Topplista: De 10 hetaste spelen på Youtube i juli

Medlem
Topplista: De 10 hetaste spelen på Youtube i juli

Måste vara första gången Minecraft inte är med på den listan xD

Gnällkuk

Jag kan förstå att folk tittar på Godzilla även om spelet är kasst av flera orsaker, det jag däremot inte begriper mig på är vem fan som vill se golfspel på tuben? Har 55+ börjat med Twitch och YT?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Path of Exile, ett av decenniets bästa lir i min mening.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Path of Exile, ett av decenniets bästa lir i min mening.

O ja. Köpte extra Premium Stash Tabs trots att jag inte behövde dem, bara för att jag tycker de förtjänar att tjäna så mycket pengar som möjligt som gör ett så bra spel, pumpar ut nytt innehåll hela tiden, och inte tar en krona betalt för det.

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Sviskon:

Path of Exile, ett av decenniets bästa lir i min mening.

O ja. Köpte extra Premium Stash Tabs trots att jag inte behövde dem, bara för att jag tycker de förtjänar att tjäna så mycket pengar som möjligt som gör ett så bra spel, pumpar ut nytt innehåll hela tiden, och inte tar en krona betalt för det.

Precis, det är ett av de spel jag lagt ut mest pengar på. Ett spel som är helt gratis...
Jag har en fin blå demon över min gubbe när jag står still ett tag... det är en hint på mina utgifter.

1
Skriv svar