Bethesda kommer inte utannonsera nytt Elder Scrolls "på väldigt länge"

Robot
Bethesda kommer inte utannonsera nytt Elder Scrolls "på väldigt länge"
Medlem
Bethesda kommer inte utannonsera nytt Elder Scrolls "på väldigt länge"

Älskar Bethesda. Dom får oss att längta <3.

Medlem

Jag har inget emot att vänta. Jag hoppas få se lite utveckling till nästa del i Elder Scrolls-serien. Ända sedan Morrowind har egentligen väldigt lite förändrats. Visst är det kul att spela Elder Scrolls men om sanningen ska fram så är deras världar ganska döda, deras quests ganska tråkiga och om det inte vore för moddarna skulle spelen inte hålla lika många timmar. Ta er tid och ge mig ett spel som faktiskt är riktigt, riktigt bra.

Inaktiv

Vill dom fortfarande få Elder Scrolls online att fungera?

Medlem

Dom senaste 15 åren så har Bethesda Game Studios släppt ett spel var 3-4 år, så TES6 släppts väl 3-4 år efter Fallout 4.

Medlem

Då kommer de ta väldigt länge innan jag kommer köpa ett spel från Bethesda också ^^ Är tyvärr bara intresserad av tes från Bethesda :/


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

MEG
Medlem

Det är klart att det inte kommer ut ett nytt The Elder Scrolls då det relativt nyligt kommit ett, då syftar jag på The Elder Scrolls Online


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Dom senaste 15 åren så har Bethesda Game Studios släppt ett spel var 3-4 år, så TES6 släppts väl 3-4 år efter Fallout 4.

Helt perfekt :-). Då tröttnar man inte på en serie ^^

Medlem

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Medlem

Så de ska inte göra som Ubisoft gör då med Assassins Creed, släppa en hjärndöd, tråkig och buggig uppföljare varje år och mjölka sönder det så mycket de kan?

Bra Bethesda. Koncentrera er på ett IP i taget och gör det så bra som möjligt. Ser fram emot nya Fallout!

Geeks Gaming

Med alla moddar som släpps till skyrim fortfarande och fallout 4 som kommer och sen alla moddar som kommer komma till de så serjag inga problem med de ^^

Medlem

Bra Bethesda!

Quality over quantity


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av MattiAce:

Bra Bethesda!

Quality over quantity

Beror väl på vad man menar med kvalitet med tanke på att de inte lyckats släppa ett spel som inte är totalt buggtrasigt vid release sedan, någonsin

väntar på att dom ska anställa en riktig animatör

Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av MattiAce:

Bra Bethesda!

Quality over quantity

Beror väl på vad man menar med kvalitet med tanke på att de inte lyckats släppa ett spel som inte är totalt buggtrasigt vid release sedan, någonsin

Sant, men det är stor skillnad på buggar och buggar. Vissa saker kan ha
oherhört stor inverkan på spelupplevelsen och andra kan vara minimalt.

Sen att man är av världens största Fallout fanboy gör ju kanske inte att man
är helt opartisk


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Vänta lite bara så kommer någon att modda Fallout 4 till ett nytt TES.

Medlem

Kan kanske bero på att både DA:I och Witcher 3 har lagt ribban riktigt högt också.
När Skyrim kom var iallafall jag riktigt imponerad och jag har aldrig lagt så många timmar på ett single player spel som där.
Precis som med Witcher så väntar vi nog gärna, om det krävs för att det skall bli bra.

Medlem

Kom igen, TES VI: Hammerfell!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Fallouts värld är ju tusentals gånger mer intressant än generic medieval fantasy skiten som varje Tes är.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Fallouts värld är ju tusentals gånger mer intressant än generic medieval fantasy skiten som varje Tes är.

Alltså har du kollat hur mycket lore det finns bakom TES serien?

Medlem
  1. text

Skrivet av Luftman:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Fallouts värld är ju tusentals gånger mer intressant än generic medieval fantasy skiten som varje Tes är.

Alltså har du kollat hur mycket lore det finns bakom TES serien?

Förstår inte hur lore ska förändra att spelet handlar om generic drakar och medeltid skit


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
  1. text

Skrivet av Luftman:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Fallouts värld är ju tusentals gånger mer intressant än generic medieval fantasy skiten som varje Tes är.

Alltså har du kollat hur mycket lore det finns bakom TES serien?

Förstår inte hur lore ska förändra att spelet handlar om generic drakar och medeltid skit

Nej det gör det ju inte, men nu pratade vi om att världen var intressant, lore ger saker i världen kontext, vilket i mitt tycke gör den intressant.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Fallouts värld är ju tusentals gånger mer intressant än generic medieval fantasy skiten som varje Tes är.

Det ger betydligt större kreativ frihet än det än mer generiska konceptet bakom en postapokalyptisk värld som står helt stilla. Lämna valvet, gå på fetchquests, avsluta storyn och återvänd aldrig till spelet. Det är Fallout i ett nötskal.

Medlem

Synd, det är deras bästa spel och spelserie enligt mig. Visst är Fallout bra men skulle gärna se båda - de kan ju använda sig av samma motor eftersom det handlar om liknande spel rent spelmässigt.

Medlem

Personligen älskar jag både Fallout och Elder Scrolls serien och hoppas på att Fallout 4 gör väldigt bra ifrån sig så att Bethesda får mer resurser för att göra nästa TES spel bättre.

Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Om Fallout 4 floppar så kommer Bethesda troligtvis ha mycket färre resurser för att utveckla TES till den nivå som du verkar uppskatta det till.

Och enligt mig så ser FO4 verkligen inte ut som ett "FO 3.1" då det ser ut som att de har lagt till en hel del content, hoppas bara på att de lyckats släppa ett någorlunda buggfritt spel för en gångs skull.

Medlem

Bra! Låt det ta lång tid och överraska fansen med ett riktigt storskaligt äventyr senare.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Bra! Men min abstinens kommer nog få lida

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Sluta spela Fallout då om det är så trist Och jag ser tydligen inte det andra ser när dom gnäller över att F4 är fult.. Vart är det fult? Och gör inte en bedömning efter ett youtube klipp för youtube's codec kan inte bearbeta all information som finns i ett klipp. Upplösning, texturer osv.

Medlem
Skrivet av Nygårda:

Vill dom fortfarande få Elder Scrolls online att fungera?

Det funkar rätt bra för närvarande: https://www.superdataresearch.com/blog/us-digital-games-marke...

Eller tänker du på spelmekaniken, klassbalans, endgame och liknande?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Nercis:
Skrivet av kebbe:

Hoppas innerligt på att Fallout 4 floppar så att studion slipper lägga sin tid på fler uppföljare i den (otroligt trista) serien. Hade hellre sett en uppföljare eller expansion till Skyrim än ett Fallout 3.1.

Sluta spela Fallout då om det är så trist Och jag ser tydligen inte det andra ser när dom gnäller över att F4 är fult.. Vart är det fult? Och gör inte en bedömning efter ett youtube klipp för youtube&#039;s codec kan inte bearbeta all information som finns i ett klipp. Upplösning, texturer osv.

Så spel som Battlefield 4, GTA V, Project Cars, Crysis, Skyrim etc. lyckas all få upp material på YouTube (ofta inspelat av spelarna själva) som är väldigt representativt för hur spelet ser ut, men inte Bethesda med Fallout 4? En gris är fortfarande en gris oavsett om man filmar den i 480p eller 4k.

12
Skriv svar