Ändra lite Forum_Info Ingresser!

Medlem
Ändra lite Forum_Info Ingresser!

Ja. Tror det heter ingress när man har en kort beskrivning av vad någonting handlar om , tex. en text i tidningen. Men skitsamma!

Tänkte på det detta.

"Crysis
Utvecklas av Crytek och demo släppt oktober 2007."

samt

"Counter-Strike
Utvecklat av Valve och släppt (till försäljning) november 2000."

Dessutom är det inte Valve som utvecklat det

Spec crysis känns lite fel, detsamma gäller CS. Jag har dock inga direkt förslag, men det var bara en "petnoga" grejj som slog mig när jag slösrufade såhär på natten

Medlem
Skrivet av xhosa:

"Counter-Strike
Utvecklat av Valve och släppt (till försäljning) november 2000."

Dessutom är det inte Valve som utvecklat det

I Steam så står det "Developer: Valve"

Medlem

Det är dock fel. Det var några holländare som utvecklade det , iom. Version 1.0 så köpte dock valve rättigheten av dem, men då hade det ändå funnits ute i nästan 1 ½ år, så knappsat valve som utvecklat det.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Det är dock fel. Det var några holländare som utvecklade det , iom. Version 1.0 så köpte dock valve rättigheten av dem, men då hade det ändå funnits ute i nästan 1 ½ år, så knappsat valve som utvecklat det.

Men alla versioner efter 1.0 har Valve alltså gjort och 1.6 är den som används nu.

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av xhosa:

Det är dock fel. Det var några holländare som utvecklade det , iom. Version 1.0 så köpte dock valve rättigheten av dem, men då hade det ändå funnits ute i nästan 1 ½ år, så knappsat valve som utvecklat det.

Men alla versioner efter 1.0 har Valve alltså gjort och 1.6 är den som används nu.

Fail igen. Eller lite halvt. De köpte rättigheterna av holländarna och sedan fick de jobb på valve, så, mer eller mindre.

Medlem

Hur som helst borde man kunna göra något åt crysis , jätte mkt

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Xphome:
Skrivet av xhosa:

Det är dock fel. Det var några holländare som utvecklade det , iom. Version 1.0 så köpte dock valve rättigheten av dem, men då hade det ändå funnits ute i nästan 1 ½ år, så knappsat valve som utvecklat det.

Men alla versioner efter 1.0 har Valve alltså gjort och 1.6 är den som används nu.

Fail igen. Eller lite halvt. De köpte rättigheterna av holländarna och sedan fick de jobb på valve, så, mer eller mindre.

Där sa du själv att Valve hade gjort det :P, du sa att dem fick jobba på Valve alltså var dem en del av Valve

Antikvitet

Holländare? Knappast. Counter-Strike skapades av Minh "Gooseman" Le och Jess Cliffe, kanadensare och amerikan respektive. 12 april 2000 tillkännagav Valve att de anställt Le och Cliffe. Vi betraktar därför Counter-Strike som ett Valve-spel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Men ni betraktar fortfarande Crysis som under utveckling och "ej släppt" som man kan tolka det eftersom det är viktigt att tala om att demon kom 2007.

1
Skriv svar