör
Xbox

Det är väl perfekt för de som aldrig kört originalet? Dessutom fungerar det som hype/PR för det nya spelet som kommer till Xbox One.

Är väl inget att gnälla om.


signatur

Jump in.

Inaktiv

Inte en chans att nån av er fanbois på redaktionen spelade betan, eftersom vissa banor t o m var mörkare än innan. Förutom gloom och andra effekter så är banorna på olika tider på dagen. Vissa är mitt på dagen och andra är mörkare än innan för att de är på kvällen.

Jag tror inte ens nån av er spelade betan. Ska jag säga varför förutom att ni inte vet vad ni snackat om? Ni trodde att det bara var två banor i betan, FEL. Det var 4. Ni är fulla av skit.

Medlem

Jisses Törstig, dålig dag?

Själv hade jag ett ps3 innan och spelade aldrig Gears of war, så jag personligen tycker det är toppen!

Inaktiv
Skrivet av Vansinnet:

Jisses Törstig, dålig dag?

Själv hade jag ett ps3 innan och spelade aldrig Gears of war, så jag personligen tycker det är toppen!

Medeldag. Mest trött på skitsnacket från den här sidan. Lika kvalificerade som en jävla a-lagare.

Medlem
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Vansinnet:

Jisses Törstig, dålig dag?

Själv hade jag ett ps3 innan och spelade aldrig Gears of war, så jag personligen tycker det är toppen!

Medeldag. Mest trött på skitsnacket från den här sidan. Lika kvalificerade som en jävla a-lagare.

Ta det lugnt, du kan väl starta en egen spelsajt du då.

Inaktiv
Skrivet av Tune:
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Vansinnet:

Jisses Törstig, dålig dag?

Själv hade jag ett ps3 innan och spelade aldrig Gears of war, så jag personligen tycker det är toppen!

Medeldag. Mest trött på skitsnacket från den här sidan. Lika kvalificerade som en jävla a-lagare.

Ta det lugnt, du kan väl starta en egen spelsajt du då.

Varför ska jag göra det? Det hade varit ett jävla helvetesarbete att få igång det. Nä, jag tror jag håller mig till att läsa om spelnyheter istället eftersom jag redan har andra mål.

De länkar till en nyhet de skrivit själva där de inte vet vad de snackar om, och jag pekar ut dem för att de låtsas ha spelat betan när de uppenbarligen inte har det - har du nåt problem med det eller?

Jag stör mig därför att de insinuerar nåt som är falskt. Det spelar ingen roll om det är stort eller litet, de är fulla av skit ändå, och det stör mig. Spela betan som en normal jävla sida och tolka därefter, det är inte så jävla svårt. Och har man inte ens spelat skiten så kan man väl för fan bara säga det.

Medlem

Gäsp...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Kanske bara jag som är körk.. men är de "bara" Gears of War 1 i Ultimate Edition?

Medlem
Skrivet av Törstig:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Tune:
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Vansinnet:

Jisses Törstig, dålig dag?

Själv hade jag ett ps3 innan och spelade aldrig Gears of war, så jag personligen tycker det är toppen!

Medeldag. Mest trött på skitsnacket från den här sidan. Lika kvalificerade som en jävla a-lagare.

Ta det lugnt, du kan väl starta en egen spelsajt du då.

Varför ska jag göra det? Det hade varit ett jävla helvetesarbete att få igång det. Nä, jag tror jag håller mig till att läsa om spelnyheter istället eftersom jag redan har andra mål.

De länkar till en nyhet de skrivit själva där de inte vet vad de snackar om, och jag pekar ut dem för att de låtsas ha spelat betan när de uppenbarligen inte har det - har du nåt problem med det eller?

Jag stör mig därför att de insinuerar nåt som är falskt. Det spelar ingen roll om det är stort eller litet, de är fulla av skit ändå, och det stör mig. Spela betan som en normal jävla sida och tolka därefter, det är inte så jävla svårt. Och har man inte ens spelat skiten så kan man väl för fan bara säga det.

