50% rabatt på Just Cause 2

Robot
Medlem
50% rabatt på Just Cause 2

Detta är PCns stora fördel gentemot konsollerna. Det är väldigt sällan man ser denna typ av erbjudanden för konsoll. Just Cause 2 var småkul när jag spelade demot men jag vill ha det till PS3 om det ska vara nått.

/ LordDaimos

Medlem
Medlem

Demot var riktigt kul, men som föregående talare vill jag gärna ha det på ps3 eller 360.

Inte lika billigt som på Steam men det kostar 399 på Weballen till PS3. http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/84067-just_cause_...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Får det närsom tillsammans med mitt nya grafikkort.

Ase
Medlem

skulle aldrig falla mig in att köpa sådant spel till konsoll äger en 360 & är den sämmsta spelapparat jag någonsin haft funkar till sportspel barnspel men aldrig till fps eller rollspel eller mmo eller ie spelande alls

Medlem

Jag har spelat det i 200 timmar och har bara klarat 75% av spelet vilket är både dess styrka och svaghet. En jidrans massa meningslöst plockande och letande efter småsaker. Du får heller inte behålla en del av nedladdningsbara material när du dör i spelet och får igen betala med din spelvaluta.

Synd att just Avalanche Studios gjorde detta fanatiska spel för de har verkligen klantat till det med massor av idiotiska småsaker i spelt och då räknar jag inte med buggar.

Men som rea-spel en helg duger det gott, bara man inte börjar försöka spela det som jag gjorde för det bjuder på många suckar över den rena idioti Avalanche Studios har lyckats hålla på med för att förstöra ens spelupplevelse.

Mitt råd:

Spela färdigt turtioalen
Strunta helt i kampanjen
Modda spelet för att låsa upp allt plus lägga till lite godis
(http://www.justcause2mods.com/index.php/mods/top-50-mods)
Ha kul en helg för det är det spelet är värt men det kunde varit annorlunda.


signatur

Det var detta...

Medlem

men fan köpte det för typ 4 dagar sen för 400 spänn på elgiganten ^^

nåväl...

Inaktiv
Skrivet av svendolph:

Jag har spelat det i 200 timmar och har bara klarat 75% av spelet

...klipp...

Ok, du har alltså spelat över 200 timmar och sen börjar du gnälla om hur dåligt många delar av spelet är?

Mitt råd, sluta spela tidigare om du inte gillar spelet.

Lägger jag ner 200 timmar på ett spel, då skulle jag älska spelet och inget annat.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Detta är PCns stora fördel gentemot konsollerna. Det är väldigt sällan man ser denna typ av erbjudanden för konsoll. Just Cause 2 var småkul när jag spelade demot men jag vill ha det till PS3 om det ska vara nått.

/ LordDaimos

Eftersom ingen köper pc spel tvingas de göra såhär...inte för att pc är överlägsen
Nästa gång väljer de troligtvis att inte släppa spelet till PC just för att de bara gick back sist...tänk lite va

KoP
Medlem
Skrivet av Ase:

skulle aldrig falla mig in att köpa sådant spel till konsoll äger en 360 & är den sämmsta spelapparat jag någonsin haft funkar till sportspel barnspel men aldrig till fps eller rollspel eller mmo eller ie spelande alls

Snack. Just cause 2 är dessutom inget fps. Spelet är helgjutet tillsammans med handkontroll.

Medlem
Skrivet av s3ng:

men fan köpte det för typ 4 dagar sen för 400 spänn på elgiganten ^^

nåväl...

Hört talas om http://www.prisjakt.nu/ ?

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av svendolph:

Jag har spelat det i 200 timmar och har bara klarat 75% av spelet

...klipp...

Ok, du har alltså spelat över 200 timmar och sen börjar du gnälla om hur dåligt många delar av spelet är?

Mitt råd, sluta spela tidigare om du inte gillar spelet.

Lägger jag ner 200 timmar på ett spel, då skulle jag älska spelet och inget annat.

Det är det som är problemet. Man älskar det men hatar det samtidigt och önskar att man inte satte sig in i det för det var det inte värt tack vare spelutvecklarnas idioti.

Kunde varit världens roligaste spel om man hade chans att spela färdigt det utan att somna.


signatur

Det var detta...

Medlem

Vart tog "tack för tipset" vägen? Skulle gärna fått det för detta och Kane and Lynch 2-demon

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Vart tog "tack för tipset" vägen? Skulle gärna fått det för detta och Kane and Lynch 2-demon

Åh nej mitt nick visades inte i nyheten. Jag är ganska säker på att ingen bryr sig.

Väntar till det kostar 39.90:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av svendolph:
Skrivet av Buio:
Skrivet av svendolph:

Jag har spelat det i 200 timmar och har bara klarat 75% av spelet

...klipp...

Ok, du har alltså spelat över 200 timmar och sen börjar du gnälla om hur dåligt många delar av spelet är?

Mitt råd, sluta spela tidigare om du inte gillar spelet.

Lägger jag ner 200 timmar på ett spel, då skulle jag älska spelet och inget annat.

Det är det som är problemet. Man älskar det men hatar det samtidigt och önskar att man inte satte sig in i det för det var det inte värt tack vare spelutvecklarnas idioti.

Kunde varit världens roligaste spel om man hade chans att spela färdigt det utan att somna.

Du insåg alltså efter 200h att det inte var så roligt? Då fick du iaf 200h roligt spel, fler än i det mesta man köper idag. Eller visst, tråkigheten kanske kom småkrypande efter ett tag. Så säg att du hade riktigt roligt i kanske 100h. Det är fortfarande mycket skoj för pengarna

Medlem

Spelat detta till PC (köpt via Steam) och kan säga att jag gillar det riktigt mycket!
Spelkänslan är härlig, GTA liknande fast mera orealistiskt.
Grafiken är riktigt bra ( maxar detta på ett Ati 5770 och ligger nästan jämt på 60fps)
Själva kartan i spelet är enormt stor, det finns en hel del platser att besöka och mini uppdrag att köra. imo ett helt klart värt köp.

jag har också spelat detta på 360 och PS3 och tycker att det var betydligt sämre.
Just Cause 2 ska spelas på PC!

1
Skriv svar