Sega berättar mer om maffiasagan Yakuza 5

Robot
Sega berättar mer om maffiasagan Yakuza 5
Medlem
Sega berättar mer om maffiasagan Yakuza 5

Jag är så jävla pepp på det här spelet. Yakuza serien är verkligen en sån där serie som folk avfärdat orättvist. Mycket kanske för att det hela tiden jämförs med GTA som har väldigt lite gemensamt med Yakuza.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Detta är det spel jag sett fram emot att spela mest i år, så jag är rätt hypad. Och med rätta, Yakuza 1-4 är riktigt bra spel!

Dock så är det synd att Yakuza 1&2 HD aldrig släpptes utanför Japan, hoppas att Yakuza Zero gör det iaf.

Medlem

Verkar helt underbart! Hoppas bara på att dem släpper det med japanskt tal och engelsk text så dem inte dubbar det lika fattigt som FF spelen.

Medlem

Nu får de ta och släppa detta snart. Väntan har varit lång sedan de utannonserade att detta till slut skulle översättas.

Sedan är det bara att be till spelgudarna att tillräckligt många köper det så att vi får Yakuza 0 inom en inte allt för avlägsen framtid.

Medlem
Skrivet av humziz:

Verkar helt underbart! Hoppas bara på att dem släpper det med japanskt tal och engelsk text så dem inte dubbar det lika fattigt som FF spelen.

Det gör de Yakuza 2-4 + Dead Souls har varit japanskt tal och engelsk text. Yakuza 1 var på engelska och det förstörde nästan spelet även fast de hade riktigt stora namn med på det.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Vågar man hoppas på ett ocensurerat spel även i EU? Jag har aldrig fått prova nattklubbssimulatorn, men den verkar rolig.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Vågar man hoppas på ett ocensurerat spel även i EU? Jag har aldrig fått prova nattklubbssimulatorn, men den verkar rolig.

De var med i Yakuza 4 (både management och besök) så du kan nog räkna med det


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av LVX156:

Vågar man hoppas på ett ocensurerat spel även i EU? Jag har aldrig fått prova nattklubbssimulatorn, men den verkar rolig.

De var med i Yakuza 4 (både management och besök) så du kan nog räkna med det

Det hade jag helt missat! Hade inte tänkt köpa Yakuza 4 innan jag klarat trean till 100% (alla trophies), men nu tror jag inte att jag orkar vänta.

1
Skriv svar