Tävlingarna Suger!

Inaktiv
Tävlingarna Suger!

Alltså, vadfan är det för fel med er? Alla utslags ord är ju bara totallt jäkla oseriösa :S USCH! Fan va dåligt!:!:down:

Medlem

Instämmer inte heller, tycker tävlingarna brukar vara underhållande.

Medlem

Tycker det är bra att vi överhuvudtaget har möjligheten att delta i tävlingar.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Tycker det är bra att vi överhuvudtaget har möjligheten att delta i tävlingar.

Jepp!

Medlem

Håller inte med dig Kimaro. Tycker att du skall vara glad över att vi har tävlingar och vi har folk som lägger ner tid på att ordna dem.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Det är väl bara att låta bli att tävla då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Det är väl bara att låta bli att tävla då.

Ja, man vinner ju inget ändå... >.<' Jag har nu varit med i ungefär 10st tävlingar och har inte vunnit nått :S Även om jag haft rätt på varje ((Och ja, jag har haft rätt eftersom jag har kollat igenom svaren...)) Dock eftersom den där übertråkiga jäkla egna ord saken är där då jag försöker vara så seriös som möjligt (om det bara är jag som skriver seriöst där :S) och så ser man att folk som skrivit världens jäkla TRAMS vinner alla saker :S Tycker jag är riktigt DÅLIGT TBH!

Medlem

10st? det är mera än 3gubbar i varje tävling


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av Brain:

Vad snackar du om kimaro? Du är alltså sur för att du inte vunnit när andra skrivit bättre svar än dig själv? Eller hur ska jag tolka?

Nej, att dem har skrivit trams när man själv försökt vara seriös? Alltså så ska man bara vara totallt oseriös när man ska tävla? >.<' KuL..

Medlem

Inte för att vara sådan men..

Wow! Deltagit i 10 tävlingar?
Vet du hur många medlemmer det finns och hur många det är som deltar?

Jag tycker det är roligt att de ens ger oss möjligheten att få tävla och vinna priser, och det oftast utan något som helst krav på intelligens


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Det är inte tevligar utan mer lotto utan skatt eller hur var det nu igen ?;)

Inaktiv
Skrivet av Sharpblade:

Inte för att vara sådan men..

Wow! Deltagit i 10 tävlingar?
Vet du hur många medlemmer det finns och hur många det är som deltar?

Jag tycker det är roligt att de ens ger oss möjligheten att få tävla och vinna priser, och det oftast utan något som helst krav på intelligens

Alltså, jag har säkert varit med i fler... Dock inga jag tänker på nu.. >.<'

Men, det jag ändå försöker få fram är att dem tävlande som vinner är ju oseriösa Men hej, det är kanske vad man ska vara när man ska vara med i en tävling, jag vet inte det? Men! Det tycker jag är ganska dåligt TBH!

Och det finns många spel sidor där man kan vara med i tävlingar

Inaktiv
Skrivet av Brain:

Svaren ska ju vara roliga.. annars suger det för oss som förlorar att sitta och läsa vilka jävla idiotiska svar som vann. Tycker det är bra!

Folk som försöker vara seriösa då?

Jag tycker inte dem ska vara så värsta roliga, jo visst nån någon gång kan ju vinna, men varje tävling? Då går det över.

Men hej, det är min åsikt, och tycker alla att det är fel så... Visst, jag har inte sagt nått om att dem ska sluta ha tävlingar (som vissa antyder till) men att dem kunde ha lite mer som försökt vara seriösa vinna lite också!

Redaktör

Kimaro: nej, alla vinnande svar är inte "oseriösa" (eller humoristiska, hur man nu väljer att se det). Ibland är de i majoritet, vilket förmodligen beror på att de är mer originella och sticker ut från mängden. Ett originellt, roligt formulerat svar syns tydligare än tio gravallvarliga. Därmed inte sagt att roligt alltid vinner, det jag menar är att det gäller att sticka ut. Och givetvis att ha alla rätt på övriga frågor. Vilket du för övrigt inte har haft i alla tävlingar du deltagit i.

Du räknar med att vinna i var tionde tävling du deltar i. Det är nog lite väl optimistiskt räknat - tio procents vinstchans är väldigt, väldigt mycket för tävlingar som är gratis att delta i. Men statistiken är på din sida, ligg i så kommer du nog vinna förr eller senare.


signatur
1
Skriv svar