Det går bra för Nvidia – förväntar sig ännu mer tillväxt för pc-spelande i high end-segmentet

Robot
Det går bra för Nvidia – förväntar sig ännu mer tillväxt för pc-spelande i high end-segmentet
Medlem
Det går bra för Nvidia – förväntar sig ännu mer tillväxt för pc-spelande i high end-segmentet

Stabila spel? Det beror på hur man menar, han syftar nog mer att det är stora releaser.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Stabila spel? Det beror på hur man menar, han syftar nog mer att det är stora releaser.

Det är antagligen översättningen som skapar förvirring.

Direktcitat från VB:
“The second half of the year we’re going to see some really solid games,” he said, citing Call of Duty, Star Wars, Assassin’s Creed, and Metal Gear Solid releases.

Källa:
http://venturebeat.com/2015/08/06/nvidia-reports-52-growth-in-high-end-graphics-cards-1-15b-in-earnings/


signatur

Have a good time!

Medlem

nice min saftiga nvidia kort klarar sig ett bra tag, Titan x 12gig

Medlem
Skrivet av deathtoyou:

nice min saftiga nvidia kort klarar sig ett bra tag, Titan x 12gig

Jag har ett GTX 770 4gb. Vill du byta med mig? Du får en antistatisk påse, original kartong och en hård gammal pingvinstång.

Medlem

"Inte alls samma domedagsstämning som när pc-spelandet dödförklarades för några år sedan"

Ja jo men det va nog knappast Nvidia som spådde domedagar för PC

Medlem

Men inget nytt om en ny shield tablet med nya mobilchippet

Medlem

Nvidia är bäst AMD är bara ruttet fläsk!

Skämt åsido, älskar Nvidia grafikkort, samt deras drivrutiner och spel/program profiler. Försökte mig på AMD ett tag men hatade absolut deras drivrutiner och kontrollpanel.

Sen så är ju också PhysX en fin bonus med Nvidia.

Medlem

Går det så bra för nvidia så kan de sänka priserna på deras kort.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Nvidia/AMD barkar åt samma håll som Intel/AMD. Tyvärr. Kommer knappast bli billigare att vara pcspelare.

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Castor.T:

Stabila spel? Det beror på hur man menar, han syftar nog mer att det är stora releaser.

Det är antagligen översättningen som skapar förvirring.

Direktcitat från VB:
“The second half of the year we’re going to see some really solid games,” he said, citing Call of Duty, Star Wars, Assassin’s Creed, and Metal Gear Solid releases.

Källa:
http://venturebeat.com/2015/08/06/nvidia-reports-52-growth-in-high-end-graphics-cards-1-15b-in-earnings/

Jo det var lite så jag menade, kan vara av olika betydelse. För stabila vet vi inte om de är än...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Mitt Titan X slurpar i sig allt jag kastat åt den hittills. Egentligen på tok för dyrt men nån gång då och då unnar man sig nåt!

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Nvidia är bäst AMD är bara ruttet fläsk!

Skämt åsido, älskar Nvidia grafikkort, samt deras drivrutiner och spel/program profiler. Försökte mig på AMD ett tag men hatade absolut deras drivrutiner och kontrollpanel.

Sen så är ju också PhysX en fin bonus med Nvidia.

Du kan inte ha kört AMD de senaste 5-6 åren om du tycker så. Nu dock så har de ett annat bekymmer som kommer kräva ett litet mirakel att ta sig ur tråkigt nog.

Varken bra för oss konsumenter eller framtida utvecklingen om Intel/Nvidia får monopol.

Medlem
Skrivet av Tobs:
Skrivet av Alexraptor:

Nvidia är bäst AMD är bara ruttet fläsk!

Skämt åsido, älskar Nvidia grafikkort, samt deras drivrutiner och spel/program profiler. Försökte mig på AMD ett tag men hatade absolut deras drivrutiner och kontrollpanel.

Sen så är ju också PhysX en fin bonus med Nvidia.

Du kan inte ha kört AMD de senaste 5-6 åren om du tycker så. Nu dock så har de ett annat bekymmer som kommer kräva ett litet mirakel att ta sig ur tråkigt nog.

Varken bra för oss konsumenter eller framtida utvecklingen om Intel/Nvidia får monopol.

Nope, monopol är aldrig bra för oss konsumenter. Det är bara att hålla tummarna att amd inte försvinner, eller att det kommer någon ny tillverkare

Medlem
Skrivet av Biggles:

Mitt Titan X slurpar i sig allt jag kastat åt den hittills. Egentligen på tok för dyrt men nån gång då och då unnar man sig nåt!

Lika bra att fläska på ordentligt, inga halvmesyrer!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av deathtoyou:

nice min saftiga nvidia kort klarar sig ett bra tag, Titan x 12gig

Jag har ett GTX 770 4gb. Vill du byta med mig? Du får en antistatisk påse, original kartong och en hård gammal pingvinstång.

haha nice try men nej den kostar som en dator fyfan, måste unna sig själv nångång

1
Skriv svar