Om du stör dig så mycket som du påstår, varför läser du ens på fz från första början? Eller ville du bara komma med personangrepp mot folk och bete dig som ett rövhål?
Känner du att du mår bättre i din sorgsna själv efter du kastat ur dig till exempel "Drick du lite sprit och köp en personlighet som är liggbar sen då." ?

Du kan ju inte må så värst bra när du måste komma med såna angrepp när han inte ens var otrevlig mot dig.

Även svårt att ta dig på allvar när du beter dig som ett arsel mot folk.

Det var inte ett personangrepp, sluta snacka skit medan du anmäler och lipar. Det var han som inte sa någonting om min anklagan precis som du inte gör. Ditt inlägg argumenterar inte emot mig mer än att du gnäller. Hade jag fel i det jag ursprungligen skrev? Uppenbarligen inte, eftersom ingen har ifrågasatt det.

Tillbaka till din trötta kommentar. Han sa snäset att jag borde dricka vatten, han fick svar på tal.

Men va fan. Kan inte du ta och dricka lite vatten istället för att lägga dina menlösa kommentarer? Eller blev du också kränkt nu eller? Törstig?

Jag har varken gnällt, lipat eller anmält något av det du skrivit. Du gör ett så bra jobb själv med att åka ut genom att du har ett jäkligt taskigt beteende, nej han var inte ens spydig det är bara du som tolkar det som så.
Gå programet puls det kan du behöva, och nej ingen frågasätter för ingen orkar ha med en person som agerar som en barnunge att göra.

Jo det var ett personangrepp du använde dig av, med tanke på att du ansåg att han behöver sprit för att bli bättre än vad han redan var, då är det ett angrepp mot personligheten hans.

Att du påstår att man inte argumenterar emot dig var ju bara komiskt att läsa från dig, det är ju just det jag gjorde från början med min förra kommentar, du tål inte hur dom skrev om GoW du gråter och angriper adminsen med takigt dåliga ordval, någon ifrågasätter det du säger och du ger dig på den personen sen som att det första gnället inte räkte för att mätta din gnäll hunger.

Sen ifrågasätter jag dig och du blir du tokig och dramatiserar att jag inte argumenterar emot vad du kallade en person och hur du betedde dig i övrigt. Jag lägger ner här, adminsen kommer nog ta bort dig hur som haver, men som sagt jag har inte anmält dig för du sköter detta jobb så bra själv, så döm inte innan du vet Calm your tits

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Törstig:

Inte en chans att nån av er fanbois på redaktionen spelade betan, eftersom vissa banor t o m var mörkare än innan. Förutom gloom och andra effekter så är banorna på olika tider på dagen. Vissa är mitt på dagen och andra är mörkare än innan för att de är på kvällen.

Jag tror inte ens nån av er spelade betan. Ska jag säga varför förutom att ni inte vet vad ni snackat om? Ni trodde att det bara var två banor i betan, FEL. Det var 4. Ni är fulla av skit.

"Värt att notera är att detta betecknas som en beta och bara visar upp flerspelarläget - hur spelet kommer att se ut i kampanjen vet vi inte ännu."

Hade vi fel är vi de första att erkänna det. Kan heller inte se att vi påstår att vi har lirat betan - vi rapporterade bara om den filmen som skapat diskussioner på andra sajter. Om du säger att inte är så illa är det väl kanon?


signatur
Medlem

Det här är bättre än vilket spel som helst.

Tacka gud för fanboys som tappar fattningen utan nån egentligen anledning

*poppar popcorn och njuter av spektaklet*

Mer seriöst... om nu nån tycker FZ har skrivit fel i nyheten, upplys om vad som är fel istället för att skrika och skälla.
Bästa är ju att så vitt jag kan se har FZ aldrig ens hävdat att de har spelet betan; det enda som står är att det gick spela en beta, intryck och filmklipp delades på nätet och att många tyckte det var ljusare ön originalet. Ingen som påstår de själva spelat betan. Men men, varför ta en diskussion när man kan nerdragea istället

Medlem
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Tune:
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Vansinnet:

Jisses Törstig, dålig dag?

Själv hade jag ett ps3 innan och spelade aldrig Gears of war, så jag personligen

tycker det är toppen!

Medeldag. Mest trött på skitsnacket från den här sidan. Lika kvalificerade som en jävla a-lagare.

Ta det lugnt, du kan väl starta en egen spelsajt du då.

Varför ska jag göra det? Det hade varit ett jävla helvetesarbete att få igång det. Nä, jag tror jag håller mig till att läsa om spelnyheter istället eftersom jag redan har andra mål.

De länkar till en nyhet de skrivit själva där de inte vet vad de snackar om, och jag pekar ut dem för att de låtsas ha spelat betan när de uppenbarligen inte har det - har du nåt problem med det eller?

Jag stör mig därför att de insinuerar nåt som är falskt. Det spelar ingen roll om det är stort eller litet, de är fulla av skit ändå, och det stör mig. Spela betan som en normal jävla sida och tolka därefter, det är inte så jävla svårt. Och har man inte ens spelat skiten så kan man väl för fan bara säga det.

Lol , verkar som att nån kanske borde gå och lägga sig och hoppas på att vakna upp till en bättre dag imorgon

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Törstig:

Inte en chans att nån av er fanbois på redaktionen spelade betan, eftersom vissa banor t o m var mörkare än innan. Förutom gloom och andra effekter så är banorna på olika tider på dagen. Vissa är mitt på dagen och andra är mörkare än innan för att de är på kvällen.

Jag tror inte ens nån av er spelade betan. Ska jag säga varför förutom att ni inte vet vad ni snackat om? Ni trodde att det bara var två banor i betan, FEL. Det var 4. Ni är fulla av skit.

"Värt att notera är att detta betecknas som en beta och bara visar upp flerspelarläget - hur spelet kommer att se ut i kampanjen vet vi inte ännu."

Hade vi fel är vi de första att erkänna det. Kan heller inte se att vi påstår att vi har lirat betan - vi rapporterade bara om den filmen som skapat diskussioner på andra sajter. Om du säger att inte är så illa är det väl kanon?

Jag var lite väl blödig den dagen. Jag står för vad jag sa rent formellt, men jag kunde haft en bättre ton, det ber jag om ursäkt för. Internet är för nära tillhands ibland.

Medlem
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Törstig:

Inte en chans att nån av er fanbois på redaktionen spelade betan, eftersom vissa banor t o m var mörkare än innan. Förutom gloom och andra effekter så är banorna på olika tider på dagen. Vissa är mitt på dagen och andra är mörkare än innan för att de är på kvällen.

Jag tror inte ens nån av er spelade betan. Ska jag säga varför förutom att ni inte vet vad ni snackat om? Ni trodde att det bara var två banor i betan, FEL. Det var 4. Ni är fulla av skit.

"Värt att notera är att detta betecknas som en beta och bara visar upp flerspelarläget - hur spelet kommer att se ut i kampanjen vet vi inte ännu."

Hade vi fel är vi de första att erkänna det. Kan heller inte se att vi påstår att vi har lirat betan - vi rapporterade bara om den filmen som skapat diskussioner på andra sajter. Om du säger att inte är så illa är det väl kanon?

Jag var lite väl blödig den dagen. Jag står för vad jag sa rent formellt, men jag kunde haft en bättre ton, det ber jag om ursäkt för. Internet är för nära tillhands ibland.

tar du så illa vid dig så du läse fel och allt och sedan kastar skit på admins? då borde du nog säga upp ditt internet abonemang istället och börja tänka över ditt liv.

1
Skriv svar