Mafia får multiplayer med upp till 100 spelare – efter 13 år

Robot
Mafia får multiplayer med upp till 100 spelare – efter 13 år
Medlem
Mafia får multiplayer med upp till 100 spelare – efter 13 år

Alltså, för att vara ett såpass gammalt spel, så är det ändå fortfarande rätt snyggt. Om dom kunde modda spelet med högupplösta texturer, och nya karaktärs-modeller, så skulle den kunna klara sig i flera år till.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv
Skrivet av darkthunder:

Alltså, för att vara ett såpass gammalt spel, så är det ändå fortfarande rätt snyggt. Om dom kunde modda spelet med högupplösta texturer, och nya karaktärs-modeller, så skulle den kunna klara sig i flera år till.

Varför "förstöra" något som redan är riktigt bra?

Medlem
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av darkthunder:

Alltså, för att vara ett såpass gammalt spel, så är det ändå fortfarande rätt snyggt. Om dom kunde modda spelet med högupplösta texturer, och nya karaktärs-modeller, så skulle den kunna klara sig i flera år till.

Varför "förstöra" något som redan är riktigt bra?

Förstår inte vad du menar med detta, citationstecken i åtanke..

Medlem

haha fy helskotta vad rackligt det där såg ut. Som att spela med ett 9600 baudsmodem

Inaktiv
Skrivet av Lombra:
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av darkthunder:

Alltså, för att vara ett såpass gammalt spel, så är det ändå fortfarande rätt snyggt. Om dom kunde modda spelet med högupplösta texturer, och nya karaktärs-modeller, så skulle den kunna klara sig i flera år till.

Varför "förstöra" något som redan är riktigt bra?

Förstår inte vad du menar med detta, citationstecken i åtanke..

Man förstör inte något gammalt spel, genom att fixa in högupplösta texturer. Dock kan det förstöra spelet, för det finns folk som föredrar originalet. Självklart är högupplösta versioner av spel inte obligatoriska, men det skulle ändå förstöra på ett sätt.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Alltså, för att vara ett såpass gammalt spel, så är det ändå fortfarande rätt snyggt. Om dom kunde modda spelet med högupplösta texturer, och nya karaktärs-modeller, så skulle den kunna klara sig i flera år till.

Var ju skitsnyggt när det släpptes. Minns att jag uppgraderade till ett Geforce 4 pga att det inte ville flyta på så bra med mitt Voodoo 3

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Varför "förstöra" något som redan är riktigt bra?

Man förstör inte något gammalt spel, genom att fixa in högupplösta texturer. Dock kan det förstöra spelet, för det finns folk som föredrar originalet. Självklart är högupplösta versioner av spel inte obligatoriska, men det skulle ändå förstöra på ett sätt.

Ingen som tvingar dig till att köra med högupplösta texturer (om det fanns till spelet).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

HD-texturer till ettan vore en dröm!

Medlem
Skrivet av Electrix:

HD-texturer till ettan vore en dröm!

http://www.moddb.com/mods/mafia-retextured

Medlem

Hehe, såg ut som multiplayer gjorde på den tiden det begav sig

Medlem

Alltså, det är fel på mina ögon, jag trodde det stod FIFA i stället för maffia, blev ganska förvånad när jag såg att det var fel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, det är fel på mina ögon, jag trodde det stod FIFA i stället för maffia, blev ganska förvånad när jag såg att det var fel.

Haha, FIFA är en annan sorts maffia.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar