När kommer videorecension på GTA IV ?

När kommer videorecension på GTA IV ?

Topic säger allt.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Det är bara PC spel som har videorecensioner.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Det är bara PC spel som har videorecensioner.

Varför? Och GTA IV borde vara ett PC spel

Skrivet av Night Hawk:

Det är bara PC spel som har videorecensioner.

Löjligt, de måste bara recensera det på båda fronterna, de får fan bli ett undantagsfall, det är ju årets spel.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Redaktör

Vi har inte möjlighet att spela in från konsoler i dagsläget. Vi har varit i kontakt med Rockstar för att få tag på videomaterial men dessvärre blev det inte av. Därför blir det en vanlig textrecension av GTA IV, den bör dyka upp i dag fredag om inget oväntat inträffar.


signatur
Antikvitet

Vi har utrustning på gång för att spela in videomaterial från konsoler också. Den där GameBridge TV verkar inget vidare, det vi har beställt är tyngre grejer.

Som kuriosa fick jag veta från en vän hos en svensk spelutvecklare att deras utrustning för att spela in HD-material från konsolspel kostade runt 150 000 kronor. Någon som vill donera lite pengar till oss?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

En sån här kanske?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Men när ni recenserade Uefa Euro 2008 så visade ni väll klip från spelet på PS3/Xbox 360?

Skrivet av Tompa:

Vi har inte möjlighet att spela in från konsoler i dagsläget. Vi har varit i kontakt med Rockstar för att få tag på videomaterial men dessvärre blev det inte av. Därför blir det en vanlig textrecension av GTA IV, den bör dyka upp i dag fredag om inget oväntat inträffar.

Ok, synd, men tack för svaret

Fast jag ser helldre en videorecension med crappy bild än ingen alls

Och som JakeTheSnake sa, Euro 08 ?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Redaktör

I Euro 2008-recensionen använde vi pc-bilder vi själva tog blandat med lite konsolfilmat material vi fick från EA. Rockstar antydde att vi skulle kunna få det senare till denna recension, men det blev tyvärr inte så.


signatur
Medlem
Skrivet av John:

Vi har utrustning på gång för att spela in videomaterial från konsoler också. Den där GameBridge TV verkar inget vidare, det vi har beställt är tyngre grejer.

Som kuriosa fick jag veta från en vän hos en svensk spelutvecklare att deras utrustning för att spela in HD-material från konsolspel kostade runt 150 000 kronor. Någon som vill donera lite pengar till oss?

Behöver inte vara i hd....

Medlem
Skrivet av John:

...Någon som vill donera lite pengar till oss?

Om jag haft mycket pengar så skulle jag

Medlem
Skrivet av John:

Någon som vill donera lite pengar till oss?

Om ni donerar till mig först...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av John:

Någon som vill donera lite pengar till oss?

Om ni donerar till mig först...

Då tjänar dem ju inget och det är pengar dem behöver.

1
Skriv svar