Avalanche talar med Square Enix om luftskepp i FFXV

Robot
Avalanche talar med Square Enix om luftskepp i FFXV

Just Cause 3-teamet bistår med sin expertis för att ge Final Fantasy XV luft under vingarna.

#final-fantasy-xv, #square-enix, #avalanche-studios, #just-cause-3


Medlem
Avalanche talar med Square Enix om luftskepp i FFXV

Skön trailer

Medlem

Det är dock inte säkert att luftskeppen hinner bli färdiga till releasen, utan de kan komma att släppas senare som dlc

Vart kommer denna information ifrån?

Medlem

Np, hittade källan

Moderator | Testpilot
Skrivet av Smoo87:

Det är dock inte säkert att luftskeppen hinner bli färdiga till releasen, utan de kan komma att släppas senare som dlc

Vart kommer denna information ifrån?

Undrar jag också. Låter ju riktigt puckat.

Så vi kommer inte kunna använda luftskepp i mainstoryn utan i någon typ av DLC? Känns ju ganska lönlöst.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Roligt att de samarbetar med Avalanche som ju är namnet på rebellgruppen som Shrinra släpper en midgarplatta på i FFVII!

Medlem
Skrivet av Deltaquebec:

Roligt att de samarbetar med Avalanche som ju är namnet på rebellgruppen som Shrinra släpper en midgarplatta på i FFVII!

Hah! AVALANCHE får ha sina medarbetare cosplaya som Jessie, Wedge, Barrett osv när de jobbar på luftskeppet

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Smoo87:

Det är dock inte säkert att luftskeppen hinner bli färdiga till releasen, utan de kan komma att släppas senare som dlc

Vart kommer denna information ifrån?

Undrar jag också. Låter ju riktigt puckat.

Så vi kommer inte kunna använda luftskepp i mainstoryn utan i någon typ av DLC? Känns ju ganska lönlöst.

Fanns inbakad i artikeln. Det jag vill veta nu är, betal dlc eller gratis dlc.

1
Skriv svar