Batman: Arkham Knight-patch testas – men dyker förmodligen inte upp i augusti som utlovat

Robot
Batman: Arkham Knight-patch testas – men dyker förmodligen inte upp i augusti som utlovat
Medlem
Batman: Arkham Knight-patch testas – men dyker förmodligen inte upp i augusti som utlovat

Hm...weird...jag hade för mig att jag läste september redan när dom pratade om att patcha det....*förvirrad*

Medlem

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Är det någon som bryr sig längre?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

MEG
Medlem

HAHAHAHAHAHA, vilket fiasko


signatur

Death is only the beginning

Testpilot

Så dåligt skött , helt värdelös kvalitetskontroll under tillverkningsprocessen.

Medlem

KÖP för fan inte det här spelet och vänta o se om Mad Max spelas som det ska. Det ser faktiskt bättre ut än detta.

Medlem

Vad är ens poängen att färdigställa det här spelet på PC? Ingen i sitt sinnes fulla bruk skulle ens köpa det här spelet för mer än 5 euro även när det är klart.

Medlem

Kan tänka mig att köpa det för 50-100kr efter allt man har läst om det. Håller ögonen öppna utifall jag hittar ett för ett sådant pris!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Det visar ju i vilket jävla skick spelet måste ha varit när det släpptes. snart 3 månader och fortfarande inte fixat tillräckligt.. helt sanslöst alltså

Medlem

Läser dessa tråkigheter, samtidigt som jag myser med Läderlappen och mitt ps4

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll

Varför behövs det över huvud taget? Vad är det för fel på V-Sync om man nu vill begränsa fps.

Medlem
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Godofcheese:

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll

Varför behövs det över huvud taget? Vad är det för fel på V-Sync om man nu vill begränsa fps.

Vad snackar du om?
Om du inte förstår vad jag menar så kan du läsa igen.
Låter som att du inte har en +120hz monitor, eller har spelat på låst 90fps, det är en riktig oskön känsla


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Godofcheese:

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll

Varför behövs det över huvud taget? Vad är det för fel på V-Sync om man nu vill begränsa fps.

Vad snackar du om?
Om du inte förstår vad jag menar så kan du läsa igen.
Låter som att du inte har en +120hz monitor, eller har spelat på låst 90fps, det är en riktig oskön känsla

Jag tror det är du som inte förstår vad jag menar. Varför göra en setting för max fps? V-Sync innebär att fps syncas till skärmen. Utan V-Sync är det oändligt med fps.

MrX
Medlem
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Godofcheese:

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll

Varför behövs det över huvud taget? Vad är det för fel på V-Sync om man nu vill begränsa fps.

Vad snackar du om?
Om du inte förstår vad jag menar så kan du läsa igen.
Låter som att du inte har en +120hz monitor, eller har spelat på låst 90fps, det är en riktig oskön känsla

Jag tror det är du som inte förstår vad jag menar. Varför göra en setting för max fps? V-Sync innebär att fps syncas till skärmen. Utan V-Sync är det oändligt med fps.

För man vill inte göra vsync i 60 Hz/60 fps för då är musen så jävla seg så det blir riktigt jobbigt. Så vanlig fps lock utan vsync är jävligt bra. Det går mycket bättre i högre Hz dock. Jag skulle själv vilja ha fps lås på 60/100/120 och 144 i alla spel.

Medlem
Skrivet av MrX:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Godofcheese:

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll

Varför behövs det över huvud taget? Vad är det för fel på V-Sync om man nu vill begränsa fps.

Vad snackar du om?
Om du inte förstår vad jag menar så kan du läsa igen.
Låter som att du inte har en +120hz monitor, eller har spelat på låst 90fps, det är en riktig oskön känsla

Jag tror det är du som inte förstår vad jag menar. Varför göra en setting för max fps? V-Sync innebär att fps syncas till skärmen. Utan V-Sync är det oändligt med fps.

För man vill inte göra vsync i 60 Hz/60 fps för då är musen så jävla seg så det blir riktigt jobbigt. Så vanlig fps lock utan vsync är jävligt bra. Det går mycket bättre i högre Hz dock. Jag skulle själv vilja ha fps lås på 60/100/120 och 144 i alla spel.

Om musen blir seg för att du låser fps så beror nog det på att spelet är dåligt kodat. Men jag förstår vad du menar och även att det kan vara en bra funktion i vissa spel.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

"Added the ability to change settings for Max FPS to 30/60/90"
Antar att dom inte kan göra bättre, vilken jävla soppa, rätta skulle ju vara 30/60/120, låter verkligen som att dom har allting under kontroll

Har förmodligen att göra att man måste synka med fysikmotorn.

Medlem

Fick spelet gratis med mitt grafikkort och kommer förmodligen spela igenom det när allt är patchat och klart. Glad för att jag inte betalade nåt för det

Skrivet av Flugsaft:

KÖP för fan inte det här spelet och vänta o se om Mad Max spelas som det ska. Det ser faktiskt bättre ut än detta.

Bättre?
Förutom strulet i portningen springer nog Batman i cirklar runt Mad Max


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Flugsaft:

KÖP för fan inte det här spelet och vänta o se om Mad Max spelas som det ska. Det ser faktiskt bättre ut än detta.

Bättre?
Förutom strulet i portningen springer nog Batman i cirklar runt Mad Max

är fan tveksam på den faktiskt. Batman Arkham Knight var det för mycket batmobile osv. Det är riktigt bra men jag känner på mig att Mad Max kommer vara ett sånt spel som överraskar. Kan givetvis ha fel. Time will tell

Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Flugsaft:

KÖP för fan inte det här spelet och vänta o se om Mad Max spelas som det ska. Det ser faktiskt bättre ut än detta.

Bättre?
Förutom strulet i portningen springer nog Batman i cirklar runt Mad Max

är fan tveksam på den faktiskt. Batman Arkham Knight var det för mycket batmobile osv. Det är riktigt bra men jag känner på mig att Mad Max kommer vara ett sånt spel som överraskar. Kan givetvis ha fel. Time will tell

Aa är sugen på Max med vi kan ju hoppas ☺


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Salami:

Vad är ens poängen att färdigställa det här spelet på PC? Ingen i sitt sinnes fulla bruk skulle ens köpa det här spelet för mer än 5 euro även när det är klart.

Själva spelet är helt okej och jag skulle lugnt kunna köpa det till nedsatt pris om de får det stabilt.

MrX
Medlem
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av MrX:

För man vill inte göra vsync i 60 Hz/60 fps för då är musen så jävla seg så det blir riktigt jobbigt. Så vanlig fps lock utan vsync är jävligt bra. Det går mycket bättre i högre Hz dock. Jag skulle själv vilja ha fps lås på 60/100/120 och 144 i alla spel.

Om musen blir seg för att du låser fps så beror nog det på att spelet är dåligt kodat. Men jag förstår vad du menar och även att det kan vara en bra funktion i vissa spel.

Musen blir inte seg för att man låser fps:en utan den blir seg för att man sätter på vsync som synkar fps till skärmens Hz. Det blir input-lagg mellan mus och skärm om det då är en 60 Hz skärm vilket är irriterande och det är därför man vill kunna låsa sin fps på ett sett utan att använda vsync. Men som sagt, har man 144Hz skärm så gör det inget för man märker inte av det då.

Det finns vissa spela där musen blir seg på grund av låg fps, det gäller mest gamla spel dock.

1
Skriv svar