Se första gameplay-sekvenserna från Shogun 2

Robot
Medlem
Se första gameplay-sekvenserna från Shogun 2

jizzt in my pants

Medlem

Do want!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

HD versionen av filmen verkar ha fel länk.

Medlem

Hype! Vill ha. Gillas verkligen att de går tillbaka ner på lite mindre skala. En av anledningarna till att jag gillar Napoleon så skarpt är pga. just den mindre skalan, både till karta, karaktärer och tid.

Inaktiv

Vette fan ifall jag ser ngt gameplay här! Men fina bilder =D!

Medlem
Skrivet av Emptyss:

Vette fan ifall jag ser ngt gameplay här! Men fina bilder =D!

Det är renderat ingame...

Inaktiv

Ah, jag kollade på klippet igen och såg det =D! Men det e väldigt svårt att se hur det slutgiltiga spelet kommer att se ut från den videon.

Medlem

ööhh... orka rismage dynasti..

Medlem

Kommer bli störtskönt!

Medlem
Inaktiv

Skeptisk tills lite mer avslöjande fetare video! =P

Medlem

Ok man har sett ganska många flashiga intron vid det här laget. Väntar på riktiga bilder "actual gameplay"..

Medlem

Impressive!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ganska intetsägande tycker jag. Men jag håller tummarna!

Medlem

Ser inte hur detta kommer att skilja sig spelmässigt från Medieval 2.

Är jag den ende som vägrar tro på hypen? Visst ser snyggt ut men kommer det bli lika sopigt som ETW? Jag vägrar hurra tills jag testat ett demo och man ser hur AI:n är.


signatur
Medlem
Skrivet av Blodsbroder:
Skrivet av kebbe:

Ser inte hur detta kommer att skilja sig spelmässigt från Medieval 2.

Ser inte hur detta kommer skilja sig spelmässigt från det första Shogun, eller valfritt Total War spel överhuvudtaget egentligen.

Samma spel i ny förpackning är Creative Assemblys grej.

Medlem
Skrivet av FZ:

alla de tekniska landvinningar som gjorts under senare år

Det vill säga inga alls vad det gäller AI?

Medlem

Mycket gnäll, spela inte TW spelen då om ni ogillar dem så mycket? Ingen som tvingar er.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Spelet ser fantastiskt ut, synd att temat inte intresserar mig speciellt mycket.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Myspys! Vill ha nyss!

Medlem
Skrivet av Blodsbroder:
Skrivet av kebbe:

Ser inte hur detta kommer att skilja sig spelmässigt från Medieval 2.

Ser inte hur detta kommer skilja sig spelmässigt från det första Shogun, eller valfritt Total War spel överhuvudtaget egentligen.

Ja, jag är en hater. Önskar att jag uppskattade spelen lika mkt som alla andra, men det slår aldrig fel; jag blir fett imponerad över ambitionen i varje ny del men när jag väl skaffat det tröttnar jag efter ett par timmar typ. I år går mina slantar till Civ5.

Ja, om du ändå inte vill lägga dina pengar på ett TW spel så är jag iaf glad att du väljer Civ5 i övrigt

"Ingame footage?"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

ett givet köp


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

ro
Medlem

Äh.

Ett år efte release kanske.

Medlem
Medlem

Bojkottade det senaste total war spelet... hoppas de jobbat på AI'n i detta. Känner mig tyvär luttrad när det gäller total war serien. Hur som helst, skall hålla ögonen på detta... vem vet?

edit: gillade ettan på sin tid


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Samma spel i ny förpackning är Creative Assemblys grej.

Och en stor mängd andra bolags grej också, så kan inte se att det är något man skulle framföra som unikt för CA.

12
Skriv svar