Deus Ex: Mankind Divided får new game plus

Robot
Deus Ex: Mankind Divided får new game plus
ELF
Medlem
Deus Ex: Mankind Divided får new game plus

Måste ju nästan vara som i förra Deus Ex. När man klarat det så kan man börja om med alla vapen och perks.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Bara de fixat bossfighterna så är jag nöjd. Men jag tror aldrig att det kommer att nå ettans höga standard.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Bara de fixat bossfighterna så är jag nöjd. Men jag tror aldrig att det kommer att nå ettans höga standard.

Så sant, så sant

Medlem

Låter som de kommer ge mer xp för combat, vilket är bra. Gillar inte att man får mer om man smyger sig igenom spelet. Om det ska finnas olika sätt att lösa problem på ska man inte bli mer belönad för ett av dem.

Mums för oss DX-älskare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv hoppas jag att dom fixar slutet. 1:an hade riktigt trevligt slut där du var tvungen att göra sista delen på 3 helt olika sätt för att se dom.
I senaste delen var det 3 knappar i samma rum jäkla slött av utvecklarna tyckte jag

Medlem

Hoppas verkligen de lärt sig från tidigare spel! Deus Ex: Human Revolution var väldigt bra, och Director's Cut gjorde bara saken ännu bättre - hoppas de tar med sig kunskapen från detta.

Och jag hoppas att de inser hur mycket som kan gå fel... vägrar ens nämna spelet (som ursäkt då jag inte ens kommer ihåg vad det heter ).

1
Skriv svar