Destiny och tankar om det.

Medlem
Destiny och tankar om det.

Jag började spela Destiny igen för två dagar sedan. Det är ett väldigt vackert spel, det har ett
underbart soundtrack, sedan är gameplayet kanon. Dock så är det slut där, det finns ingen själ i själva storyn. Det är uppdelat i delar där du ska läsa på internet och bilda en uppfattning av storyn på det sättet.

Jag har hört att med the taken king, så ska de ändra på det. Dessutom förändra så man slipper grinda lika mycket. storyn ska komma mer ifrån din Ghost. Sedan vet jag inte om detta kommer rädda spelet, för hade det haft storyn och allt det som jag och många tyckte fattades. För det var inge roligt att spela detta spelet ifrån dag ett. Så hade detta säkert blivit ett nytt Halo eller ännu större.
Men man kan ju alltid hoppas att detta spelet blir så bra, som jag önskade att det skulle bli.
Det som jag hade förhoppningar om, efter att fått testa på betan. Sett den underbara detaljrikedomen i din karaktär och dess kläder. Hur grafiken fick mig att tappa hakan. Sedan hur gameplayet var helt perfekt för min smak.

Storyn och deras sätt att lösa det på, var dock en stor besvikelse för mig, hade förväntat mig mer ifrån bungie och dess arbetare. Sedan vissa uttalanden om den nya expansionen och dess fans var inte så rolig att höra heller. Håller med en youtubare om deras sätt att uttrycka sig på, fick en att känna sig väldigt billig och dum.

#blogg

Medlem
Destiny och tankar om det.

Jag undvek Destiny fram tills för 2 månader sen, sedan dess har jag spelat mycket. Hittat allt gear som är "bäst", klarat allt PVE-innehåll. Börjat sakta men säkert träna på PVP.
Tycker Destiny har fått oförtjänt mycket skit på internet att det är si eller så.

Väldigt roligt spel är vad det är och jag ser fram emot TTK. Att spela ihop med andra och bara sitta och tjöta i party gör ju allt mycket, mycket bättre.

Time Wasted on Destiny
Apparaten
337 hours
Deleted characters only
107 hours


signatur
Medlem

Tyckte Destiny var skitskoj under den första tiden som man lirade det, men ju längre in i spelet man kom desto enformigare blev det och storyn tunnades ut väldigt mycket. Vet inte hur spelet ser ut idag med expansioner osv, men det är inget spel som jag är sugen på att återuppta just nu.

Moderator | Testpilot

Spelet är okej men tycker det snabbt blir segt och tråkigt. Bara samma, samma, samma och det blir trist väldigt fort tycker jag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spelade mycket när det kom ut. La av ett tag innan första dlc kom. Hade roligt som attan och var ett skönt spel. Jag tröttnade dock på avsaknad av innehåll, pvpn var hyfsad tyckte jag men föredrar mer tex tlou pvp.

Haft ett sug på att plocka upp det igen när nästa dlc kommer, men blir nog inte så. Men var det var riktigt roligt att raida vog i början.

TTK = Destiny 2. Testa det ni som inte har spelat "Destiny" innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar