Intervju: "Jag känner ingenting när jag spelar"

Robot
Intervju: "Jag känner ingenting när jag spelar"

Prince of Persia-regissören Mike Newell tar bladet från munnen.


Medlem
Intervju: "Jag känner ingenting när jag spelar"

Han förtjänar inte att heta Newell.

Medlem

Han måste verkligen ha spelat fel spel. Det är ju absolut ingen skillnad på potentialen i berättandet.

Medlem

Vilken kille, först talar han om hur spel inte får honom att känna något... för att sedan sätta i kontrast till 24, ett mästerverk HAHAHA..

Medlem
Skrivet av Cedric:

Vilken kille, först talar han om hur spel inte får honom att känna något... för att sedan sätta i kontrast till 24, ett mästerverk HAHAHA..

xD

AW8
Medlem

Tvinga honom att köra igenom Mass Effect och Mass Effect 2, så ska vi se om han kan "känna" nånting i stil med när han ser på 24 och LOST.

Skrivet av Mikzarn:

Han förtjänar inte att heta Newell.

Gabe Newells onda tvilling?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Spel är ytliga tidsfördriv, news at 11

Medlem
Skrivet av pileofnuts:

Spel är ytliga tidsfördriv, news at 11

Det brukar vara "...more at eleven." men jag håller med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

lol han har spelat fel spel

Fråga: Vad är ett "djupt" tidsfördriv?

Edit: Är schack eller... tennis ett ytligt tidsfördriv? Opera, läsa böcker, spela tennis? Hm. :-/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag känner inte ett jävla skit framför 24 och Lost. Å andra sidan har jag brusitit i tårar framför flertalet spel.

Skön kille...

Medlem

Haha! Idiot! Detta säger han ju bara för att hans film floppade (Prince of Persia med Jake Gyllenhaal) så jävla hårt.

Sen kanske han inte skulle ha gjort en spelfilm om han inte känner något när han spelar spel... Idiot. Giljotinen nästa.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Han kanske borde testa Max Payne-spelen, Monkey Island-serien, Mafia, GTA IV, RDR.... ja, ni fattar.

Lost suger förövrigt, och 24 var OK första säsongen, sen gick det utför.

Medlem
Skrivet av Remus:

Haha! Idiot! Detta säger han ju bara för att hans film floppade (Prince of Persia med Jake Gyllenhaal) så jävla hårt.

Sen kanske han inte skulle ha gjort en spelfilm om han inte känner något när han spelar spel... Idiot. Giljotinen nästa.

Nu drog ju Sand of Time filmen in $327 M och kostade $200 M att göra. Så en flopp kan man knappast kalla det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_of_Persia:_The_Sands_of_T...

Medlem

nu kanske jag är helt ute och cyklar men vad det inte så att PoP filmen... hur ska jag uttrycka det: sög valpung? men jag antar att det känns bättre att kasta skit på andra konstformer när ens eget projekt endast kan liknas vid en stor snorloska.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Vad är det för känslor som poppar ur en när man kör över forgängare i GTA, skjuter folk i Modern Warfare mm. För att inte tala om Postal-spelen?

Skräckexempel på sadistisk spelrecensent

http://press2play.tv/rekommenderat/16/stygge-bjornen-harjar-n...


signatur

Det var detta...

Medlem

Dead Space, Gears of War och Halo är något man får många känslor av också.

Medlem

Lite som att jag inte känner ett dyft när jag kollar på lost eller 24

1
Skriv svar