Du kan bli osynlig i Assassin's Creed Syndicate

Robot
Du kan bli osynlig i Assassin's Creed Syndicate

Evie, den ena halvan av tvillingduon i nya Assassin's Creed, har en praktisk kameleontförmåga.

#assassins-creed-syndicate, #crysis


Medlem
Du kan bli osynlig i Assassin's Creed Syndicate

"the iconic assasin ropelauncher". Är inte "the hidden blade" den ikoniska saken i AC ?

Medlem

Om man säger att man kan testa detta spelet på ett eller annat sätt, så väljer jag det andra sättet.

kanske köper det för 5 euro på nån steamrea i framtiden,

Medlem

Serien blir bara sämre och sämre.


signatur

I drank what?

Medlem

Som någon sa: "Whenever someone says 'Don't fuck this up Ubisoft', Ubisoft's response is 'UBISOFT.' in Hodor's voice...

Men jag antar att man inte kan gömma sig bakom murar?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Men jag antar att man inte kan gömma sig bakom murar?

Vem behöver gömma sig bakom murar när man kan bli osynlig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Själv tycker jag att de första Assassins creed spelen var rätt roliga, men sen fick man alldeles för många olika vapen och sådant som bara gjorde alla situationer för lätta. Speciellt tycker jag illa om bomberna och giftpilarna.

Medlem

Inte nog med att hon kan bli osynlig, hon har en pistol som uppfanns 30 år efter då spelet utspelar sig.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Mirage:

Serien blir bara sämre och sämre.

Köp inte spelen då och sluta gnälla, så kan du gå tillbaka till ditt CoD

Medlem

Fy fan.... vem tycker att det är en bra ide i ett stealthspel, att man ska kunna be osynlig? Dumt dumt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Flikarn:
Skrivet av Mirage:

Serien blir bara sämre och sämre.

Köp inte spelen då och sluta gnälla, så kan du gå tillbaka till ditt CoD

Aha, så för att man inte gillar hur AssCreed utvecklas, så gillar man CoD?

Säg mig, på skolan för gravt efterblivna du går på, lär ni er knyta er skor där?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Flikarn:
Skrivet av Mirage:

Serien blir bara sämre och sämre.

Köp inte spelen då och sluta gnälla, så kan du gå tillbaka till ditt CoD

Aha, så för att man inte gillar hur AssCreed utvecklas, så gillar man CoD?

Säg mig, på skolan för gravt efterblivna du går på, lär ni er knyta er skor där?

Haha oj, nu blev någon lite butt hurt märker jag (:
Men ja, det gör vi, mer än vad du verkar ha lärt dig att inte sitta och gnälla på varenda liten sak.
Gillar du inte spelen, fine, sitt och sköt ditt istället för att sitta och vomera ut massa onödigt blaj.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Inte nog med att hon kan bli osynlig, hon har en pistol som uppfanns 30 år efter då spelet utspelar sig.

Va?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Revolver

Bara för att den är lik en Luger behöver inte betyda att det är en Luger.

Medlem

Dessa spel blir tyvärr sämre för varje gång. De är samma tråkiga, reperativa och för mig, meningslösa gameplay. Fast annan miljö.

Älskade 1:an
Älskade 2:an
Gillade 2,1
Gillade 2,2
Gillade 3 :an
Gillade 4 :an Black Flag
Gillade Unity
Men kommer nog hoppa över det här :/, ser inte roligt ut längre


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Flikarn:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Flikarn:
Skrivet av Mirage:

Serien blir bara sämre och sämre.

Köp inte spelen då och sluta gnälla, så kan du gå tillbaka till ditt CoD

Aha, så för att man inte gillar hur AssCreed utvecklas, så gillar man CoD?

Säg mig, på skolan för gravt efterblivna du går på, lär ni er knyta er skor där?

Haha oj, nu blev någon lite butt hurt märker jag (:
Men ja, det gör vi, mer än vad du verkar ha lärt dig att inte sitta och gnälla på varenda liten sak.
Gillar du inte spelen, fine, sitt och sköt ditt istället för att sitta och vomera ut massa onödigt blaj.

Jag ber om ursäkt, führer Flikarn. Endast fanbois äga tillträde till kommentarsfältet, jag förstår.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag vill så gärna att detta ska bli bra. Att det ska kännas som att Ubisoft säger: "Förlåt för Unity det blev skit, men nu har vi verkligen gjort allt för att ge er ett bra spel, där spelkänslan är väcker minnen från de första AC spelen ." Men det kommer antagligen inte hända. När allt görst för att tjäna mer pengar så blir saker sällan bra


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Devolution:

Jag vill så gärna att detta ska bli bra. Att det ska kännas som att Ubisoft säger: "Förlåt för Unity det blev skit, men nu har vi verkligen gjort allt för att ge er ett bra spel, där spelkänslan är väcker minnen från de första AC spelen ." Men det kommer antagligen inte hända. När allt görst för att tjäna mer pengar så blir saker sällan bra

Levelsystemet de lagt till i Unity och även nu i Syndicate förstör lite utav friheten att göra vad man vill och i vilken ordning man vill imo, utav de två Assassins Creed-spelen som släpptes senast så var enligt mig Rogue det bättre alternativet, speciellt Storymässigt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar