Modda loss – officiellt modkit till The Witcher 3

Robot
Modda loss – officiellt modkit till The Witcher 3

Mod-scenen kring Witcher 3 frodas, men nu får den också stöttning av CD Projekt.

#the-witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt


Medlem
Modda loss – officiellt modkit till The Witcher 3

Tillåter detta även "total conversions"?

Isf ser jag fram emot det som komma skall!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fucking finally, kommer lite i byxan!

Medlem

Trevligt har precis börjat spela witcher 3
Finns det nå moddar nu som är ett måste innan man ger sig iväg?
Jag har bara hunnit några tutorials i går kväll sen blev det tyvärr fara på jobb några dagar :/


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vore coolt med en dayz conversion, en stormig skog med opålitliga survivors och springande zombies.
Nu går det kanske inte av praktiska skäl då en stormig skog ska synkas över nätverket..men drömma går...men våtast blir det om nån jävel fixar support för oculusrift

Medlem
Skrivet av Molotov:

Trevligt har precis börjat spela witcher 3
Finns det nå moddar nu som är ett måste innan man ger sig iväg?
Jag har bara hunnit några tutorials i går kväll sen blev det tyvärr fara på jobb några dagar :/

Nej, det tycker jag inte. CD Projekts officiella DLC är det enda jag tycker du ska köra med. Spelet är riktigt välfyllt om du vill utforska och storyn är lysande. Sen finns det ju självklart moddar för större inventory och mer pengar m.m, men jag har aldrig känt att det är ett problem.

Medlem

ganska dåligt när dom lovade ett redkit så släpper dom ett modkit och säger att redkit kmr inte släppas.... man kan inte ha allt men igenom detta betyder det att det inte kmr bli som skyrim med moddar som folk hoppades.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

k3m
Medlem

Himmelskt trevligt

Medlem

Hoppas på ett firstperson mod, så man kan välja som i skyrim.

Medlem

Det är tydligen inte RedKit 3, så jag väntar tills det kommer, om det kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av 92_slayer:

ganska dåligt när dom lovade ett redkit så släpper dom ett modkit och säger att redkit kmr inte släppas.... man kan inte ha allt men igenom detta betyder det att det inte kmr bli som skyrim med moddar som folk hoppades.

Får väl se det från den ljusa sidan; spelet är inte i samma behov av en modscen som Skyrim.

k3m
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av 92_slayer:

ganska dåligt när dom lovade ett redkit så släpper dom ett modkit och säger att redkit kmr inte släppas.... man kan inte ha allt men igenom detta betyder det att det inte kmr bli som skyrim med moddar som folk hoppades.

Får väl se det från den ljusa sidan; spelet är inte i samma behov av en modscen som Skyrim.

Mycket bra poäng där

1
Skriv svar