Kampanjrulle för Halo: Reach

Robot
Inaktiv
Kampanjrulle för Halo: Reach

Årets mest sålda exklusiva konsolspel 2010!
Bokat Legendery Edition och taggar Halo 3!

Medlem

Aah, reachgasm!

Medlem

Jag saknar min xbox.... Nämen som tur är så kommer polarna skaffa det här spelet, så det blir till att gibba endå^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har alltid älskat storheten i Halo-spelen, och det här ser ut att kunna bli det bästa Halo någonsin

Medlem

Tycker serien i sig var bra i början.

Men allt eftersom dom börjar pumpa ut mer spel desto sämre blir dom tycker jag, speciellt nu i reach när du har "perks", det ska vara renodlad halo multiplayer ingen copycat på modern warfare.... kommer inte att köpa det iallafall.:\

Medlem
Skrivet av Mahone:

Har alltid älskat storheten i Halo-spelen, och det här ser ut att kunna bli det bästa Halo någonsin

Samma här, men IMO så faller de ofta när fienderna till viss del är så larviga som de är, stämningen är ju på gränsen till mörk, men själva spelet känns som ett arkadspel från 80-talet ibland. :/

Tänk om Bungie och Guerilla skulle teama för att göra ett spel ihop, samma spel men båda parterna tillför lika mkt men av sin specialitet.
Bungie tillför en stor och grand storyline där man slåss för jordens överlevnad, och Guerilla tillför gritty verklighetsförankring.

Sen utvecklar guerilla spelet för PS3 som de kan skitbra, och bungie för 360:n.

Hade blivit awesome...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag har alltid tyckt Halo 1 och 2 var helt ok i single player, inget jättespeciellt men samtidigt att världen har haft potential att ge en bra single player-upplevelse. Denna trailer gjorde mig jäkligt peppad men cinematiska trailers kan ju sälja allt, även skräp.

Är det någon som rekommenderar Halo 3 och/eller ODST ur rent single player-perspektiv? Bör ju gå att få för ett hyffsat bra pris nu.


signatur

12:50. Press Return

Medlem
Skrivet av Richard:

Är det någon som rekommenderar Halo 3 och/eller ODST ur rent single player-perspektiv? Bör ju gå att få för ett hyffsat bra pris nu.

Jag vet inte hur insyltad du är i universumet men jag skulle helt klart köpa Halo 3 för kampanjen till nuvarande pris, du borde kunna hitta det för 139:- på vissa ställen. Bättre än Halo 2-kampanjen och Legendary-slutet är helt klart värt att vänta ut eftertexterna för att se.

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Richard:

Är det någon som rekommenderar Halo 3 och/eller ODST ur rent single player-perspektiv? Bör ju gå att få för ett hyffsat bra pris nu.

Jag vet inte hur insyltad du är i universumet men jag skulle helt klart köpa Halo 3 för kampanjen till nuvarande pris, du borde kunna hitta det för 139:- på vissa ställen. Bättre än Halo 2-kampanjen och Legendary-slutet är helt klart värt att vänta ut eftertexterna för att se.

Ok, tack för tipset. Hur är det med ODST, jag gillade det lilla jag hörde när det släpptes att man var "vanliga" soldater men är storyn i detta gripande och spelar det någon större roll för den större handlingen?

Finns det något kombopaket med både Halo 3 och ODST eller läste jag kanske bara fel när jag var i spelbutiken här om dagen.


signatur

12:50. Press Return

Ser bra ut, utan tvekan...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Richard:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Richard:

Är det någon som rekommenderar Halo 3 och/eller ODST ur rent single player-perspektiv? Bör ju gå att få för ett hyffsat bra pris nu.

Jag vet inte hur insyltad du är i universumet men jag skulle helt klart köpa Halo 3 för kampanjen till nuvarande pris, du borde kunna hitta det för 139:- på vissa ställen. Bättre än Halo 2-kampanjen och Legendary-slutet är helt klart värt att vänta ut eftertexterna för att se.

Ok, tack för tipset. Hur är det med ODST, jag gillade det lilla jag hörde när det släpptes att man var "vanliga" soldater men är storyn i detta gripande och spelar det någon större roll för den större handlingen?

Finns det något kombopaket med både Halo 3 och ODST eller läste jag kanske bara fel när jag var i spelbutiken här om dagen.

Jag köpte aldrig ODST då det enda som intresserade mig var Reach-betan, så jag kan väl inte riktigt svara på det. Mitt tips är att du kollar på videorecensioner, t.ex IGN:s. Har för mig att de tyckte att kampanjen var en av Bungies bästa, men jag kom inte ihåg vad de sa specifikt om handlingen.

Köp Halo 3, om du vill ha mer efter att du har spelat ut det köper du ODST.

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Richard:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Richard:

Är det någon som rekommenderar Halo 3 och/eller ODST ur rent single player-perspektiv? Bör ju gå att få för ett hyffsat bra pris nu.

Jag vet inte hur insyltad du är i universumet men jag skulle helt klart köpa Halo 3 för kampanjen till nuvarande pris, du borde kunna hitta det för 139:- på vissa ställen. Bättre än Halo 2-kampanjen och Legendary-slutet är helt klart värt att vänta ut eftertexterna för att se.

Ok, tack för tipset. Hur är det med ODST, jag gillade det lilla jag hörde när det släpptes att man var "vanliga" soldater men är storyn i detta gripande och spelar det någon större roll för den större handlingen?

Finns det något kombopaket med både Halo 3 och ODST eller läste jag kanske bara fel när jag var i spelbutiken här om dagen.

Jag köpte aldrig ODST då det enda som intresserade mig var Reach-betan, så jag kan väl inte riktigt svara på det. Mitt tips är att du kollar på videorecensioner, t.ex IGN:s. Har för mig att de tyckte att kampanjen var en av Bungies bästa, men jag kom inte ihåg vad de sa specifikt om handlingen.

Köp Halo 3, om du vill ha mer efter att du har spelat ut det köper du ODST.

du kan ju vilja köpa ODST för att få alla map packs i mp, annars blir det mycket m$ points att betala


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

1
Skriv svar