Blod och ond bråd död när det vankas trailer för Zombi

Robot
Blod och ond bråd död när det vankas trailer för Zombi
Medlem
Blod och ond bråd död när det vankas trailer för Zombi

Spelar man exakt samma karta varje gång eller finns det någon variation som gör att det kan vara kul att spela igenom mer än en gång?

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Spelar man exakt samma karta varje gång eller finns det någon variation som gör att det kan vara kul att spela igenom mer än en gång?

Det där är quicktimefesten helge.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Körde igenom hela spelet på en dag på "Normal" helt ok spel.. kändes lite light och tråkigt med samma miljöer hela tiden.. Men men 200kr.. 3 av 5 toasts

Medlem

Uplay - nej tack. Annars såg det riktigt trevligt ut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Lukan:

Körde igenom hela spelet på en dag på "Normal" helt ok spel.. kändes lite light och tråkigt med samma miljöer hela tiden.. Men men 200kr.. 3 av 5 toasts

Hmm...hur många timmar är "en dag" för dig? På en höft?

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Lukan:

Körde igenom hela spelet på en dag på "Normal" helt ok spel.. kändes lite light och tråkigt med samma miljöer hela tiden.. Men men 200kr.. 3 av 5 toasts

Hmm...hur många timmar är "en dag" för dig? På en höft?

Tror jag spelade ca 7 timmar sammanlagt på ett ungefär (spelade på PS4)

Medlem
Skrivet av Lukan:
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Lukan:

Körde igenom hela spelet på en dag på "Normal" helt ok spel.. kändes lite light och tråkigt med samma miljöer hela tiden.. Men men 200kr.. 3 av 5 toasts

Hmm...hur många timmar är "en dag" för dig? På en höft?

Tror jag spelade ca 7 timmar sammanlagt på ett ungefär (spelade på PS4)

Ok, kanske värt att titta på då...fast helst skulle jag vilja ha left 4 dead 3...

1
Skriv svar