Red Dead Redemption har nästan sålt lika bra som CoD: Modern Warfare

Robot
Red Dead Redemption har nästan sålt lika bra som CoD: Modern Warfare

Ett fantastiskt spel belönas med fantastiska försäljningssiffror.

#rockstar-games, #red-dead-redemption, #take-two, #call-of-duty-4-modern-warfare, #the-sims


Medlem
Red Dead Redemption har nästan sålt lika bra som CoD: Modern Warfare

Det hade man många roliga timmar i när det kom skulle lätt köpa en remastered version till ps4an då jag sålt mitt Ps3

Medlem

Släpp spelet till ps4, xbone oc PC snälla!

Medlem

HD remake när?

Medlem

xbone med uphottat grafik å 60 fps, jag hade lätt pröjsat 700 spänn för det xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

last gens bästa spel! Så jävla bra och roligt!

Medlem

var det bara jag som spenderade ett otal timmar med att bara spela tärning å poker samt bara ut å jaga ? xD

Björnarna var dock sjukt irreterande, grisslybjörnar som rör sig i grupper om 3-4 jo tjena =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det där är lätt på min top 5 bästa spel någonsin.

Medlem

Jag tröttnade på spelet och spelade aldrig klart det

Medlem

Har det till mitt PS3a men dåliga kontroller och låg fps gjorde att jag inte orkade spela igenom det.

Släpp det till PC för tusan, Rockstjärnorna!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Med tanke på hur bra GTA V har sålt till PC så lär vi nog få se uppföljaren till detta på PC också.

Medlem

Tror jag aldrig velat ha ett spel till PC mer än Red Dead.
Fy fan alltså! Tortyr.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

ehrm! jag måste bara undra nu efter att jag har röstat. hur kan det va förtjänt av så många femmor? Tyckte det var mycket i det spelet som kunde varit bättre än vad det var, jag spelade det på PS3 och det var buggigt och jag spelade aldrig klart det föräns lååångt efter releasen på grund av att det var rätt så trist överlag.

Men klart att alla tycker olika, bara lite intresserad av att veta Varför det är värt 5or av ni som gett det i betyg?


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre:

ehrm! jag måste bara undra nu efter att jag har röstat. hur kan det va förtjänt av så många femmor? Tyckte det var mycket i det spelet som kunde varit bättre än vad det var, jag spelade det på PS3 och det var buggigt och jag spelade aldrig klart det föräns lååångt efter releasen på grund av att det var rätt så trist överlag.

Men klart att alla tycker olika, bara lite intresserad av att veta Varför det är värt 5or av ni som gett det i betyg?

Jag märkte inte av några buggar (360) så för mig var det 100% positivt. Skön stämning, bra story och bra gameplay.

Det går inte riktigt att säga vad som är bra. Allt är bra. Det är ett fantastiskt spel helt enkelt.

Nu vill jag gärna ha en remastered, tack.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

KoP
Medlem
Skrivet av Pierre:

ehrm! jag måste bara undra nu efter att jag har röstat. hur kan det va förtjänt av så många femmor? Tyckte det var mycket i det spelet som kunde varit bättre än vad det var, jag spelade det på PS3 och det var buggigt och jag spelade aldrig klart det föräns lååångt efter releasen på grund av att det var rätt så trist överlag.

Men klart att alla tycker olika, bara lite intresserad av att veta Varför det är värt 5or av ni som gett det i betyg?

Personligen tycker jag att det är det bästa westernspelet som släppts någonsin. Friheten, miljöerna, roliga uppdrag, en del sköna karaktärer, ett slut som innehåller en riktig twist.

Medlem

Grymt spel. Jag testade att starta det för 4 veckor sedan hos en kompis för att se om det fortfarande håller måttet, det är fortfarande ett grymt spel, synd att vi inte kan få en HD remake.

Medlem
Skrivet av Remus:

Har det till mitt PS3a men dåliga kontroller och låg fps gjorde att jag inte orkade spela igenom det.

Släpp det till PC för tusan, Rockstjärnorna!

Same here! Försökte mig på spelet under semestern.
Orkade kanske 3 timmar, men det gjorde så ont i ögonen pga dåliga frames, dålig upplösning och ingen aa eller annat gott som jag är van vid på 144 Hz-skärmen till datorn...

Det är synd, väldigt synd för det är riktigt skoj. Även om buggar finns så är det faktiskt en del av charmen att lira open-world spel. https://www.youtube.com/watch?v=DC0lKwttOj0

Bollen ligger väl hos Rockstar... Sega jävlar.

Medlem

Riktigt bra spel, hade gärna sett en uppföljare på XBO, PS4 eller PC.


signatur

I drank what?

Medlem

Ge mig remastered på PC, vill kunna se kaninerna jag skjuter och inte bara 4 pixlar som springer runt ute i buskarna

Medlem

Solklar femma. hoppas på en tvåa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag köpte en fet edition för något år sedan, testade ett litet tag och inså att jag just då inte ville spela ett sandlådespel. Sedan dess har jag alltid ångrat att jag sålde spelet, men spelar gärna om det i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mkt fett spel, väl förtjänat. Synd att teamet enligt utsago halvt behövde sätta livet till.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kommer ihåg att jag började tröttna på det i slutet och spelade inte riktgit klart det. Sedan sa min polare att jag var tvungen att spela klart det eftersom att slutet var så sjukt bra. När jag ska plocka upp spelet igen, så har min bror lånat ut det till en slarvig polare som lyckas tappa bort detta mästerverk. Vad han erbjöd istället var L.A Noir som jag tackade nej till, men som jag ändå fick på något vänster. Min bror skulle sedan köpa det någon gång på rea. Men detta var 5 år sedan... Saknar det fortfarande

Medlem

Ett av mycket få konsol-exklusiva spel jag faktiskt saknar till PC.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Ett av mycket få konsol-exklusiva spel jag faktiskt saknar till PC.

Det är lugnt, hela spelet gick i runt 360p/15fps, en ren mardröm att spela.

Medlem

Mitt favoritspel från förra generationen!

Medlem

Ett mycket bra spel. Definitivt på min topp 10-lista. Topp 5 på PS3. Saknar vissa karaktärer och kommer definitivt spela igen ifall det dyker upp på PS4.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av kadavriak:

Ett av mycket få konsol-exklusiva spel jag faktiskt saknar till PC.

Det är lugnt, hela spelet gick i runt 360p/15fps, en ren mardröm att spela.

Märkte inte av vad det var för upplösning/uppdatering särskilt mycket, var så jävla inne i handlingen. Typ det enda spelet som fått mig att gråta framåt slutet.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

RDR är sååå mycket bättre än GTA enligt mig. Jag förstår inte varför Rockstar inte spinner vidare på det. Uppenbart så är det en enorm succé, och det finns pengar att tjäna i både en remaster och en uppföljare.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av kadavriak:

Ett av mycket få konsol-exklusiva spel jag faktiskt saknar till PC.

Det är lugnt, hela spelet gick i runt 360p/15fps, en ren mardröm att spela.

Märkte inte av vad det var för upplösning/uppdatering särskilt mycket, var så jävla inne i handlingen. Typ det enda spelet som fått mig att gråta framåt slutet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar