Inlägg som försvinner

Medlem
Inlägg som försvinner

Jag märkte idag att ett par inlägg i crysis warhead nyheten har försvunnit. Har dom försvunnit pga av någon databas bugg som jag minns att det var problem med tidigare eller har dom modererats bort utan att någon skivigt att det rensats lite inlägg?

Antikvitet

De enda inlägg som försvunnit i den tråden är två stycken som tagits bort av sina författare.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Försvinner även dom inlägg som citerar det raderade inlägget då? För jag raderade inte mitt, men jag citerade någon.

Edit: Jag är rätt säker på att det är mer än 2 inlägg som är borta.
Det var en liten diskussion om crysis hade sålt mer än 1 miljon ex eller ej och olika länkar som skulle styrka detta.
Inte så viktigt för tråden i sig, men det skulle vara intressant att veta varför dom försvann.

Antikvitet

Exakt i vilken tråd menar du nu? Inser att det finns minst två Crysis Warhead-nyheter. Jag ska inte vara så kaxig att säga att det inte finns några buggar, men vi är i alla fall inte medvetna om att inlägg försvinner.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jag vet inte exakt, men jag är rätt säker på att det var "
Crysis Warhead släpps i höst" tråden.

Det blev nämligen en liten diskussion efter att dcxs skrev "Ironiskt att crysis faktist sålde 3 miljoner ex..."

Jag vet att jag svarade på ett inlägg och nu när jag kollar på dom senaste inläggen jag gjort så finns det inte med längre och inte heller dom inläggen som andra gjordes efter dcxs om försäljningssifforna finns kvar.

Medlem

MammaMuu, det är inte så att du tänker på Duke3D tråden som gick över i diskussion om andra spels framgångar?

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

MammaMuu, det är inte så att du tänker på Duke3D tråden som gick över i diskussion om andra spels framgångar?

Ah, jo du har rätt. Hade för mig att det var crysis tråden eftersom det handlade om crysis i den sido diskussionen.
Då har inga inlägg försvunnit, men av någon anledning finns det inlägget jag gjorde där inte med på senast gjorda inlägg i profilen.
Var därför jag trodde det hade försvunnit.
Case closed

Antikvitet

Ahh, skönt.

Anledningen till att de inte finns med i profilen är att nyhetskommentartrådarna delas mellan alla sajter i nätverket, medan forumtrådar ägs av precis ett forum som ägs av en forumgrupp som ägs av en sajt.

Vi jobbar på en lösning runt det problemet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar