Nya Hitman-filmen ute – sågas stenhårt

Robot
Nya Hitman-filmen ute – sågas stenhårt

Super Mario Bros. kan ha mött sin underman.

#io-interactive


Medlem
Nya Hitman-filmen ute – sågas stenhårt

Ja, bara trailern såg ju bedrövlig ut på alla sätt och vis, inte helt oväntat med andra ord.

Medlem

Krävdes knappast ett orakel för att förutse detta.

Medlem

göra film om en karaktär vars ända mål i spel är att mörda borde ju ha fått nåra varningsklockor att ringa, av döma av trailern så har dom försökt ge 47 samvete,mål å säkert någon form av romantisk intresse med =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Filmen ser ju sjukt actionfylld ut, jag kommer säkerligen ha kul när jag ser på den. Men å andra sidan går jag inte dit för en episk story ala något franskt stordrama..

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Filmen ser ju sjukt actionfylld ut, jag kommer säkerligen ha kul när jag ser på den. Men å andra sidan går jag inte dit för en episk story ala något franskt stordrama..

kan ju inte vara sämre än pixels i alla fall xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

5.8 på IMDB, knappt sevärd med andra ord! Säkerligen inte väl omskriven för filmformat.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

De misslyckades först och främst med att bara göra honom snaggad och inte skallig. Sen är det en minst lika dålig representation utav 47 som den förra filmen. Har samma jäkla kärlekstrams som den förra filmen med skulle jag tro.

Varför inte låta skaparna utav spelen göra storyn åt filmen istället?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Såg trailern när den släpptes och scenen i förhörsrummet när han bankar i bordet, fångar sniperbössan och skjuter av sina kedjor gjorde att jag genast visste vilken skitfilm det skulle bli.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag tycker han har fel nyans på slipsen. Fyfan.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Det mest störande med allt är stubben han har på huvudet. 47 klonades fram utan hår eftersom att han inte skulle kunna lämna några spår efter sig...

Medlem

De borde inte göra en film o Agent 47. De borde ha en film med honom. Som att handlingen handlar om poliser som försöker spåra honom, och man får se flashback ifrån tidigare uppdrag som Agent 47 hade gjort.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

60% är väl inte så dåligt för film? Mad Max fick typ 8 eller 9/10 och jag tyckte den var kass

Medlem
Skrivet av redruM:

Jag tycker han har fel nyans på slipsen. Fyfan.

Det är typ en silkesslips, jädrigt skum nyans får jag hålla med om. Han är inte heller helt rakad på skallen. Fredrik Reinfeldt hade kunnat spela rollen som Agent 47 om han bara bytte till en röd slips.

Medlem

Dagens actionrullar... varför gör dom allt för ofta en höna utav en fjäder i sina scener?
Så mycket extrem orealism att filmerna borde hamna i kategorin humor.

Det är liksom sprängdeg och djungelolja i allting nu för tiden.

Medlem

Var väl tyvärr väntat. Synd, tycker potentialen finns för en bra film/serie. Men nu är förväntningarna låga när man ser den, så då kanske förväntningarna överträffas åtminstone. Värre när man tror filmen kan vara bra och den är skit. Tror man den är skit och den är "bättre än skit" så kan man ibland ändå vara nöjd efteråt på ett konstigt sätt.
Ändå bättre än Ubisofts assassins som ragglar runt som om dom är fulla och fastnar lite överallt. Agent 47 har stil.

Medlem
Skrivet av MacNille:

De borde inte göra en film o Agent 47. De borde ha en film med honom. Som att handlingen handlar om poliser som försöker spåra honom, och man får se flashback ifrån tidigare uppdrag som Agent 47 hade gjort.

eller bara en rå actionrulle där 47 är the big bad guy hela filmen xD

en krim thriller med 47 som skurken hade dock varit sjukt kul att se


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Litar aldrig på rottentomato. Recensenterna där är feta 40 åringar som lever i sina föräldrars källare.

Metacritic user score, IMDB användarrecensioner och vissa forum som jag besöker litar jag på.

Medlem

Kommer nog ändå se denna, älskade första så måste ge denna en chans.
Sen kanske jag ångrar mig och gråter i ett hörn, men det problemet får framtida mig ta hand om hehe.

k3m
Medlem
Skrivet av dotque:

5.8 på IMDB, knappt sevärd med andra ord! Säkerligen inte väl omskriven för filmformat.

För en actionrulle är det bra betyg. IMDB användarna är snåla med betygen till actionrullar.

Medlem

Det där är en sådan där film jag aldrig kommer betala något direkt för att se (med en tidigare diskussion i minnet). Blir definitivt inte bio...ser jäkligt mycket på bio, men det ska vara bra saker. Kommer ju knappast köpa den på BluRay, så det blir att vänta tills den kommer på TiVo eller Netflix.
Oavsett när och hur jag ser den så kommer ingen förlora några pengar på mig då det aldrig fanns några att tjäna.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av redruM:

Jag tycker han har fel nyans på slipsen. Fyfan.

Det är typ en silkesslips, jädrigt skum nyans får jag hålla med om. Han är inte heller helt rakad på skallen. Fredrik Reinfeldt hade kunnat spela rollen som Agent 47 om han bara bytte till en röd slips.

Ja lätt. Den sjuka jäveln har nog hela garderoben full med skelett. Eller en container med skelett.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av MacNille:

De borde inte göra en film o Agent 47. De borde ha en film med honom. Som att handlingen handlar om poliser som försöker spåra honom, och man får se flashback ifrån tidigare uppdrag som Agent 47 hade gjort.

eller bara en rå actionrulle där 47 är the big bad guy hela filmen xD

en krim thriller med 47 som skurken hade dock varit sjukt kul att se

Ja. Det skulle vara bra. Men mer som en thriller tror jag skulle passa Agent 47.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

60% är väl inte så dåligt för film? Mad Max fick typ 8 eller 9/10 och jag tyckte den var kass

Den nya Mad Max är bland det sämsta skit jag sett, skönt att se att någon annan håller med om att det är en minst sagt undermålig film.

Skrivet av Karmak:

Litar aldrig på rottentomato. Recensenterna där är feta 40 åringar som lever i sina föräldrars källare.

Metacritic user score, IMDB användarrecensioner och vissa forum som jag besöker litar jag på.

Så vikt och bostad påverkar förmåga att bedöma filmer? OK, då vet jag.


signatur

I drank what?

Medlem

Har Uwe Boll fått en tronarvinge?

k3m
Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Pholiage:

60% är väl inte så dåligt för film? Mad Max fick typ 8 eller 9/10 och jag tyckte den var kass

Den nya Mad Max är bland det sämsta skit jag sett, skönt att se att någon annan håller med om att det är en minst sagt undermålig film.

Skrivet av Karmak:

Litar aldrig på rottentomato. Recensenterna där är feta 40 åringar som lever i sina föräldrars källare.

Metacritic user score, IMDB användarrecensioner och vissa forum som jag besöker litar jag på.

Så vikt och bostad påverkar förmåga att bedöma filmer? OK, då vet jag.

jag tycker nya Mad max är medioker. Antagonisten suger, han drar ner hela filmen.

Medlem

Inte det minsta oväntat för någon som sett någon trailer från filmen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Alltså varför gör dom inga "test" längs vägens gång? Märker inte folk som sitter och redigerar hur skit set är?
Vad säger skådisarna?

Hajar inte hur filmer med såhär kasst mottagande öht kommer hela vägen, men antar väl att alla inblandade är förblindade av $$$

Medlem

Vad filmkritiker tycker generellt, och om filmer som Hitman i synnerhet, får oftast en total antieffekt på mig.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Karmak:

Litar aldrig på rottentomato. Recensenterna där är feta 40 åringar som lever i sina föräldrars källare.

Metacritic user score, IMDB användarrecensioner och vissa forum som jag besöker litar jag på.

Vet inte hur ålder, kroppsbyggnad och levnadsförhållande gör en till en sämre recensent.
Gissar att man då måste vara en finnig fjortis som fortfarande sover med sina föräldrar för att gilla filmen.

12
Skriv svar