Se 13 minuter med gameplay från Rise of the Tomb Raider

Robot
Medlem
Se 13 minuter med gameplay från Rise of the Tomb Raider

Ser fram emot det.

Medlem

Ok... Schysst grafik och så. Men jag störde mig lite på när hon ramlar ner för berget med ishackan, den är i handen och sen när hon ramlar ner sitter den fast på hennes bälte...oook?

Sen har hon jätteont och kan klättra skit smidigt och sen mår hon bra igen efter att ha klättrat upp.

Men jäkligt schysst grafik annars och ser framemot spelet. Kan bli sköj, diggade första iaf

Medlem

Ser riktigt trevligt ut. Lite smågrejer man kan gnälla på men generellt ser det ut att bli ett kul spel. Jag väntar nog dock på den oundvikliga "Definitive" edition som kommer. Kanske redan till PS4 releasen nästa år.


signatur
Medlem

ser verkligen fram emot detta ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

hon har "nice ass" i alla spel ändra från det första .. bra karaktärsdesigner.

Medlem

"Behöver actionsekvenser - > Gör "hemlig stad" till att vara synlig från rymden så helikoptrar kan följa efter=mission completed"

Skrivet av laban005:

... Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

- Håller med där - inte riktigt vad man förväntat sig av en sekvens som visas upp på Gamescom.

Kul att man ändå känner sig taggad!

Medlem

Ser linjärt ut, dom får göra Far Cry av detta, öppen värld och lite quests!

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Ok... Schysst grafik och så. Men jag störde mig lite på när hon ramlar ner för berget med ishackan, den är i handen och sen när hon ramlar ner sitter den fast på hennes bälte...oook?

Sen har hon jätteont och kan klättra skit smidigt och sen mår hon bra igen efter att ha klättrat upp.

Men jäkligt schysst grafik annars och ser framemot spelet. Kan bli sköj, diggade första iaf

Reagerade direkt på det med. Underligt att de gör en sådan miss, men det kanske är sådana småsaker de putsar på nu..

Jag älskade förra spelet, men av det extremt lilla jag sett verkar de ha ändrat hennes ansikte lite. Hon uttrycker sig inte lika "väl".


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av laban005:

Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

Jag kan inte vänta. Får bli en krysslåda till jul


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av laban005:

Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

Jag kan inte vänta. Får bli en krysslåda till jul

Funderar på samma sak, krysslåda +Rare replay+halo5+ Tomb raider. Julen är räddad

Grymt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av laban005:

Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

Jag kan inte vänta. Får bli en krysslåda till jul

Funderar på samma sak, krysslåda +Rare replay+halo5+ Tomb raider. Julen är räddad

Jag tror faktiskt inte att du kommer bli besviken ifall du köper en faktiskt, kommer ju ännu fler goa titlar än bara de där dessutom

Här är förövrigt en bra sida där vi konsumenterar får rösta på vilka spel vi vill se bakåtkompatibla först på Xbox One.

http://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibili...


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vad e de för fel på hennes hår :S Rör sig som om hon är under vatten

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Vad e de för fel på hennes hår :S Rör sig som om hon är under vatten

Fixas ju till när definitive edition släpps 2016

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Vad e de för fel på hennes hår :S Rör sig som om hon är under vatten

Precis vad jag också upplevde. Speciellt i början i bilen, ser ut som håret rör sig i slowmo till skillnad hennes rörelse. Men tro säkert det blir nice.

Medlem

Spelet ser väldigt linjärt ut med ingen direkt fokus på klättring, precis som i det förra spelet. Det känns mer som klättringen är med i sekvenser där det ska hända något cinematiskt istället för vara ett stort fokus som i de äldre spelen. Och så är det många saker som nästan är identiska med det förra spelet, som om de nästan inte har ändrat något. Jag är lite skeptisk. Många saker pekar åt att spelet kommer vara kort, än så länge. Och var är pusslen?

Medlem

Ser fram emot detta! hoppas det blir en bra port som föra spelet

Medlem
Skrivet av Hexon:
Skrivet av Pholiage:

Vad e de för fel på hennes hår :S Rör sig som om hon är under vatten

Precis vad jag också upplevde. Speciellt i början i bilen, ser ut som håret rör sig i slowmo till skillnad hennes rörelse. Men tro säkert det blir nice.

Håreffekter är något som spelutvecklare har en tendens att överdriva med. Lagom är alltid bäst och när tekniken fått mogna lite så kommer nog utvecklarna inse det och bli lite mer restriktiva med håreffekter.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av laban005:

Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

Jag kan inte vänta. Får bli en krysslåda till jul

Funderar på samma sak, krysslåda +Rare replay+halo5+ Tomb raider. Julen är räddad

Jag tror faktiskt inte att du kommer bli besviken ifall du köper en faktiskt, kommer ju ännu fler goa titlar än bara de där dessutom

Här är förövrigt en bra sida där vi konsumenterar får rösta på vilka spel vi vill se bakåtkompatibla först på Xbox One.

http://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibili...

Hmm, rösta? jag trodde bakåtkompatibel med 360 betydde att alla 360 spel fungerade, vad har jag missat nu då?

Avstängd

Bara jag som stör mig på de hackiga animationerna? Får verkligen hoppas att dom är bättre vid release. Oh well Dom hinner säkert fixa till lite av det tills det släpps till pc eller ps4.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av laban005:

Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.

Jag kan inte vänta. Får bli en krysslåda till jul

Funderar på samma sak, krysslåda +Rare replay+halo5+ Tomb raider. Julen är räddad

Jag tror faktiskt inte att du kommer bli besviken ifall du köper en faktiskt, kommer ju ännu fler goa titlar än bara de där dessutom

Här är förövrigt en bra sida där vi konsumenterar får rösta på vilka spel vi vill se bakåtkompatibla först på Xbox One.

http://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibili...

Hmm, rösta? jag trodde bakåtkompatibel med 360 betydde att alla 360 spel fungerade, vad har jag missat nu då?

De ska fixa allihopa, men det tar lite tid att fixa till emuleringen bra så de tar typ 50-100st i taget och vi gamers får rösta om vilka spel vi vill ha först.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gillar det! Detta får man vänta mer än ett år innan man kan spela. Tack Microsoft....

SoL
Medlem

Jag har inga som helst peoblem med att vänta tills de släpps till ps4, de kommer ju så feta releaser nu så jag kommer vara upptagen säkert hela nästa år

1
Skriv svar