Ubisoft flyttar fram Rainbow Six: Siege

Robot
Medlem
Ubisoft flyttar fram Rainbow Six: Siege

Inte hela världen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Inte hela världen

nej men känns lite märkligt när multiplayerdelen verkade väldigt polerad när massa streamers testade spelet i vintras.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Medlem
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av Ankh:

Inte hela världen

nej men känns lite märkligt när multiplayerdelen verkade väldigt polerad när massa streamers testade spelet i vintras.

Tyckte där var mycket som såg ut att behöva jobb. Det såg i mina ögon väldigt opolerat och generiskt ut.

Medlem

Stäng ner skiten bara och låtsas som det aldrig fanns.

Medlem

Det här måste ju ha varit beslutat internt sen en tid tillbaka. Ser inte hur man veckorna innan lansering plötsligt kommer på att man behöver ytterligare tre månader på sig När jag testade den stängda alphan/betan/vaddetnuvarförskräp tidigare i år kändes spelet långt ifrån färdigt och jag blev överraskad när september dök upp som lanseringsdatum.

Medlem

CS:GO-dödaren... Eller vänta, det kräver Uplay, nvm...

Medlem
Skrivet av kebbe:

CS:GO-dödaren... Eller vänta, det kräver Uplay, nvm...

För csgo kräver ju inte en startklient? Tex steam.

Medlem

Bra att dom tar sig tid. Lämnade rätt mycket feedback till dom efter alfan. Tog fasen 1h att gå igenom hela undersökningen.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av beron:
Skrivet av kebbe:

CS:GO-dödaren... Eller vänta, det kräver Uplay, nvm...

För csgo kräver ju inte en startklient? Tex steam.

För Uplay är precis lika etablerad som Steam och gör inte alls samma sak utan ens hälften av funktionerna som gör Steam dugligt.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av beron:
Skrivet av kebbe:

CS:GO-dödaren... Eller vänta, det kräver Uplay, nvm...

För csgo kräver ju inte en startklient? Tex steam.

För Uplay är precis lika etablerad som Steam och gör inte alls samma sak utan ens hälften av funktionerna som gör Steam dugligt.

Gaben... My Lord...


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Geeks Gaming
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av Ankh:

Inte hela världen

nej men känns lite märkligt när multiplayerdelen verkade väldigt polerad när massa streamers testade spelet i vintras.

Tyckte där var mycket som såg ut att behöva jobb. Det såg i mina ögon väldigt opolerat och generiskt ut.

Testa själv de i vintras och även under våren... och de va inte ens i närheten av färdigt. Och de kändes som ett extremt dåligt free2play spel.... och såg även ut som de... Så får se nu i betan om dom har fixat de.

Medlem

Watch Dogs och Unity säger väl allt om deras framflyttningar? Ubisoft använder numera framflyttningar som en del av sin PR. De vill få folk att tro att de optimerar spelet, men i själva verket så är de långt ifrån färdiga.

Inte överraskande. Alphan såg ut som om den hade slängts ihop av ett gäng nybörjarmoddare (inget ont om moddare).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ankh:

Inte hela världen

Jo, det betyder att jag får fortsätta stirra in i väggen och rulla tummarna tills Fallout 4 släpps innan det äntligen finns ett vettigt spel att spela detta år.

2015 har varit ett av dom fattigaste spelåren så här långt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Hade det varit så att det skulle stå EA på omslaget så hade spelet varit ute julen 2014. Bra att dom inte släpper sånt dom inte är nöjda med.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av beron:
Skrivet av kebbe:

CS:GO-dödaren... Eller vänta, det kräver Uplay, nvm...

För csgo kräver ju inte en startklient? Tex steam.

För Uplay är precis lika etablerad som Steam och gör inte alls samma sak utan ens hälften av funktionerna som gör Steam dugligt.

Nja, Enligt min personliga erfarenheter så krånglar steam betydligt mer än uplay. Sen att Ubisofts spel krånglar så in i helvete behöver vi inte skylla Uplay.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Ankh:

Inte hela världen

Jo, det betyder att jag får fortsätta stirra in i väggen och rulla tummarna tills Fallout 4 släpps innan det äntligen finns ett vettigt spel att spela detta år.

2015 har varit ett av dom fattigaste spelåren så här långt.

Kollat in Until Dawn?

1
Skriv svar