Guillermo del Toro gör spel

Robot
Medlem
Guillermo del Toro gör spel

Ooooh.... hoppas han får fritt spelrum för sin fantasi.
efter pans labyrint så har han min röst för president.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Åhå, det här var mycket intressanta nyheter
Ser fram emot att få veta mer!

Medlem

Hmm... den där figuren bakom honom antyder väl att det är The Strain ( På sv: Släktet) som är aktuellt. Återstår att se om det är något att satsa på för jag vet inte var den andra boken i serien blev av.

Medlem

Suck, ännu en filmskapare som vill göra spel? Lär bli skit som vanligt...

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Hmm... den där figuren bakom honom antyder väl att det är The Strain ( På sv: Släktet) som är aktuellt. Återstår att se om det är något att satsa på för jag vet inte var den andra boken i serien blev av.

Inte 100 på vad du syftar på, men äcklet hängandes över Del Toro's axel är en av Jared Nomac's lakejer ur Blade 2, infekterad med Reaper-viruset.

Medlem
Medlem
Skrivet av Toomsie:

läskig bild

+1

Medlem
Skrivet av Paeronhierta:

Inte 100 på vad du syftar på, men äcklet hängandes över Del Toro's axel är en av Jared Nomac's lakejer ur Blade 2, infekterad med Reaper-viruset.

Korrekt, tycker än idag att de är sjukt läbbiga hehe.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Paeronhierta:

Inte 100 på vad du syftar på, men äcklet hängandes över Del Toro's axel är en av Jared Nomac's lakejer ur Blade 2, infekterad med Reaper-viruset.

Korrekt, tycker än idag att de är sjukt läbbiga hehe.

Sen är ju Guillermo läskigt lik Michael Moore, och det är ju en läskig snubbe som skulle behöva ett Reapervirus


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar