Se lanseringstrailern för Syndicate-hyllningen Satellite Reign

Robot
Se lanseringstrailern för Syndicate-hyllningen Satellite Reign
Medlem
Se lanseringstrailern för Syndicate-hyllningen Satellite Reign

Ser verkligen inte det minsta intressant ut... Rimmar illa med Bullfrog.

Medlem

Hm... Kan bära men även brista.
Misstänker ett spel fyllt av potential men även brister, men det är ju bara spekulationer. Hoppas på det bästa dock!

Medlem

Själv är jag hur sugen som helst. Ser bra ut, intressanta gameplaymöjligheter om agenterna har lite olika valmöjligheter.

Medlem

Om inte annat så kommer jag köpa soundtracket. Satan vad jag diggar sådan musik

Medlem

Det här kan bli hur bra som helst!
Förväntar mig dock inte perfektion, vilket är helt i linje med originalet, vilket är lätt att glömma när man tittar genom nostalgifiltret

Hoppas bara att de inte lägger till för mycket lull-lull, vanligt misstag i min mening.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Shoppa detta när Early Access gick igång. Grafiskt mkt välgjort och har mycket kärlek ifrån orginalet.

Ser fram emot fullversionen och vad dom har gjort mer,


signatur

#PCMR

phi
Medlem
Skrivet av dolofsson:

Ser verkligen inte det minsta intressant ut... Rimmar illa med Bullfrog.

Detta "rimmar" betydligt bättre med Bullfrog än vad senaste Syndicate-spelet gjorde.

Största anledningen? Mike Diskett (skaparen av Syndicate Wars).

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av dolofsson:

Ser verkligen inte det minsta intressant ut... Rimmar illa med Bullfrog.

Detta "rimmar" betydligt bättre med Bullfrog än vad senaste Syndicate-spelet gjorde.

Största anledningen? Mike Diskett (skaparen av Syndicate Wars).

Jag spelade iofs aldrig wars ordentligt så min referens till serien (och Bullfrog) är nog första Syndicate..!

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av dolofsson:

Ser verkligen inte det minsta intressant ut... Rimmar illa med Bullfrog.

Detta "rimmar" betydligt bättre med Bullfrog än vad senaste Syndicate-spelet gjorde.

Största anledningen? Mike Diskett (skaparen av Syndicate Wars).

Ja. Det är rätt fascinerade hur alla kan "komma i brallan" så fort ett nytt spel xxx i urkramad serie yyy annonseras. Ett spel där SAMTLIGA utvecklare försvunnit eller fått sparken, och endast namnet lever kvar. Här ser vi skaparen själv som ger sig på att utveckla en spirituell uppföljare och förtroendet är noll.

Personligen blir jag aldrig fångad av hype-tåget om jag samtidigt vet att de viktigaste individerna från originalutvecklingsteamet saknas...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

blev inte supertaggad... stela animationer, nåja gameplay some är det viktigaste

Medlem

Gammla rävar har Syndicate wars i minnet, som sagt...ser fram mot detta

Medlem

Alla bara klagar, verkar ju vara ett bra spel.

Medlem

Undrar om de lyckats fixa prestandaproblemen. Äger inte själv spelet men har bara hört dåligt om prestandan

1
Skriv svar