Spela vännens spel gratis med Geforce Experience

Robot
Spela vännens spel gratis med Geforce Experience

Har du en vän med spel och Geforce-grafikkort? Då har du en gratis spelupplevelse.

#nvidia, #the-witcher-3-wild-hunt, #gta-v-2, #counter-strike-global-offensive, #middle-earth-shadow-of-mordor, #far-cry-4


Medlem
Spela vännens spel gratis med Geforce Experience

Oj! Oväntat och välkommet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Releasehästryttare

Jösses va coolt , synd att man inte har några vänner och lira med dock.

Medlem

Kanske kan vara något. har några polare som skulle vilja testa Guild Wars 2 men eftersom trials inte finns så kanske detta öppnar upp en ny möjlighet för dem!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Pirate Bay var långt före Nvidia med det här...

Medlem
Skrivet av Ahris:

Pirate Bay var långt före Nvidia med det här...

Det där var faktiskt rätt kul


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Pirate Bay var långt före Nvidia med det här...

Kanske detta blir framtidens fildelning där man ingår i ett nätverk och spelar varandras spel?

Medlem
Skrivet av Devan:

Jösses va coolt , synd att man inte har några vänner och lira med dock.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Heroes 3 i hot seat!

KoP
Medlem

Var ju typ detta som MS försökte införa med Xbonen , men då var det ju tydligen inte bra. Nu verkar det dock vara annat ljud i skällan. -_- Ingen direkt ny feature med andra ord.

Medlem

Jag som alltid gnälde över att det inte fanns nå co-op på xcom...

Medlem
Skrivet av Ahris:

Pirate Bay var långt före Nvidia med det här...

Faktiskt en bra poäng, behöver man ställa frågan hur är det ok för att digitalt distributera ett spel via geforce experience men det är olagligt att kopiera spelet och låna ut det?

Det är trevligt med innovation inom mjukvara överhuvudtaget så missförstå mig inte när jag frågar. Copyright ser ju inte likadant ut i alla länder i världen så hur kan de erbjuda en sådan tjänst internationellt?

Avstängd
Skrivet av KoP:

Var ju typ detta som MS försökte införa med Xbonen , men då var det ju tydligen inte bra. Nu verkar det dock vara annat ljud i skällan. -_- Ingen direkt ny feature med andra ord.

När då? Eller syftar du nu på ryktena (som aldrig bekräftades) angående spel delningen till 10 vänner men att endast 1 i gången skulle kunna spela det samt always online DRM? Vilket även förutsatte att personen du ville dela spelet med skulle vara tvungen att ladda ner och installera spelet. Om det är detta du syftar på så har jag väldigt svårt att se likheten mellan dessa 2.

Men håller helt med att det inte är något nytt eftersom Sonys shareplay fungerar exakt så som nyheten beskriver.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Fungerar Geforce Experience för nån med W10?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar