The Witcher 3 – 1.08-patchen släppt på alla format

Robot
The Witcher 3 – 1.08-patchen släppt på alla format

Nya patchen banar vägen för högt efterlängtade new game plus-inslaget.

#nyhetstips, #the-witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt


Medlem
The Witcher 3 – 1.08-patchen släppt på alla format

Ja man kan inte anklaga utvecklaren att ligga på latsidan i alla fall

Medlem

Är så in i norden imponerad av CDPR. Så fantastisk roligt att de fortsätter att finputsa sina spel så långt efter släpp. Inte som de flesta andra och bara släcker de värsta buggarna och sedan drar som en avlöning.

SoL
Medlem

Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.

Medlem
Skrivet av SoL:

Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.

Ja gör det, jag tänkte samma sak men problemet låg i att jag försökte lira det som Dark Souls. Kontrollen är faktiskt inte så pjåkig, ännu bättre med senaste rörelsekontrollerna dom lagt till.

Medlem
Skrivet av SoL:

Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.

Är lite blandade rektioner på det alternativa rörelsemönstret, men jag tycker de känns mycket skönare. Jag lirar med xbox controller till PC.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

dom räknar inte ören utan försöker göra ett bra spel i första hand, vilket troligtvis lönar sig mer än att va som ubisoft

Medlem

Ser att de inte har fixat questen skelliges most wanted. Varulven står bara och skriker samtidigt som han sakta sjunker genom texturen. Kan inte döda honom.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Ser att de inte har fixat questen skelliges most wanted. Varulven står bara och skriker samtidigt som han sakta sjunker genom texturen. Kan inte döda honom.

Missflyt, jag har plockat honom.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av redruM:

Ser att de inte har fixat questen skelliges most wanted. Varulven står bara och skriker samtidigt som han sakta sjunker genom texturen. Kan inte döda honom.

Missflyt, jag har plockat honom.

Är buggad sedan 1.07

k3m
Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av SoL:

Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.

Är lite blandade rektioner på det alternativa rörelsemönstret, men jag tycker de känns mycket skönare. Jag lirar med xbox controller till PC.

Själv så föredrar jag originalrörelserna, jag gillar det skarpt. Känns och ser naturligt ut

Tänk om UbiSoft hade funkat på likadant sätt, då hade vi haft fler spel att spela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

När jag såg King's Gambit trodde jag att dom hade fixat bugget som gör att man failar Cave of Dreams oavsett om man har completat det. Tydligen hade jag fel

Medlem
Skrivet av SoL:

Absolut inget dåligt spel, men jag blev så trött på dom pissiga kontrollerna. jag har blivit bortskämd efter demons/dark souls o bloodborne superb kontroll. jag kanske får ta o ge det en chans igen.

Lite samma problem från mig, ingen höjdare att gå från Bloodborne till Witcher 3 men gillar spelet i övrigt, har lagt det åt sidan men ska testa nya kontrollerna o se om det gör mig glad, mycket annat som varit positivt i deras patchar

Medlem

kommer bli ballt med NG+ , måste bara klara spelet först =P

Medlem

Efter 1.08 kraschar mitt spel hela tiden!!! AAAARGH! Någonting med Nvidia. Detta hände aldrig innan, visst har det hackat och så, men aldrig kraschat som nu...SURT!

Medlem
Skrivet av JackFlack:

Efter 1.08 kraschar mitt spel hela tiden!!! AAAARGH! Någonting med Nvidia. Detta hände aldrig innan, visst har det hackat och så, men aldrig kraschat som nu...SURT!

Vad är det för krascher, står det något? Jag ska kolla om jag får det också.

Medlem
Skrivet av JackFlack:

Efter 1.08 kraschar mitt spel hela tiden!!! AAAARGH! Någonting med Nvidia. Detta hände aldrig innan, visst har det hackat och så, men aldrig kraschat som nu...SURT!

Jag har lagt ner 180 timmar i spelet och kör med nVidia, 2 cracher och en infinite loading har jag råkat ut för, totalt, oerhört stabilt spel för mig.
Har haft 2 eller 3 olika drivrutiner under tiden, och kört på både Win 8.1 och nu Win 10.

Det måste va något i din dator som gör det.

1
Skriv svar