Dishonored, Mgs, Mad max och until dawn

Medlem
Dishonored, Mgs, Mad max och until dawn

Nu är dessa spelen snart här och min plånbok kommer bli väldigt tom.

Det jag ser mest fram emot är Mad Max. Men jag håller min hype lite nedtonad. Detta kan bli väldigt bra eller bli ett tråkigt bil spel i öknen, med lite fighting sekvenser här och där.

[http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150810/se-20-minuter-damm...]

Dishonored är ett helt underbart spel och jag hoppas att de som inte ännu provat på detta spel. Tar denna chansen när det släpps nu den 28 och får uppleva en roligt spel. Med massa underbara story bitar i sig och en mysig grafik.

MSG släpps samma dag som Mad Max. Så min första september, kommer bli den bästa på länge.
Detta spelet kommer nog bli alldeles underbart!

Även Until Dawn kommer släppas, som jag helt hade glömt bort. Det ser sjukt nice ut av det jag sett om det och mitt lilla hjärta kommer säkert dö av rädsla. ^^
(Tack till Marcus8958 förpåminnelsen)

#blogg

Medlem
Dishonored, Mgs, Mad max och until dawn

och vi har Until Dawn som kommer snart.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

och vi har Until Dawn som kommer snart.

Jo det är sant! Det ska bli spännande.. Hörde något om en interaktiv trailer med. Som P.T^^

Medlem

Dishonored är riktigt bra. Jag visste inte ens att det skulle släppas en remake på konsolerna.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Dishonored är riktigt bra. Jag visste inte ens att det skulle släppas en remake på konsolerna.

Bra att jag kunde informera dig.
Får du njuta av det ännu en gång!:)

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Bennii:

Dishonored är riktigt bra. Jag visste inte ens att det skulle släppas en remake på konsolerna.

Bra att jag kunde informera dig.
Får du njuta av det ännu en gång!:)

Nej, för jag har varken PS4 eller XB1. Men jag kan alltid spela det på PC igen.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Bennii:

Dishonored är riktigt bra. Jag visste inte ens att det skulle släppas en remake på konsolerna.

Bra att jag kunde informera dig.
Får du njuta av det ännu en gång!:)

Nej, för jag har varken PS4 eller XB1. Men jag kan alltid spela det på PC igen.

Vet inte hur mycket av en remake det är men det är alla dlc med så räknas i alla fall som goty edition.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Bennii:

Dishonored är riktigt bra. Jag visste inte ens att det skulle släppas en remake på konsolerna.

Bra att jag kunde informera dig.
Får du njuta av det ännu en gång!:)

Nej, för jag har varken PS4 eller XB1. Men jag kan alltid spela det på PC igen.

Vet inte hur mycket av en remake det är men det är alla dlc med så räknas i alla fall som goty edition.

Inte remake. Jag tänkte på remaster. Lätt att blanda ihop orden. Speciellt nu när det är remasters, remakes och ultimate editions för hela slanten.

1
Skriv svar