Cities: Skylines-expansionen har fått pris och releasedatum

Robot
Cities: Skylines-expansionen har fått pris och releasedatum

När höstmörkret kommer, kommer nattmörkret till spelet alla älskar.

#cities-skylines, #cities-skylines-after-dark


Medlem
Cities: Skylines-expansionen har fått pris och releasedatum

Kul!
Blir ett köp. Bästa spelet i genren!


signatur

Niet.

Medlem

24 september kan inte komma snabbt nog!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

I och med att Cities Skylines var så himla billigt till att börja med så känns det fel att inte köpa expansionen. De förtjänar verkligen vartenda öre.

Medlem

Här förväntade jag mig €39,99 precis som allt annat om inte högre. De fortsätter att vara härliga! Givet köp!

Medlem

Så folk vet, dag och natt är en gratis uppdateringen. Resten av den dlc'n kostar.

MEG
Medlem

Kul, kan inte låta bli att länka till denna klassiker
https://www.youtube.com/watch?v=Qhd9UF-tM1E


signatur

Death is only the beginning

k3m
Medlem

Släpp nu spelet på gog för fan så jag får sätta tänderna i det. ser ju störtskönt ut ju

Medlem

Inge co-op!? O_o

Medlem
Skrivet av k3m:

Släpp nu spelet på gog för fan så jag får sätta tänderna i det. ser ju störtskönt ut ju

Indeed! Jag köper det direkt om det dyker upp där.

Medlem

Kom igen, nästan pinsamt billigt när man jämför med priserna man betalar för varje sims-del, där man kan få betala 99kr för att simmarna ska kunna göra lite glass. Självklart att Skylines expansionen är ett givet köp för mig.

Gnällkuk

Får hoppas det kommer någon bundle-version också så kan man övertyga polarn. Vi var ju rätt luttrade och bittra efter sims.

Ska ärligt säga att jag piratade Skylines när det kom men efter att ha spelat det tre dagar så köpte jag spelet. Precis som med The Witcher 3, finns det inget demo köper jag inte grisen i säcken, är spelet bra så köper jag givetvis det i efterhand


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Får hoppas det kommer någon bundle-version också så kan man övertyga polarn. Vi var ju rätt luttrade och bittra efter sims.

Ska ärligt säga att jag piratade Skylines när det kom men efter att ha spelat det tre dagar så köpte jag spelet. Precis som med The Witcher 3, finns det inget demo köper jag inte grisen i säcken, är spelet bra så köper jag givetvis det i efterhand

Bästa sortens pirat


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Nej tack. Tänker fan inte betala för något som kunde "patchats" in i spelet. Usch...

Medlem
Skrivet av Exxo:

Nej tack. Tänker fan inte betala för något som kunde "patchats" in i spelet. Usch...

Spelet funkar ju väldigt bra som det är så du behöver nog inte betala.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av tricky:

Får hoppas det kommer någon bundle-version också så kan man övertyga polarn. Vi var ju rätt luttrade och bittra efter sims.

Ska ärligt säga att jag piratade Skylines när det kom men efter att ha spelat det tre dagar så köpte jag spelet. Precis som med The Witcher 3, finns det inget demo köper jag inte grisen i säcken, är spelet bra så köper jag givetvis det i efterhand

Gjorde precis som du. Tankade Skylines och blev mäkta imponerad. Blev ett köp kort därefter. Kommer även köpa expansionen.

Man var ju på sin vakt efter att tyvärr ha köpt Sim City när det släpptes.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Nej tack. Tänker fan inte betala för något som kunde "patchats" in i spelet. Usch...

Kan man inte säga så om i princip allt extra content som släpps till alla spel då?

1
Skriv svar