Kinesisk konsol "lånar" från PS4, Xbox One och Ouya

Robot
Kinesisk konsol "lånar" från PS4, Xbox One och Ouya

Stöld eller kärleksförklaring - döm själv.


Medlem
Kinesisk konsol "lånar" från PS4, Xbox One och Ouya

Det finns flera kinakopior av konsoler. De ser ofta ut som en populär konsol, heter något liknande och presterar som skit med mjukvara som en gymnasieelev slängt ihop på lunchrasten.

Medlem

Nästa Popstation? (googla Ashens+ popstation )


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Bennii:

Det finns flera kinakopior av konsoler. De ser ofta ut som en populär konsol, heter något liknande och presterar som skit med mjukvara som en gymnasieelev slängt ihop på lunchrasten.

Rent tekniskt så tycker jag ändå att den verkar ganska intressant som ett mediacenter eller simplare spelkonsol. Den är Android-baserad och har förmodligen samma eller liknande hårdvara som Nexus Player.

Det jag dock tycker gör ett köp väldigt omotiverande är att det är en kinesisk kopia av tre olika konsoler, samt att den kostar lika mycket som en Nexus Player som enligt mig både är ett snyggare och säkrare val.

Att de sen påstår att de har lagt 6 månaders arbete på den unika designen är bara skrattretande.

Medlem

Sätt dit Darth Vader på ovansidan så är försäljningssuccén given.

Medlem

Det finns drösvis av såna konsoler i Kina´.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Margy:

Sätt dit Darth Vader på ovansidan så är försäljningssuccén given.

Hahahah! Dagens

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:

Det finns flera kinakopior av konsoler. De ser ofta ut som en populär konsol, heter något liknande och presterar som skit med mjukvara som en gymnasieelev slängt ihop på lunchrasten.

Rent tekniskt så tycker jag ändå att den verkar ganska intressant som ett mediacenter eller simplare spelkonsol. Den är Android-baserad och har förmodligen samma eller liknande hårdvara som Nexus Player.

Det jag dock tycker gör ett köp väldigt omotiverande är att det är en kinesisk kopia av tre olika konsoler, samt att den kostar lika mycket som en Nexus Player som enligt mig både är ett snyggare och säkrare val.

Att de sen påstår att de har lagt 6 månaders arbete på den unika designen är bara skrattretande.

Snarare 6 minuter.

Medlem

Ha ha ha jag tycker synd om dom som tror dom gör ett klipp när dom köper den. Dom som har 0 koll på konsoler och som tror att den är lika bra som 4/one. Har själv några polare som genom åren köpt oanvändbart skräp från Kina för att det varit så billigt.

1
Skriv svar