Därför klipps Peter Dinklage bort ur Destiny

Robot
Därför klipps Peter Dinklage bort ur Destiny
Medlem
Därför klipps Peter Dinklage bort ur Destiny

Tycker Dinklage gör ett okej jobb. Visa meningar låter lite klumpiga.

Tror ingen trodde det var pga av kritik han togs bort utan att han schema och bungies schema inte går ihop.

Medlem

Detta är kanske något som de borde ha tänkt på innan de castade Dinklage? Säger ju sig självt att någon som jobbar mycket internationellt inte kan komma till inspelningsstudion så fort Activision tänker släppa ett DLC. Blir ju jour året om.

den där dinkelage verkar va dryg och krävande..... bra om någon tar ner han på jorden

Medlem
Skrivet av humancentipede:

den där dinkelage verkar va dryg och krävande..... bra om någon tar ner han på jorden

Vad baserar du det på?


signatur

I drank what?

Medlem

Han har väl fullt upp med nästa säsong av Game of Thrones.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Detta är kanske något som de borde ha tänkt på innan de castade Dinklage? Säger ju sig självt att någon som jobbar mycket internationellt inte kan komma till inspelningsstudion så fort Activision tänker släppa ett DLC. Blir ju jour året om.

Tänker så med, men det var ju bra att det ordnade sig.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tycker faktiskt att gjorde ett bra jobb...man måste ju tänka på att det är ingen levande karaktär utan ett gäng ettor o nollor som som inte egentligen har någon större personlighet...detta gör ju hans "karaktär" lite dryg o tråkig kanske....
Kanske bara jag som tycker så men jag kan förstå om bungie vill klippa it honom pga att han inte har tid till detta...själv hade jag avsatt tid direkt

Medlem
Skrivet av Chris079:

Tycker faktiskt att gjorde ett bra jobb...man måste ju tänka på att det är ingen levande karaktär utan ett gäng ettor o nollor som som inte egentligen har någon större personlighet...detta gör ju hans "karaktär" lite dryg o tråkig kanske....
Kanske bara jag som tycker så men jag kan förstå om bungie vill klippa it honom pga att han inte har tid till detta...själv hade jag avsatt tid direkt

Jag är nog en av få som håller med dig. Tycker att han gjorde rollen bra, det är som sagt inget 'levande' objekt i den bemärkelsen som han gestaltar.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Devolution:
Skrivet av Chris079:

Tycker faktiskt att gjorde ett bra jobb...man måste ju tänka på att det är ingen levande karaktär utan ett gäng ettor o nollor som som inte egentligen har någon större personlighet...detta gör ju hans "karaktär" lite dryg o tråkig kanske....
Kanske bara jag som tycker så men jag kan förstå om bungie vill klippa it honom pga att han inte har tid till detta...själv hade jag avsatt tid direkt

Jag är nog en av få som håller med dig. Tycker att han gjorde rollen bra, det är som sagt inget 'levande' objekt i den bemärkelsen som han gestaltar.

Exakt. Att han låter monotom känns rätt, då det är känslor som bestämmer tonläge, en dator saknar känslor (så länge du inte programmerar den med tonlägen i åtanke)

Medlem

Han var ju rysligt dålig, även som AI...

Medlem

Tyckte mycket om Dinklage. Som i alla spel är vissa dialogbitar lite skrattretande, men det är inte nödvändigtvis något som en bra skådespelare kan göra mycket åt. jag kan bara hålla med dem som tycker att en dataröst ska vara lagom monoton.

Helt tråkig får den ju inte vara, men jag hoppas inte det blir en allt för påträngande röst-roll, dvs den gamla tjattrade på lite medan man lirade och tog inte över, men om man överspelar den karaktären kan det bli lite som när Witcher i tid och otid sitter och tjatar på sin förbannade häst "hooo, slow no", "FASTER ROACH", "hooo, slow now" >:C


signatur

K9
:.:

Medlem

Hehe så översättning kommer här:

Sedan Dinklage blivit så populär i GOT har vi inte råd med honom längre och byter ut honom.

Är det så svårt att säga?


signatur

<Djupt i din buk med mina knivar>

Skrivet av Mirage:
Skrivet av humancentipede:

den där dinkelage verkar va dryg och krävande..... bra om någon tar ner han på jorden

Vad baserar du det på?

han ville antagligen ha mer betalt ,och bestämma sina egna tider... men dom hittar på ngt som låter bättre

han är inte särskilt bra skådespelare heller .. men dom tyckte det va coolt att ha en dvärg i got

Medlem
Skrivet av humancentipede:

han är inte särskilt bra skådespelare heller .. men dom tyckte det va coolt att ha en dvärg i got

Nja... det var ju ingen drömsekvens så jag vet inte om den teorin håller vatten:

Medlem
Skrivet av humancentipede:

han är inte särskilt bra skådespelare heller .. men dom tyckte det va coolt att ha en dvärg i got

Du vet uppenbarligen inte om att böckerna, som hör till världens mest sålda fantasyböcker, skrevs på 90-talet och att dvärgen Tyrion Lannister var en av de viktigare karaktärerna redan då.
Dinklage är ju definitivt en av de skådespelare som har bidragit mest till att göra TV-versionen så populär så något måste han ju göra rätt?

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av humancentipede:

den där dinkelage verkar va dryg och krävande..... bra om någon tar ner han på jorden

Vad baserar du det på?

han ville antagligen ha mer betalt ,och bestämma sina egna tider... men dom hittar på ngt som låter bättre

Vad baserar du penga delen på? Angående bestämma tider, tycker du att han ska släppa alla andra jobb så fort det är dags för nytt xpac? Det är sånt man får räkna med om man anställer en skådis som har fler projekt

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av humancentipede:

den där dinkelage verkar va dryg och krävande..... bra om någon tar ner han på jorden

Vad baserar du det på?

han ville antagligen ha mer betalt ,och bestämma sina egna tider... men dom hittar på ngt som låter bättre

Så att utnyttja tillgång/efterfrågan är att vara dryg och krävande?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Vad baserar du det på?

GoT

Medlem

Ok och när kommer man kunna öka/minska vikten och höjden på sin gubbe innan jag blir kränkt! Eh seriöst det skulle vara coolt jag skulle vara så liten & tunn som möjligt!

Medlem
Skrivet av tjockisen:
Skrivet av Mirage:

Vad baserar du det på?

GoT

Ja, vi tar och glömmer hans Emmy eller Golden Globe för bästa biroll. Det är bara dåliga skådisar som vinner det där!

Medlem
Skrivet av tjockisen:
Skrivet av Mirage:

Vad baserar du det på?

GoT

Du baserar åsikten att han "verkar dryg och krävande" på en roll han har i en påhittad värld?
Du ÄR dummare än jag tror.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar