Valve patchar Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Valve patchar Left 4 Dead 2

Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?

Kör man på Realism så är det drygt. Har hänt flera gånger för mig. Fast du har rätt. Kommer patchar varje dag. Men det är nog till buggar och motorn.

Medlem

Wow, dem kommer verkligen inte att fixa 1:an någongång mer igen

Medlem

Bra att dom fixar de här sakerna, men lite väl för sent. Tror inte folk kommer återvända till L4D2..synd, verkligen ett roligt spel...men ingen spelar nu :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jo, massa barn 9-12 spelar spelet eftersom de inte tröttnar på att skjuta zombiez.


signatur

Det var detta...

Medlem

Stasis - äntligen!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?

Inte Valves fel att dom patchar långt, långt mer ofta en den genomsnittlige spelutvecklaren. Och det låg ju som bekant lite research bakom just den här patchen, vilket är nytt i sig. Men men.

Medlem

Mja, så länge de fixar fel i koden gratis så är jag glad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Javas:

Bra att dom fixar de här sakerna, men lite väl för sent. Tror inte folk kommer återvända till L4D2..synd, verkligen ett roligt spel...men ingen spelar nu :/

Fortfarande gott om spelare i mitt tycke. Börjar dock själv att spela det allt mindre, de e helt enkelt för enformigt o spela allt för ofta numera. Dom gångerna jag spelar är det främst med kompisar o då är de Riktigt roligt, men liksom mot random folk blir det ofta ganska sömnigt.

Bra patch iaf!

Medlem
Skrivet av svendolph:

Jo, massa barn 9-12 spelar spelet eftersom de inte tröttnar på att skjuta zombiez.

Jag är 38 och spelar med folk mellan 30-45 i detta spelet. Vi tröttnar inte iheller - dock är det lite tröttsamt att se kommentarer i din stil


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar