Förbjuda påhopp på påhoppare

Medlem
Förbjuda påhopp på påhoppare

Jo. Som högst tyckande person så har man såklart synpunkter på vad sm står i tex. recensioner eller liknande. Det finns en kommentars funktion på siten där man kan skriva vad man tycker och tänker , vilkert oftast är rätt intressant om man har rätt inställning till det.

Allt som oftast så är det någon eller några som ifrågasätter tex. en recensent eller någon som skrivit en guide på forumet kanske eller liknande, allting för vårat välbefinnande och innersta önskningar om en perfekt och gratis spelsite.

Felet kommer nu i att om man har en åsikt på någons arbete så är man inte riktigt fri att uttala sig om det. Det kommer _ALLTID_ och oftast samma användare som ska påpela att eftersom någon lagt ned arbete och tid på att serva tex. mig gratis med fin information har jag ingen rätt att ifrågasätta detta. Detta brukar allt som oftast spåra ur ( framförallt på forumet eller vid recension av en stor release ) till mer eller mindre mobbning för att man tycker någon recensent kunnde gjort det annorlunda eller ber densamme förklara sig lite tydligare.

Detta är nog kanske inte rätt ställe att skriva detta på , att trycka lite mera på att forumet är fritt så länge man håller sig till reglerna tror jag på. Kanske skulle ni även kunna en gång var 14onde dag ha en fråge låda där man kan skicka in frågor till de som recenserat, säg 5 frågor totalt kan ni publicera, där man kan fråga hur tankarna går i huvudet på de som skriver artiklar, recensioner och annat som har med siten att göra.

Vila i frid

Tack för förslagen. Ska vidarebefodra detta till ledningen och crew.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Ju fler gånger jag läser detta, ju mer flumm verkar det. Jag förstår inte ens själv vad jag säger. Jag försvarar mig med att jag nog rökte på den dagen.

1
Skriv svar