GTA V – Rockstar Editor kommer till PS4 och Xbox One

Robot
GTA V – Rockstar Editor kommer till PS4 och Xbox One

Räkna med ännu fler bisarra GTA V-filmer framöver.

#gta-v-2, #rockstar


Medlem
GTA V – Rockstar Editor kommer till PS4 och Xbox One

Skoj,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Någon annan som är totalless på gta online vid detta laget?

Nya bilar och skit, men aldrig nya funktioner, aktiviteter eller uppdrag ju...

Avstängd

Tack till pc spelarna som beta testat editorn för dom som spelar på konsol.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Tack till pc spelarna som beta testat editorn för dom som spelar på konsol.

Och ha nu så kul med alla nya buggar som blir bara för att det är konsol.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Någon annan som är totalless på gta online vid detta laget?

Nya bilar och skit, men aldrig nya funktioner, aktiviteter eller uppdrag ju...

Jag tog upp spelandet för två dagar sedan efter 1½ månads paus, jag vet inte vad Rockstar har gjort men igår spelade jag jag nästan en hel dag utan att stöta på en enda fuskare, och dagen innan det stötte jag inte på någon heller, jag tror dom har åtgärdat lite av fuskandet för tillfället, jag är faktiskt imponerad. Och ja, det kommer aldrig nya aktiviteter, jag tror Rockstar har lagt ner GTAV lite grann.

Avstängd
Skrivet av Dunder:
Skrivet av DrAg00nEn:

Tack till pc spelarna som beta testat editorn för dom som spelar på konsol.

Och ha nu så kul med alla nya buggar som blir bara för att det är konsol.

Née.. Är multiplatform gamer själv så jag får det bästa från alla världar. Men som det ser ut nu så borde alla spel "beta testas" 1.5 år före pc släpp med tanke på arkham Knight.

Dessutom så senast jag spelade gta v på pc så upplevde jag många fler buggar än på konsol versionen... Just sayin'


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

KoP
Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av DrAg00nEn:

Tack till pc spelarna som beta testat editorn för dom som spelar på konsol.

Och ha nu så kul med alla nya buggar som blir bara för att det är konsol.

Betydligt mindre chans för buggar dock då det bara handlar om två olika uppsättningar av hårdvaran (Xbox One och PS4).

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av totte1015:

Någon annan som är totalless på gta online vid detta laget?

Nya bilar och skit, men aldrig nya funktioner, aktiviteter eller uppdrag ju...

Jag tog upp spelandet för två dagar sedan efter 1½ månads paus, jag vet inte vad Rockstar har gjort men igår spelade jag jag nästan en hel dag utan att stöta på en enda fuskare, och dagen innan det stötte jag inte på någon heller, jag tror dom har åtgärdat lite av fuskandet för tillfället, jag är faktiskt imponerad. Och ja, det kommer aldrig nya aktiviteter, jag tror Rockstar har lagt ner GTAV lite grann.

Fuskare är ett minimalt problem för mig... Kör bara missions och race och så, jag vill ha nya "upplevelser" med GTA, inte bara svindyra bilar med samma motorljud och samma sortens uppgraderingar

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av DrAg00nEn:

Tack till pc spelarna som beta testat editorn för dom som spelar på konsol.

Och ha nu så kul med alla nya buggar som blir bara för att det är konsol.

Betydligt mindre chans för buggar dock då det bara handlar om två olika uppsättningar av hårdvaran (Xbox One och PS4).

Ja, det skulle man ju kunna tro...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ge oss mer singleplayer ffs!

1
Skriv svar