Sommaren snart slut.

Medlem
Sommaren snart slut.

Jag kan konstatera att sommaren snart är slut och mitt spelande har inte varit på topp under den här perioden, trots allt regnande.

Witcher 3 är ju klar sedan länge. Batman är klar. Har provat på några gamla favoritspel från Rares spelsamling, och jag konstaterar som tur är, att det inte var bättre förr. Favvo-spelen Atic Atac, Sabre Wulf, Underwurlde och Jet Pac är inte så himla roliga i mer än 15 minuter. Knight Lore som var så himla snyggt då, gav jag fem minuter. Jag förstod aldrig vad jag skulle göra på den tiden även om jag spelade det mycket. Perfect Dark som jag inte spelade då, är inte mycket att hänga i julgranen i dagens fps-värld.Tack så mycket att spelen har utvecklats. Har dock spelat cirka 5 timmar av Kameo från X360-eran. Ganska roligt faktiskt. Jag är förvånad, första intrycket var inte särskilt förtroendeingivande och spelomslaget gjorde inte, att man som vuxen vill prova.

Jag köpte Yoshi wholly world till mig och barnen, men i ärlighetens namn det är mest barnen som spelar. Jag är nöjd att titta på när de spelar detta gullighetsbonanza.

Väntar ivrigt på Fall Out 4 och Just Cause 3. Glad att Wasteland 2 kommer till konsol också.

Sist men inte minst har det ju varit spelmässa i Tysklandien och har därför provat på Dark Souls 3. Jag är helt säker på att den kommer att leverera, när det är dags nästa år. Det enda jag inte var så förtjust i var allt blodstänk. Hör inte hemma i serien känner jag.

#blogg

Medlem
Sommaren snart slut.

Det har varit en bra sommar för spel. Dels är det mycket bra titlar som kommit ut under året och dels har vädret varit skit, åtminstone där jag bor.

1
Skriv svar